Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-09-2022 11:05:00 |
Składania : | 20-09-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-09-2022 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-10-12 10:30 | Aleskandra Richter | Zamawiający informuje, że w dniu 06.10.2022 dokonał wyboru oferty i Wykonawcy zostali poinformowani pocztą elektroniczną o wyborze oferty. Do dnia 11.10.2022 nie zostało wniesione odwołanie na wybór oferty. Zamawiający wybrał firmę EKO-POL Tomasz Kaczmarek. NIP 7861163546, ul. Dworcowa 7, 62-020 Swarzędz. w przedmiotowym postępowaniu żaden z kontrahentów nie został wykluczony, ani nie odrzucono żadnej oferty. |
2022-09-26 14:18 | Aleskandra Richter |
Działając
na
podstawie
art.
223
ust.
1.
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
póź.
zm.)
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonego
w
trybie
podstawowym
-
bez
przeprowadzenia
negocjacji
na
podstawie
art.
275
pkt
1
zgodnie
z
ustawą
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
póź.
zm.)
pn.
„Dostawa
i
montaż
w
siedzibie
Zamawiającego
mebli
laboratoryjnych
dla
Centrum
Chemii
Analitycznej
pok.
229B
oraz
230
B.”
Zamawiający
informuje,
iż
na
podstawie
art.
223
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
póź.
zm.)
wzywa
Wykonawców:
1)
Labo24
Sp.
z
o.o.,
2)
Tomasz
Kaczmarek
prowadzący
działalność
gospodarczą
pod
nazwą
„EKO-POL"
do
wyjaśnienia
na
jakiej
podstawie
Wykonawcy
uznali,
że
będą
w
stanie
spełnić
warunek
dostarczenia
produktów,
w
tym
zwłaszcza
płyty
grzejnej
o
wymogach
i
parametrach
określonych
w
dokumentach
zamówienia?
Wyjaśnienia
należy
dostarczyć
Zamawiającemu
w
w
nie
przekraczalnym
terminie
do
dnia
29.09.2022 W załączniku pismo |
2022-09-26 14:06 | Aleskandra Richter | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-09-20 12:19 | Aleskandra Richter |
WYNIKI
Z
OTWARCIA
OFERT:
W
dniu
20.09.2022
r
Sieć
Badawcza
Łukasiewicz
-
Instytut
Metali
Nieżelaznych
informuje,
że
w
wyniku
przeprowadzonego
postępowania
w
trybie
podstawowym,
bez
negocjacji
na
"Dostawa
i
montaż
w
siedzibie
Zamawiającego
mebli
laboratoryjnych
dla
Centrum
Chemii
Analitycznej
pok.
229B
oraz
230
B."
wpłynęły
2
oferty.
Zamawiający
poinformował
na
stronie
postępowania
przed
otwarciem
ofert
o
kwocie
przeznaczonej
na
realizację
przedmiotu
zamówienia,
tj
196
000,00
netto. Ofertę złożyły firmy: 1. Labo 24 sp. z o.o. NIP: 6312247653 Adres: ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice Cena: 151 506,00 netto, 186 352,38 brutto; Gwarancja- 36 miesięcy Adres e-mail: przetargi@labo24.pl 2. EKO-POL Tomasz Kaczmarek, Adres: ul. Dworcowa 7, 62-020 Swarzędz, Cena: 145 700,00 netto, 179 211,00 brutto, Gwarancja36 miesięcy, Adres e-mail: sprzedaz@eko-pol.poznan.pl |
2022-09-20 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 196 000,00 PLN nettto |
2022-09-16 12:25 | Aleskandra Richter |
W
dniu
16-09-2022
jeden
z
Wykonawców
zadał
następujące
pytanie:
Szanowni Państwo, Czy w przypadku zamontowania dwóch płyt grzewczych wymagana jest jedna obudowa dla obu płyt czy każda płyta może być w osobnej zabudowie? Zamawiający odpowiada: Zamawiający nie dopuszcza osobnej zabudowy dla dwóch płyt grzewczych. W przypadku zastosowania dwóch płyt grzewczych wymagana jest jedna obudowa (do wmontowania w blat dygestorium) dla dwóch niezależnie działających pól grzewczych. |
2022-09-15 14:26 | Aleskandra Richter |
W
dniu
15-09-2022
jeden
z
Wykonawców
zadał
następujące
