Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.8.2022.AP3 Dostawa i montaż mebli biurowych w pokoju Nr 41 i 43 budynku Urzędu Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14

Artur Pawlusiński
Gmina Włoszczowa
Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2022 11:20:00
Składania : 15-09-2022 12:00:00
Otwarcia : 15-09-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 041 3856544

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1294.34 2022-09-08 11:20:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 121.89 2022-09-08 11:20:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna.pdf pdf 71.85 2022-09-08 11:20:00 Postępowanie
Wersja dostępna cyfrowo.zip zip 393.79 2022-09-08 11:20:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania od 1 do 3.pdf pdf 325.12 2022-09-14 12:15:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania od 1 do 3 (wersja dostępna cyfrowo).pdf pdf 154.51 2022-09-14 12:15:17 Publiczna wiadomość
Zdjęcie poglądowe załączni do odpowiedzi na pytanie 2.pdf pdf 884.53 2022-09-14 12:15:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie 4.pdf pdf 186.97 2022-09-14 15:04:31 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie 4 (wersja dostępna cyfrowo).pdf pdf 169.44 2022-09-14 15:04:31 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1078.71 2022-09-15 13:32:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (wersja dostępna cyfrowo).pdf pdf 67.41 2022-09-15 13:32:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-15 13:32 Artur Pawlusiński Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-14 15:04 Artur Pawlusiński Odpowiedź na pytanie 4

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2022-09-14 12:15 Artur Pawlusiński Odpowiedzi na pytania od 1 do 3

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Zdjęcie poglądowe za [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż mebli biurowych w pokoju Nr 41 i 43 budynku Urzędu Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14 1) Biurko narożne o wymiarach 120 cm x 170 cm z wysuwaną półką na klawiaturę wyposażone w plastikową przelotkę kablową w kształcie koła z wyjmowanym elementem maskującym, szuflady pełny wysuw, uchwyty metalowe – reling rozstaw 128 mm, wszystkie szuflady o jednakowej głębokości i szerokości – 3 sztuki, 2) Szafa biurowa na akta o wymiarach: szerokość 70 cm, głębokość 37 cm, wysokość 260 cm, dwudrzwiowa – 8 sztuk, 3) Szafa biurowo ubraniowa o wymiarach: szerokość 70 cm, głębokość 60 cm, wysokość 260 cm, dwudrzwiowa – 2 sztuki, 4) Szafka socjalna o wymiarach: szerokość 60 cm, głębokość 50 cm, wysokość70 cm, jednodrzwiowa – 2 sztuki, 5) Krzesło obrotowe Nowy Styl Tak Tik-Plus TS25 R19T kolor czarny – 10 sztuk. 6) Meble powinny być wykonane z płyty laminowanej co najmniej 18 mm (blat biurek min. 36 mm) w kolorze dąb sonoma, wykończone okleiną PCV 2 mm na wszystkich krawędziach mebli, zawiasy zintegrowane, wszystkie drzwi do szaf i szuflad wyposażone w zamek z kompletem kluczy (min. 2 sztuki, w tym klucz zapasowy), wszystkie szafy biurowe na akta wewnątrz wyposażone w półki – wysokość pomiędzy półkami powinna umożliwić swobodne ustawienie segregatorów. Półki powinny być zamontowane w szafach na stałe Szafa biurowo/ubraniowa w górnej części ma być wyposażona w półki na akta, a w dolnej części w reling umożliwiający zawieszenie ubrań. Szafy powinny być wyposażone w regulowane stopki plus cokoły maskujące. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia – do dnia 21 październik 2022 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam wykluczeniu" (0)
6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Wypełniłem obowiązki" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 683