- Main page
- Proceeding ID 661478
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
PUZ-2380-114-003-114/2022/ML Dostawa opału stałego do celów grzewczych dla obiektów służbowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego.
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Lenik
-
Organization
-
DepartmentSekcja do spraw Zamówień Publicznych
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2022-09-09 11:28:00
-
Placing offers2022-09-20 09:00:00
-
Opening of offers2022-09-20 09:05:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Osobami uprawnionymi przez
Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a. w kwestiach formalnych:
przedstawiciel Sekcji ds. Zamówień Publicznych KWP we
Wrocławiu – Pani Małgorzata Lenik, tel. 47 871 43 23;
b. w kwestiach merytorycznych
związanych z przedmiotem zamówienia: przedstawiciel Wydziału Inwestycji i
Remontów – Pani Marta Dereś, tel.
47 871 41 53.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2022-09-26
12:12:39
|
Małgorzata Lenik |
informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2022-09-20
10:10:58
|
Małgorzata Lenik |
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2022-09-20
09:00:00
|
Buyer message |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
informuje,
że
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
całości
zamówienia
wynosi
507
560,00
zł
brutto,
w
tym,
dla
poszczególnych
części
kwoty
te
wynoszą
brutto: - dla części 1 postępowania 12 250,00 zł brutto - dla części 2 postępowania : 10 800,00 zł brutto - dla części 3 postępowania 264 375,00 zł brutto - dla części 4 postępowania : 42 000,00 zł brutto - dla części 5 postępowania 23 625,00 zł brutto - dla części 6 postępowania : 45 000,00 zł brutto - dla części 7 postępowania 8 750,00 zł brutto - dla części 8 postępowania : 3 000,00 zł brutto - dla części 9 postępowania : 20 760,00 zł brutto - dla części 10 postępowania 40 250,00 zł brutto - dla części 11 postępowania : 36 750,00 zł brutto |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?