Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Remont budynku „M” akademik nr 2 Szkoły Policji w Katowicach”.

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2022 14:35:00
Składania : 06-09-2022 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Remont budynku „M” akademik nr 2 Szkoły Policji w Katowicach”.

Kod CPV: 71240000-2 usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania.

1.      Zakres opracowania dokumentacji obejmuje:

-        projekt budowlany – 3 egz.,

-        przedmiar robót – 3 egz.,

-        specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,

-        kosztorys inwestorski – 2 egz.

2.      Komplet ww. dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz kosztorysowe w tym *.ath jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.

3.      Zakres przewidywanego remontu obejmować będzie:

-     wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,

-     remont węzłów sanitarnych (płytkowanie ścian, wymiana armatury i białego montażu, instalacji wentylacji w tym udrożnienie kanałów wentylacyjnych),

-     wymianę grzejników centralnego ogrzewania,

-     wymianę wykładzin podłogowych oraz płytek gresowych w pomieszczeniach oraz na korytarzach i klatkach schodowych,

-     wymianę balustrad na klatkach schodowych,

-     wymianę zewnętrznych krat stalowych w oknach podręcznych magazynów uzbrojenia,

-     wymianę wyłazów dachowych wraz z drabinkami do wyjścia na dach,

-     wymianę osprzętu elektroinstalacyjnego oraz systemu oddymiania obiektu,

-     montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu,

-     wymianę instalacji niskoprądowej,

-     uzupełnienie tynku, naprawa i malowanie elewacji,

-     wymianę obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi,

-     odmalowanie konstrukcji zadaszenia oraz wymianę płyt z poliwęglanu,

-     wymianę płytek gresowych na schodach zewnętrznych oraz na cokole budynku,

-     montaż czujników pożarowych,

-     montaż systemu oddymiania,

-     wymiana głównego zaworu wody,

-     wyniesienie i wniesienie mebli,

-     schody wejść do budynku obłożyć płytkami granitowymi wraz z montażem kratek z wycieraczkami,

-     wymiana odwodnienia na zadaszeniach wejść do budynków,

-     wymiana opraw oświetleniowych,

-     zaproponowanie rozwiązania poprawy termomodernizacji budynku,

-     projekt powinien zawierać opis prac towarzyszących.

Wykonawca po zapoznaniu się z obiektem zaproponuje rozwiązania materiałowe, technologię wykonania oraz dodatkowy niezbędny zakres do przeprowadzenia remontu. Magazyn uzbrojenia należy dostosować do aktualnych przepisów.

4.      Zamawiający przewiduje realizację zadania remontowego w czterech etapach, które powinny być opisane w dokumentacji.

5.      Charakterystyka budynku:

-     obiekt czterokondygnacyjny o wymiarach 15 m x 60 m,

-     całkowicie podpiwniczony,

-     trójtaktowy składający się z oddylatowanych od siebie segmentów,

-     dach płaski kryty membraną na którym znajduje się instalacja fotowoltaiczna.

Powierzchnia użytkowa              1 739,30 m2

Powierzchnia zabudowy                 695,80 m2

Kubatura                                     10 158,70 m3

6.      Zamawiający częściowo dysponuje dokumentacją techniczną.

 

Uwaga 1:

Zamawiający proponuje wizję lokalną miejsca remontu, po kontakcie telefonicznym uzgodnionym indywidualnie z Wykonawcą.

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami
są: asp. szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516432 lub
tel. 693-410-002 oraz Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia
tel. 478516365 lub tel. 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.

Uwaga 2:

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - zapytanie na platformę.pdf pdf 265.95 2022-08-30 14:35:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 445.18 2022-08-30 14:35:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Remont budynku „M” akademik nr 2 Szkoły Policji w Katowicach”. Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Remont budynku „M” akademik nr 2 Szkoły Policji w Katowicach”. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 80 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 489