Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PT.2370.3.2022 Obuwie służbowe dla funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach

Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2022 10:39:00
Składania : 15-09-2022 10:18:00
Otwarcia : 15-09-2022 10:23:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem postępowania jest dostawa obuwia służbowego dla Państwowej Straży Pożarnej
w Krapkowicach wg poniższego formularza.

1. Obuwie służbowe tekstylne musi spełniać minimalne wymagania techniczne opracowane przez KG PSP
w Warszawie (edycja 10.11.2021 r.).

2. Obuwie służbowe skórzane musi spełniać minimalne wymagania techniczne opracowane przez KG PSP
w Warszawie (edycja 29.10.2021 r.)
.


Orientacyjne rozmiary obuwia podano w załączniku nr 3.




Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 861 67 08.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Wymagania_ minimalne_-_buty_słuzbowe_tekstylne_V1-1.pdf pdf 1463.14 2022-09-08 10:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wymagania_minimalne_-buty_służbowe_skórzane_-_V1.pdf pdf 1562.07 2022-09-08 10:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie-wykonawcy art 7 ust 1.pdf pdf 155.33 2022-09-08 10:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Zestawienie rozmiarów butów do zapytania oferowego.pdf pdf 67.88 2022-09-08 10:39:00 Postępowanie
Umowa.pdf pdf 127.44 2022-09-08 10:39:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Buty służbowe tekstylne typ A 1. Buty służbowe- obuwie ochronne zawodowe typu A czarne, z oddychającą membraną, z wierzchnią warstwą tekstylną, zgodnie z normą EN ISO 20347:2012, wodoodporne, izolujące od gorąca i zimna , z podeszwą odporną na poślizg i kontakt z gorącym podłożem oraz na benzynę i oleje spełniające minimalne wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 1 Rozmiarówka obejmuje zakres od nr 37-47 wg. numeracji europejskiej 2.Gwarancja min. 24 miesiące 3. Wymagane rozmiary według załącznika nr 3 15 para Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach
ul. 3 Maja 19
47-303, Krapkowice
(0)
2 Buty służbowe skórzane typ A Buty służbowe- obuwie ochronne zawodowe typu A czarne, skórzane, zgodne z normą EN ISO 20347:2012, wodoodporne, izolujące od gorąca i zimna , z podeszwą odporną na poślizg i kontakt z gorącym podłożem oraz na benzynę i oleje spełniające minimalne wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 2. Rozmiarówka obejmuje zakres od nr 35-48 wg numeracji europejskiej.2.Gwarancja min. 24 miesiące 3. Wymagane rozmiary według załącznika nr 3 15 para Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach
ul. 3 Maja 19
47-303, Krapkowice
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od otrzymania zamówienia, nie później niż do 15 grudnia 2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę o dołączenie do oferty podpisanego skanu oświadczenia (oświadczenie w załączniku). (0)
6 Warunki dodatkowe - Zamawiający wymaga możliwości wymiany do 10 % ilości zamówienia ze względu na niewłaściwy rozmiar na koszt wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Umowa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 391