pytanie:
W opisie przedmiotu zamówienia wymagacie Państwo zastosowania płyty grzejnej gdzie całkowita powierzchnia grzewcza ma wynosić 800x300 mm. Wśród producentów płyt grzejnych nie występują płyty o powierzchni grzewczej wymaganej przez Państwo. Czy zatem dopuszczacie Państwo zastosowania płyty grzejnej gdzie całkowita powierzchnia grzewcza wynosi 600x400 mm ? lub czy dopuszczacie zastosowanie dwóch płyt grzejnych gdzie każda z nich będzie posiadała powierzchnię grzewczą o wym. 400x300 mm (każda z płyt będzie posiadało osobny sterownik), pozostałe parametry zostały by spełnione. Zamawiający odpowiada: Dopuszczamy zastosowanie dwóch płyt grzejnych, gdzie każda z nich będzie posiadała powierzchnię grzewczą o wym. 400x300 mm (każda z płyt będzie posiadała osobny sterownik), przy spełnieniu pozostałych parametrów technicznych. |
2022-09-12 12:27 | Aleskandra Richter |
W
dniu
12-09-2022
jeden
z
Wykonawców
zwrócił
się
do
Zamawiającego
z
następującymi
pytaniami: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przedstawienie wykazu dostaw podpartych referencjami na kwotę nie niższą niż 70 tysięcy złotych brutto zamiast 200 tysięcy zł brutto? Zamawiający przychyla się do prośby Wykonawcy. Zmiana kwoty potencjalnie może zwiększyć grono Wykonawców, stąd Zamawiający przedłuży termin składania ofert, zamieści ogłoszenie o zmianie oraz dołączy nowy „SWZ_po zmianach 12-09-2022” 2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przesunięcie terminu składania ofert do 20.09.2022 r, prośbę motywuję nieobecnością osób decyzyjnych w firmie. Zamawiający odpowiada: jak wyżej, Zamawiający przychyla się i przesuwa termin składania ofert. |
2022-09-12 10:24 | Aleskandra Richter |
W
dniu
12-09-2022
kolejny
Wykonawca
zwrócił
się
do
Zamawiającego
z
prośbą
o
wyznaczenie
dodatkowego
terminu
na
wizje
lokalną
:
„W
związku
z
koniecznością
odbycia
wizji
lokalnej
w
postępowaniu
na
„Dostawę
i
montaż
w
siedzibie
Zamawiającego
mebli
laboratoryjnych
dla
Centrum
Chemii
Analitycznej
pok.
229B
oraz
230B”,
proszę
o
informację
czy
istnieje
możliwość
odbycia
wizji
lokalnej
w
dniu
12.09.2022r.
ok
godziny
13
lub
w
dniu
13.09.2022
r.
w
godzinach
porannych?” Zamawiający odpowiada: istnieje możliwość odbycia wizji w proponowanych terminach. Zamawiający informuje, że wykonawcy zainteresowani odbyciem wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się do pokoju nr 144 pawilon B, celem podpisania Oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej. |
2022-09-09 12:46 | Aleskandra Richter |
W
dniu
09.09.2022
jeden
z
wykonawców
zwrócił
się
do
Zamawiającego
z
prośbą
o
zorganizowanie
wizji
lokalnej:
Dzień
dobry W związku z koniecznością odbycia wizji lokalnej w niniejszym postępowaniu proszę o informację czy istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej w dniu 12.09.2022 r lub w dniu 14.09.2022 r. Zamawiający odpowiada: Proponowany termin wizji lokalnej to 12.09.2022 godz. 10.30. Osoba wskazana do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: Pani Aleksandra Richter tel. 603 620 485. Zamawiający informuje, że wykonawcy zainteresowani odbyciem wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się do pokoju nr 144 pawilon B, celem podpisania Oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej. Jeżeli proponowany termin nie odpowiada wszystkim zainteresowanym Wykonawcom, Zamawiający prosi o kontakt w sprawie ustalenia dodatkowego terminu wizji lokalnej. |
Komunikaty