Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.25.2022 Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2022 11:44:00
Składania : 27-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_14.09.2022 r..pdf pdf 208.25 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 111.5 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Załączniki do Formularza oferty.doc doc 360 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 381.22 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 61.12 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 137 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 105.41 2022-09-14 11:44:00 Postępowanie
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_20.09.2022.pdf pdf 352.49 2022-09-21 08:14:59 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.3. do Formularza oferty_ZMIANA.docx docx 15.36 2022-09-21 08:14:59 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_27.09.2022 r..pdf pdf 196.31 2022-09-27 14:08:50 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania_Część 14-16.pdf pdf 153.11 2022-10-03 08:01:23 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_17.10.2022 r..pdf pdf 154.44 2022-10-17 14:36:50 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_Część 4.pdf pdf 134.8 2022-10-25 11:49:52 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_Część 9.pdf pdf 130.54 2022-12-08 09:01:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-08 09:01 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty w zakresie Części 9.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-25 11:49 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty w zakresie Części 4.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-17 14:36 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza informację o wyborze ofert w zakresie Części 1-3, 5-8, 10-13.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-03 08:01 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 14, 15 i 16.

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-09-27 14:08 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza informację o ofertach otwartych w dniu 27.090.2022 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 289 790,00 zł brutto,
w tym:
- Część 1 zamówienia - 44 600,00 zł
- Część 2 zamówienia - 22 400,00 zł
- Część 3 zamówienia - 5 800,00 zł
- Część 4 zamówienia - 86 000,00 zł
- Część 5 zamówienia - 16 300,00 zł
- Część 6 zamówienia - 2 000,00 zł
- Część 7 zamówienia - 2 800,00 zł
- Część 8 zamówienia - 1 300,00 zł
- Część 9 zamówienia - 20 800,00 zł
- Część 10 zamówienia - 10 600,00 zł
- Część 11 zamówienia - 1 400,00 zł
- Część 12 zamówienia - 890,00 zł
- Część 13 zamówienia - 9 700,00 zł
- Część 14 zamówienia - 23 700,00 zł
- Część 15 zamówienia - 18 600,00 zł
- Część 16 zamówienia - 22 900,00 zł
2022-09-21 08:14 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_20.09.2022 r. oraz Załącznik nr 1.3 do Formularza oferty_ZMIANA

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

Załącznik nr 1.3. do [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 632