Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 4/2022/MW Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi zadanie „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach”

Małgorzata Węgiel
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 25-08-2022 15:17:00
Składania : 31-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 31-08-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


 

Inwestycja (przebudowa szkoły)  jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą nr 01/2021/6260/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Bełżyce inwestycji: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach.

 

Szanowni Państwo,

Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie

(nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi zadanie „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach” znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 4/2022/MW

 

kody CPV:

71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego

71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 – usługi kontroli i nadzoru technicznego

 

Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja budowlana

 

https://platformazakupowa.pl/transakcja/648020

 

Przy sporządzaniu oferty zalecamy zapoznać się z projektem umowy (Zamawiający – Wykonawca robót budowlanych oraz wynikających z niej obowiązków Stron umowy np. program zapewnienia jakości, odbiór itp.)


Niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na wartość.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający prze­dłuży termin ich składania.

Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.

 

Klauzula RODO

 

Oświadczenie Wykonawcy,

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 2 – tj. oświadczenia własnego Wykonawcy w tym zakresie.

W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.

 

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w następujących branżach:

1) konstrukcyjno-budowlanej

2) drogowej

3) elektrycznej

4) sanitarnej

5) inspektor ds. architektury krajobrazu / kształtowania terenów zieleni

 

Uwaga!!! Inspektor branży sanitarnej będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu Inspektorów. 

 

Zamawiający do umowy (jako załącznik) wymagał będzie uprawnień budowlanych oraz ubezpieczenia Inspektorów nadzoru.

 

Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Inspektorów różnych branż przed jedną osobę.

 

Ze względu na charakter i specyfikę zamówienia oraz uzyskane dofinansowanie Zamawiający wymaga całego zespołu Inspektorów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Niniejsza inwestycja ma charakter strategiczny. Nie możemy pozwolić sobie na ryzyko związane z brakiem złożenia oferty na którąkolwiek z wymaganych lub mniej atrakcyjnych dla Wykonawcy branż, a zatem do niewykonania całości zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty kubaturowe wielobranżowe, które wymagają współpracy Inspektorów i równoczesnego nadzoru.

 

Wartość najkorzystniejszej oferty wykonawczej wynosi 2.565.196,13 zł brutto.

 

Wartość usług nadzoru w praktyce rynkowej liczona jest od wartości całości inwestycji.

Zamawiający przyjmuje, że szacunkowa wartość zamówienia wynosi 2 % od wartości całości inwestycji.

Szacujemy, że wartość usług inspektorskich dla niniejszego zadania (usługi inspektorskie korzystają z autonomii postępowania) wynosi:

 

2.565.196,13 zł brutto  x 2 % = 51.303,92 zł brutto tj. 41.710,51 zł netto (przy zachowaniu 23% Vat)

 

Kryteria oceny oferty i ich waga: całkowita cena ofertowa brutto o wadze 100% na całość zadania.

Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (za wszystkie branże).

 

Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.

 

Termin związania ofertą – 30 dni.

 

W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

Urząd Miejski w Bełżycach

osoby do kontaktu: 

Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38

Szymon Topyło nr telefonu: 81-516-27-41

Małgorzata Węgiel nr telefonu: 81-516-27-37

 

W sprawach związanych z obsługą platformy:

Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

Projekt umowy

 

Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego

numer umowy na platformie zakupowej ______/2022/IDS/GB

zawarta w dniu ___.09.2022 r.

pomiędzy:

 

Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

NIP 713-29-84-379, REGON 431020084

zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:

Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce

Pana Piotra Adama Gradowskiego

 

a

________________________

NIP:____________, REGON: ____________

zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.

 

wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:

 

Strony oświadczają, że niniejsza umowa zwana dalej umową została zawarta w wyniku udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

§ 1

  1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje obowiązki Inspektorów nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach. Zakres nadzoru obejmuje roboty określone w dokumentacji technicznej oraz obsługę okresu gwarancyjnego inwestycji, o której mowa w ust. 1.

