Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-09-2022 10:41:00 |
Składania : | 19-09-2022 10:36:00 |
Otwarcia : | 19-09-2022 10:41:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Bydgoszcz, dnia 12.09.2022
r.
|
(o wartości szacunkowej zamówienia
niższej niż 130 000 zł netto)
(na podst. art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz art. 3 Zarządzenia Nr 4/2021
Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia
4 stycznia 2021 r. w sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o
wartości szacunkowej niższej niż 130 000 zł)
1.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Zespół ds. Zarządzania Energią
ul. Wojska Polskiego 65
85-825 Bydgoszcz
Nazwa:
Usługa sprawowania
nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji polegającej na montażu
urządzeń do kompensacji mocy biernej.
Do postępowania nie
będzie miała zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych, ponieważ wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
2.
Cel
zamówienia:
1)
Celem przedmiotowego zamówienia jest usługa sprawowania
nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji polegającej na doborze,
dostawie i montażu układów kompensacji mocy biernej w 17 obiektach użyteczności
publicznej. Budynki objęte postępowaniem:
Lp. |
Jednostka |
Moc umowna [kW] |
|
1. |
Budynek
Biurowy ZDMIKP, ul. Toruńska 174a, Bydgoszcz |
80 |
|
2. |
Szkoła
Podstawowa 64, ul. Sardynkowa 7, Bydgoszcz |
80 |
|
3. |
Budynek
Administracyjny, ul Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 5, Bydgoszcz |
130 |
|
4. |
Basen
Przyszkolny zas. podst., ul. Marcina Kromera 11, Bydgoszcz |
160 |
|
5. |
Budynek
Sportowo-Rekreacyjny, ul. Żupy 4, Bydgoszcz |
120 |
|
6. |
Zespół
Szkół Budowlanych im. Jurija Gagarina, ul Jana Pestalozziego 18, Bydgoszcz |
70 |
|
7. |
Zespół
Szkół Samochodowych, ul. Powstańców Wielkopolskich 63, Bydgoszcz |
60 |
|
8. |
Zespół
Szkół Handlowych, ul. Gajowa 94, Bydgoszcz |
155 |
|
9. |
Budynek
Szkoły Podstawowej, ul. Węgierska 11, Bydgoszcz |
40 |
|
10. |
PARK&GO,PARK&RIDE
parking wielopoziomowy, ul Grudziądzka 9-15, Bydgoszcz |
100 |
|
11. |
Szkoła,
ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2, Bydgoszcz |
160 |
|
12. |
Budynki
Zespołu Szkół, ul. Stanisława Staszica 4, Bydgoszcz |
55 |
|
13. |
Budynki
Zespołu Szkół, ul. Gajowa 98, Bydgoszcz |
50 |
|
14. |
Szkoła
Podstawowa Nr 63, przyłącze Nr 1, ul. Seweryna Goszczyńskiego 3, Bydgoszcz |
45 |
|
15. |
Zespół
Szkół Nr 7, ul Ludwika Waryńskiego 1, Bydgoszcz |
95 |
|
16. |
Warsztaty
Szkolne, ul. Toruńska 44, Bydgoszcz |
78 |
|
17. |
Zespół
Szkół Nr 4, ul. Zofii Nałkowskiej 9, Bydgoszcz |
50 |
|
3.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca
sprawować będzie usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z warunkami umowy,
zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa w terminie od podpisania
umowy do 31.12.2022 r. Wskazany termin może ulec przedłużeniu do 6 miesięcy,
bez dodatkowego wynagrodzenia.
2) Prace,
nad którymi będzie sprawowany nadzór będą polegały wykonaniu pełnego zakresu
czynności niezbędnych do zrealizowania Opisu przedmiotu zamówienia po
wyłonieniu podmiotu, który zrealizuję przedmiotową inwestycję.
3) Umowa
między Zamawiającym a podmiotem, który realizować będzie inwestycje zostanie
zawarta w wyniku ogłoszenia postepowania przetargowego.
