Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.200.18.2022 „Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży stolarskiej, ślusarskiej i szklarskiej na terenie nieruchomości oraz w lokalach znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, zarządzanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu, a także objętych programem Miejskiego Biura Najmu w podziale na 5 części”

Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2022 11:26:00
Składania : 09-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 09-09-2022 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularze_branza stolarska, slusarska, szklarska _12 miesiecy_V_części.docx docx 52.02 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1732.98 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
JEDZ.zip zip 87.24 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 187.34 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
PPU__branza stolarska, slusarska, szklarska _12 miesiecy.pdf pdf 331.37 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
SWZ _branza stolarska, slusarska, szklarska _12 miesiecy_V_części.pdf pdf 450.37 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 a do SWZ - wykaz nieruchomości - WM.pdf pdf 519.39 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 b do SWZ - wykaz nieruchomości - komunalne.pdf pdf 473.51 2022-08-26 11:26:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 474.37 2022-09-09 13:53:47 Publiczna wiadomość
Unieważnienie części I,IV i V.pdf pdf 917 2022-10-17 12:19:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - wszyscy wykonawcy.pdf pdf 936.7 2022-10-17 12:25:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-17 12:25 Elżbieta Jakubiak-Kaczmarek Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na część 2 i 3.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-17 12:19 Elżbieta Jakubiak-Kaczmarek W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 1,4 i 5.

Unieważnienie części [...].pdf

2022-09-09 13:53 Elżbieta Jakubiak-Kaczmarek W załączeniu Zamawiający przekazuje informację, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 Pzp Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 553 726,19 zł brutto, w tym:
Część I - POK nr 1: 117 234,87 zł brutto,
Część II - POK nr 2: 106 592,71 zł brutto,
Część III - POK nr 3: 105 229,95 zł brutto,
Część IV - POK nr 4: 105 158,92 zł brutto,
Część V - POK nr 5: 119 509,74 zł brutto,

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460