 

§ 2

  1. Strony ustalają, że Inspektorzy nadzoru inwestorskiego rozpoczną pracę z  datą zawarcia umowy, a zakończą po dokonaniu odbioru końcowego i rozliczeniu inwestycji (planowana data zakończenia inwestycji objętych nadzorem:11 miesięcy od daty zawarcia umowy z Wykonawcą robot budowlanych) oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych usterek. W razie wystąpienia robót gwarancyjnych, okres pracy zostanie przedłużony o okres wykonywania tych robót.

2. W przypadku gdy roboty budowlane będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu zakończenia i odbioru robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.

§ 3

  1. Strony ustalają, że do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późniejszymi zmianami).
  2. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji należeć będzie w szczególności:

1) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.

2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorem i zakończeniem robót.

3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę.

4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.

5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych.

6) wydawanie Kierownikom budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.

7) żądanie od Kierowników budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.

8) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.

9) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.

10) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.

11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.

12) opiniowaniu programu zapewnienia jakości.

13) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.

14) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.

15) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.

16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.

17) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.

18) żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.

19) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.

20) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.

21) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.

22) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.

23) inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.

24) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:

a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł.

b)  podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,

c)  kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości.

25) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,

26) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze.

27) poświadczenie terminu zakończenia robót.

28) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.

29) przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

30) pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.

31) pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).

32) inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.

3. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:

1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.

2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.

3) zgłaszanie Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.

4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.

5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.

6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.

7) inne zadania wynikające z przepisów prawa.

 

  1. Nadzór nad robotami pełnić będą:

 

branża

imię i nazwisko Inspektora

telefon

e-mail

sanitarna

Koordynator zespołu Inspektorów




konstrukcyjno-budowlana




 

elektryczna




 

drogowa




Inspektor ds. architektury krajobrazu / kształtowania terenów zieleni

(posiadający wykształcenie wyższe ogrodnicze lub rolnicze)








 

  1. Inspektorzy zobowiązani są do przebywania na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu w okresie trwania robót, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru końcowego zadania i przekazaniu do użytkowania.
  2. W zaoferowanej cenie ofertowej należy doliczyć koszt dojazdu Inspektorów na miejsce robót budowlanych.
  3. Wykonawca oświadcza, że przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał oceny dokumentacji projektowej pod kątem jej poprawności oraz kompletności i nie wnosi do niej żadnych uwag. Ocena dokona została z zachowaniem standardu podmiotu zawodowo nadzorującego roboty budowlane. Wykonawca nie miał obowiązku stwierdzenia błędów, których wykrycie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu projektowania lub prowadzenia obliczeń. Z zastrzeżeniem standardu dokonanej oceny Wykonawca potwierdza, że dokumentacja projektowa pozwala na wykonanie usług inspektorskich zgodnie z harmonogramem i za przyjęte wynagrodzenie.

 

§ 4

  1. Wykonawca umowy oświadcza, że znane są mu przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dotyczące praw i obowiązków osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  2. Wykonawca oznajmia, że Inspektorzy posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy i ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy.

 

§ 5

Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

 

§ 6

Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:

1)    Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-41, 609-950-037

e-mail: stopylo@belzyce.pl

2)  Grzegorz Borowiec 81-516-27-38 e-mail: g.borowiec@belzyce.pl

 

§ 7

Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:

 

cena umowy

netto w zł

stawka podatku VAT

wartość podatku VAT

cena umowy brutto w zł

 

 

 

 

 

 

branża

wartość brutto w zł

sanitarna

 

konstrukcyjno-budowlana

 

elektryczna

 

drogowa

 

Inspektor ds. architektury krajobrazu / kształtowania terenów zieleni

 

razem wartość wynagrodzenia

 

 

 

 

 

 

§ 8

  1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 płatne będzie jedną fakturą / rachunkiem po zakończeniu danego zadania (po odbiorze końcowym inwestycji).
  2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie ponoszone przez Wykonawcę wydatki związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, łącznie z udziałem w przeglądach gwarancyjnych organizowanych w okresie rękojmi lub gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
  3. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury / rachunku przez Zamawiającego.
  4. Kwota wynagrodzenia, określona w § 7 obejmuje także nadzór inwestorski ewentualnych robót dodatkowych / zamiennych / niewykonanych / zaniechanych.

