Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 05-09-2022 17:17:00 |
Placing offers : | 30-09-2022 12:00:00 |
Offers opening : | 30-09-2022 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Type: | Service |
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
MTP/2022/DBM/1
Wystrój graficzny terenów MTP podczas
wydarzeń targowych w latach 2023 - 2024
Postępowanie
prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania
ofertowego.
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią
komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja wystroju graficznego terenów MTP podczas wydarzeń targowych w latach 2023 – 2024.
2.1
Zakres prac objętych konkursem ofert:
a.
projekt
- graficzne opracowanie
dostarczonych przez MTP materiałów w oparciu o treści ze scenariusza wystroju
graficznego
- nanoszenie zmian i
korekt
- dostarczenie
ostatecznej wersji projektu do akceptacji MTP
- przygotowanie
materiałów elektronicznych do druku tj. dostosowanie do wymiarów wskazanych
przez MTP
b.
wydruk
- przedłożenie do
akceptacji proof’a wydruków
- wydruk materiałów na
banerze (siatka lub frontlight), w rozdzielczości min. 500 x 550 dpi;
wykończenie: oczka co 30 cm, lub oczka i kieszeń; zgodnie ze złożonym
zleceniem; ok. 90% całego zamówienia na dane targi
- wydruk materiałów na
folii w rozdzielczości min. 720 x 720 dpi, zgodnie ze złożonym zleceniem; ok.
10% całego zamówienia na dane targi
- wydruk materiałów na
papierze blueback, folii PET, papierze kreda mat
- odpowiednie
przygotowanie, spakowanie i zabezpieczenie materiałów do transportu
- poprawne oznakowanie
oraz opisanie materiałów i ich transport do MTP we wskazane miejsce
- potwierdzenie protokołu odbioru materiałów przez wskazanego przedstawiciela MTP
c.
oklejanie
płyt folią
- impregnacja
udostępnionych przez MTP płyt modułowych, w tym format: 150 x
- naklejenie wydruków
na powyższych płytach, w miejscu wyznaczonym przez MTP
- lub naklejenie foli
na różnorodne powierzchnie na terenie MTP (szyby, ściany, asfalt, płyta
granitowa itp.)
d.
tryb
pracy
- wykonanie projektów i
dostarczenie gotowych wydruków w min. dwóch partiach na teren MTP, zgodnie z
przesłanym scenariuszem wystroju graficznego
e.
transport,
montaż i demontaż plansz przeznaczonych na nośniki typu citylight.
2.2 Zamawiający w ubiegłym roku zlecił do przygotowania i wydruku blisko 20 000 m2 powierzchni, przy realizacji blisko 30 scenariuszy wystroju terenu przekazywanych przez Wydział Komunikacji ze Zwiedzającymi (DBM51) oraz zleceń zespołu City Marketing i Targowe Usługi Promocyjne (TUP). Wielkość zleceń w latach 2023 – 2024 może odbiegać od poziomu zleceń z roku 2021/2022 i zależeć będzie od ilości prac zlecanych przez wystawców i partnerów Zamawiającego.
2.3 Zamawiający oczekuje
niezmienności cen jednostkowych w trakcie trwania umowy.
2.4 Zamawiający planuje
przekazywanie materiałów w postaci scenariuszy wystroju graficznego na targi w
min. dwóch partiach: pierwsza część na półtora miesiąca przed targami, druga
część na miesiąc przed targami, zgodnie z aktualnym programem wydarzeń
targowych zamieszczonym na stronie www.mtp.pl.
2.5 Przez realizację
zlecenia Zamawiający rozumie dostarczenie kompletu zleconych wydruków, a w
przypadku prac, o których mowa w pkt 2.1.c dostarczenie kompletu wydruków do
MTP we wskazane miejsce i ich wyklejenie.
2.6 Rozliczenia z tytułu
wykonanych prac będą dokonywane na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę
w ciągu 7 dni od wykonania wystroju graficznego. Termin płatności faktury
będzie wynosił 30 dni od daty jej dostarczenia do MTP.
2.7 Dowodem terminowego i
bezusterkowego wykonania pracy oraz podstawą do wystawienia faktury VAT będą
protokoły odbioru przygotowane przez oferenta, a zaakceptowane przez
Zamawiającego w oparciu o wynegocjowane ceny jednostkowe zawarte w szczegółowym
kosztorysie ofertowym.