4) Do
zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:
a) aktualizacja
i weryfikacja dokumentacji przetargowej,
b) opracowanie
projektu załączników dokumentacji przetargowej tj. projekt umowy
z wykonawcą na realizację, aktualizacja dokumentacji technicznej,
c) sprawdzanie
zgodności wykonywanych prac z dokumentami związanymi z realizacją umowy,
d) przebywanie
na miejscu inwestycji podczas wykonywania prac oraz przeprowadzanych wizji
lokalnych zgodnie z potrzebami wynikającymi z realizacji Projektu oraz w
siedzibie Zamawiającego na każde jego wezwanie i w terminie z nim ustalonym, w
sprawach wymagających zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski,
e) organizację
oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania,
f) reprezentowanie
interesów Zamawiającego oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z
projektem, przepisami i obowiązującymi europejskimi i polskimi normami oraz
zasadami wiedzy technicznej,
g) sprawdzanie
jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
wadliwych i niedopuszczonych do stosowania,
h) uczestniczenie
w próbach i odbiorach technicznych,
i)
potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia
wad,
j)
wydawanie poleceń Wykonawcy inwestycji, w
szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub
badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz
przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia
do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń
technicznych,
k) żądanie
od kierownika budowy (lub przedstawiciela Wykonawcy) dokonania poprawek bądź
ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych
robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź
spowodować niezgodność z projektem,
l)
kontrola terminowości wykonywania robót,
m) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie
(najpóźniej w terminie 24 godzin)
o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
n) udział w protokolarnym przekazaniu,
o) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego
w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi
udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad.
Narady odbywać się będą nie częściej niż 1 raz w tygodniu przy udziale
powołanego Zespołu Roboczego,
p) informowanie Zamawiającego o wszelkich
okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych
przez Wykonawcę Inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności
nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, włącznie
z przedstawieniem propozycji wariantowej optymalnego rozwiązania,
q) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych
nadzorów dla Zamawiającego (w tym dokumentacji zdjęciowej),
r) zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji
projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
s) wykonywanie regularnych notatek oraz
prowadzenia dokumentacji wykonywanych prac,
t)
przygotowanie i udział w czynnościach odbioru,
w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów
u) wykonywanie opinii technicznych oraz ekspertyz
(jeśli będzie wymagał tego Projekt),
v) wsparcie merytoryczne podczas pytań ze strony
potencjalnych wykonawców na etapie postępowania przetargowego,
4. Przekazanie przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 31.12.2022 r, z możliwością przedłużenia o kolejne 6 miesięcy bez dodatkowego wynagrodzenia.
5.
Wymagania
dla Wykonawców – obligatoryjne:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się
wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru
inwestorskiego nad realizacją budowy, o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł.
2) Wykonawca
musi przedstawić dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 zł.
3) Wykonawca
wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami, które posiadają pełne
uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie:
4)
co najmniej jedną osobą – przewidzianą do
pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót
o specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej – posiadającą odpowiednie do
zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie
upoważniające do kierowania robotami w branży elektrycznej i
elektroenergetycznej, doświadczenie: co najmniej
12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót
elektrycznych i energoelektrycznych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Ocena ofert:
Kryterium 100% cena przy spełnieniu kryterium
wejścia opisanych w pkt 5 niniejszego zapytania.
9.
Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Sposób komunikacji – osoby uprawnione do
kontaktów z Wykonawcami:
Michał Gruszczyński - tel. 52 58 59 486,
e-mail: michal.gruszczynski@um.bydgoszcz.pl
11. Termin składania ofert wskazany jest na
platformie zakupowej Open Nexus.
12. Informacje dodatkowe
- w toku badania i oceny ofert Zamawiający
może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert,
uzupełnienia treści oferty,
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który
nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich
w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z
dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera
rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub
odwołania niniejszego ogłoszenia,
- zmiany warunków lub
terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
- unieważnienia
postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
- pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty,
bez ponoszenia
jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
modyfikacji przedmiotu zamówienia w wyniku konsultacji przeprowadzonych z
Wykonawcą, które będą miały wpływ na jakość realizacji i jakość przedmiotu
zamówienia.
Bydgoszcz,
dnia 12.09.2022 r.
2022-09-22 12:43 | Michał Gruszczyński | W związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie, zawiadamiam, iż jedyna oferta Wykonawcy złożona w związku z Zapytaniem ofertowym przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zadania. Mając na uwadze powyższe unieważniam postępowanie. |
2022-09-14 11:13 | Michał Gruszczyński |
W
nawiązaniu
do
pytania
z
dnia
13.09.2022
r.
w
kwestii
udostępnienia
dokumentów
rozliczeniowych
bądź
zestawienia
kosztów
za
energię
bierną
w
określonym
czasie,
w
załączeniu
przekazuję
zestawienie
kosztów
za
energię
bierną
w
2021
r.
W
przypadku
obiektów
podłączonych
do
sieci
w
późniejszym
czasie
zestawienie
obejmuje
dane
za
okres
funkcjonowania
obiektu. |
Komunikaty