§ 9

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

§ 10

  1. Wykonawca oraz osoby określone w § 3 ust. 4 niniejszej umowy zobowiązane są do posiadania, przez cały okres trwania umowy ważnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego (nie dotyczy Inspektora ds. architektury krajobrazu / kształtowania terenów zieleni)
  2. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę lub osoby określone w § 3 ust. 4 obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

 

§ 11

  1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nie rozpoczęcia usług nadzoru w ciągu jednego miesiąca, liczonego od daty zawarcia niniejszej umowy albo przerwy w nadzorowanych robotach trwającej ponad jeden miesiąc (za wyjątkiem przerw spowodowanych warunkami atmosferycznymi lub epidemicznymi lub wojennymi) za uprzednim 7-dniowym odstąpieniem.
  2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z naruszeniem obowiązujących przepisów lub/i postanowień niniejszej umowy.
  3. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku wpisania podmiotu / osoby na listę sankcyjną, o której mowa w art. 7 ust. 1 tzw. „ polskiej ustawy antyrosyjskiej”.
  4. Każda ze stron może rozwiązać umowę za porozumieniem z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia bez konieczności zapłaty kar umownych.
  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% całościowego wynagrodzenia brutto określonego w § 7.
  6.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

1) za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.

2) za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.

  1. Kary umowne określone w niniejszym paragrafie są od siebie niezależne i podlegają kumulacji do wysokości 5 % wynagrodzenia określonego w § 7 umowy.
  2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie należnych kar z należnego Wykonawcy wynagrodzenia (z zastrzeżeniem specustawy covidowej).
  3. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę Zamawiający poniesie szkodę przewyższającą wysokość kar umownych to Wykonawca zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej wysokości.

 

§ 12

  1. Wykonawca może proponować zmianę osób, które będą wykonywać zamówienie wskazanych w § 3 ust. 4 niniejszej umowy. Zmiana taka jest możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego i nie wymaga aneksu do umowy.
  2. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, jeżeli uzna i wykaże, że osoba ta nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, względnie współpraca pomiędzy tą osobą z pracownikami nie układa się dobrze, co może spowodować lub powoduje nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę.
  3. W przypadku zmiany osoby Inspektora, nowa osoba musi posiadać stosowne uprawnienia.

 

§ 13

  1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i/ lub / albo wynikających z umowy o dofinansowanie lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Wykonawca nie ma prawa wykonać cesji przeniesienia bądź obciążania swoich praw lub obowiązków wynikających z umowy ani w inny sposób dążyć do ich zbycia bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.

 

§ 14

Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi i przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 15

Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.

 

§ 16

Integralną częścią umowy jest zapytanie ofertowe i oferta Wykonawcy.

 

§ 17

Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach.

 

podpisy

Zamawiający (Gmina Bełżyce)

Wykonawca

Burmistrz

 

Skarbnik

 

Załączniki:

1.   uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru.

2.   Oświadczenie własne Wykonawcy

Załącznik nr 2 do umowy nr …… z dnia ……

 

oświadczenie własne Wykonawcy

Oświadczam, że podmiot który reprezentuję / osoby ze strony Wykonawcy nie zostały wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1398281.pdf pdf 39.97
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1398764.pdf pdf 39.97
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1398895.pdf pdf 42.34
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1399381.pdf pdf 40.2
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1399410.pdf pdf 39.99
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1399768.pdf pdf 40

Komunikaty

2022-08-31 11:03 Małgorzata Węgiel W niniejszym zapytaniu ofertowym złożono 6 ofert. Oferty są udostępnione powyżej.
Postępowanie wygrała MM INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z ceną 31.800,00 zł brutto.
Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert.
Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inspektor nadzoru branża sanitarna Koordynator zespołu Inspektorów - 1 usługa - (0)
2 Inspektor nadzoru branża konstrukcyjno-budowlana - 1 usługa - (0)
3 Inspektor nadzoru branża elektryczna - 1 usługa - (0)
4 Inspektor nadzoru branża drogowa - 1 usługa - (0)
5 Inspektor ds. architektury krajobrazu / kształtowania terenów zieleni (posiadający wykształcenie wyższe ogrodnicze lub rolnicze) - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356