Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO.271.8.2022 Demontaż, transport i utylizacja azbestu azbestu z tereny Gminy Świerzno

Ewa Ksiądz
Gmina Świerzno
Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2022 14:57:00
Składania : 07-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-09-2022 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2 zapytanie ofertowe.pdf pdf 238.44 2022-08-31 14:57:00 Postępowanie
formularz_ofertowy_BIP.odt odt 20.21 2022-08-31 14:57:00 Postępowanie
wzor_umowy_azbest.odt odt 25.2 2022-08-31 14:57:00 Postępowanie
wzor_umowy_powierzenia.odt odt 27.34 2022-08-31 14:57:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - azbest.pdf pdf 41.3 2022-09-07 12:23:18 Publiczna wiadomość
2. informacja o wyborze oferty - azbest.pdf pdf 21.83 2022-09-12 13:10:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-12 13:10 Ewa Ksiądz W załączeniu informacja o wyborze oferty.

2. informacja o wybo [...].pdf

2022-09-07 12:23 Ewa Ksiądz w załączeniu informacja z otwarcia

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-05 10:51 Ewa Ksiądz W odpowiedzi na pytania o treści "Dzień dobry. W związku z ogłoszeniem przez Państwa zapytania ofertowego/przetargu na usuwanie azbestu zwracam się z prośbą o odpowiedź na kilka pytań mających na celu szczegółowe określenie zakresu zadania:
1. Ile posesji jest objętych demontażem, transportem i unieszkodliwieniem, a jaka ilość transportem i unieszkodliwieniem?
2. Ile z budynków objętych demontażem to budynki mieszkalne, a ile gospodarcze? Jaka suma powierzchni to płyty faliste, a jaka płyty płaskie?
3. Jaki jest podział podział tonażowy odpadu przeznaczonego do odbioru na płyty faliste i płyty płaskie (w Mg)?
4. Czy zakres prac demontażowych dotyczy wyrobów azbestowych z pokryć dachowych czy również z elewacji lub wnętrza budynku?
5. Czy w przypadku demontażu i/lub odbioru płyt innych niż płyty stanowiących pokrycie dachowe, to czy we wnętrzu budynku i/lub elewacji znajdują się płyty warstwowe typu PW3/A, PŻ/3W i PŻW 3/A/S, w tym płyty warstwowe na drewnianym stelażu wypełnione styropianem? Jeśli tak to w jakiej ilości (m^2, Mg)?
6. Czy w zakresie odpadu przeznaczonego do demontażu i/lub odbioru są wyroby zawierające azbest typu kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszcze, izolacje? Jeśli tak to w jakiej ilości (m^2, Mg)?
7. Czy usługa demontażu będzie odbywać się na obiektach wyłączonych z użytkowania, do rozbiórki, po pożarze, uszkodzonych lub po wichurach itp.?
8. Czy realizując zadanie usuwania azbestu korzystają Państwo ze wsparcia środków zewnętrznych (np. WFOŚiGW). Jeśli tak to czy kwestie urzędowe i formalne są dokonane i pozwalają na realizację zadania niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiającego z Wykonawcą? W przypadku gdy nie ma możliwości podjęcia działań bezpośrednio po podpisaniu umowy jaki jest czas po którym będzie można realizować zadanie?
9. Czy istnieją inne przyczyny (np. brak podpisanych umów z mieszkańcami, brak zgłoszeń ze strony mieszkańców, brak pobranych zaliczek od mieszkańców na poczet pokrycia kosztów wykonania prac itp.) uniemożliwiające wykonanie umowy niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą?
Prosimy o odpowiedź na pytania celem określenia stanu faktycznego zadania oraz precyzyjnej wyceny wykonania zawartych w zapytaniu prac." z dnia 05.09.2022 r. udzielam odpowiedzi:
1. Demontaż ma odbyć się na 2 posesjach, pozostała ilość jest do odbioru, transportu i unieszkodliwienia.
2. Jeden budynek mieszkalny, drugie gospodarcze 2 lub 3.
3. W większości są to płyty faliste- dokładnych informacji nie posiadamy.
4. Wszystkie pokrycia dachowe.
5. Brak takich informacji.
6. Odbiór pokrycia dachowego.
7. Nie jest znany stan budynków z których będzie usuwane pokrycie dachowe.
8. Tak korzystamy ze wsparcia z WFOŚiGW. Termin realizacji zadania jest określony w umowie. Brak powodów uniemożliwiających wykonania umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 298