2.8 Zamawiający wymaga,
aby prace wykonywane były samodzielnie przez Wykonawcę i nie były podzlecane
firmom trzecim.
2.9 Zamawiający oczekuje
na etapie składania oferty wykonania wydruków próbnych przesłanego projektu
graficznego na materiałach typu: siatka, baner frontlight, folia monomeryczna,
folia z laminatem podłogowym, papier blueback,
papier citylight, folia PET, papier kreda mat, których realizowane byłyby
elementy wystroju graficznego dla Zamawiającego zgodnie ze złożoną przez
Państwa ofertą. Wytyczne do wykonania wydruków:
- wymiar każdego wydruku dla powyższych
materiałów: 1,2 m szer. x 1,8 m wys. z wyjątkiem materiału papier kreda mat w
formacie B1 (680 x 980mm) - prosimy o dostosowanie projektu do wymiaru
wydruków,
- wykończenie wydruku na siatce i banerze: górny brzeg wydruków oczka co
- wykonanie zgrzewu w połowie szerokości wydruków (dł. zgrzewu
3. SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU
Środki własne Zamawiającego
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
4.1.
Ofertę
i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w
formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
4.2.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę pod rygorem
odrzucenia.
4.3.
Oferta
powinna zawierać:
1)
wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącym załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku
złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona
oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi
zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,
2)
pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
4.4.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone przez
osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu podpisem elektronicznym lub
załączone w formie podpisanego skanu.
4.5.
Cena
oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu 30-dniowego
terminu płatności.
4.6.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.7. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin
związania ofertą wynosi 90 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)
Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich
trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub
wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,
2)
Wykonawców, którzy na dzień składania
oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze
dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych
podmiotów),
3)
Wykonawców, w stosunku do których
otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,
4)
Wykonawców, którzy wykonywali
czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w
celu sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych
czynności,
5)
Wykonawców, którzy złożyli
nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę
należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony
i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący
Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.
Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające wyceny powinny być zaszyfrowane, a hasło przesłane sms na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544.
Oferta
musi zawierać:
1)
Wypełnione
załączniki do dokumentacji,
2)
Cenę
netto za m2/szt.
3)
Aktualne
dokumenty uwiarygadniające Wykonawcę – wypis z KRS lub CEIDG,
4)
Termin
płatności (co najmniej 30 dni).
8. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
8.1
Każda
oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych
kryteriów:
·
zaproponowane
ceny,
·
czas
realizacji zlecenia od momentu akceptacji projektu przez MTP,
·
wiedza
i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
·
możliwości
produkcyjne wynikające z posiadanego parku maszynowego,
·
wiarygodność
ekonomiczna oferenta,
·
brak
zaległości płatniczych wobec zamawiającego.
8.2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub kilku
oferentów.
8.3
Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za
nierealną w świetle warunków
technicznych lub kontraktowych.
9. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
9.1. Każdy
Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 10:00
dnia 26 września 2022 r. Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”.
9.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu
Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania
źródła zapytania.
9.3. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl
9.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
10. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty
na platformie zakupowej można składać do dnia 30 września 2022 r. do godziny 12:00.
11. OTWARCIE OFERT
11.1.
Komisyjne
otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
11.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
11.3.
Oferty
niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem,
będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.
12. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego
ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja
o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.
13. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez
podania przyczyny.
14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do
14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną
przez siebie umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie
dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej
zawarcia, wybór przeprowadza się
ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął
okres związania ofertą.
2022-09-28 12:45 | Ewa Kozłowska |
Szanowni Państwo, przypominamy, iż oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 30 września 2022 r. do godziny 12:00. Wzory wydruków natomiast powinny być złożone w terminie składania oferty ale w siedzibie firmy: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. ul. Głogowska 14, Gmach Administracyjny, Recepcja. Ewa Kozłowska |
2022-09-09 16:27 | Piotr Krasiński |
Szanowni
Państwo, informujemy, że wśród załączników do postępowania pojawił się spakowany plik ZIP zatytułowany "Pliki do wydruku". Informujemy, że wzory wydruków powinny być złożone w terminie składania oferty ale w siedzibie firmy: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. ul. Głogowska 14, Gmach Administracyjny, Recepcja. Dodatkowo pliki do wydruku załączam do niniejszego komunikatu. Piotr Krasiński Przewodniczący Komisji Ofertowej |
Announcements