Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup, montaż i demontaż drzwi wewnętrznych oraz wykładziny elastycznej.

Deadlines:
Published : 23-08-2022 14:24:00
Placing offers : 29-08-2022 10:18:00
Offers opening : -
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 691 403 681

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymian drzwi wewnetrznych jednoskrzydłowych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) demontaż istniejących drzwi z ościeżnicami oraz ich utylizacja, 2) przygotowanie otworów montażowych, 3) dostarczenie oraz montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych pełnych w kolorze białym, wykonanych z materiału drewnopodobnego, wyposażonych w obustronna klamkę oraz zamek 4) wykonanie obróbek, montaż maskownic oraz wykończenie otworu pod kątem estetyki. 1 pc. - (0)
2 Zakup, demontaż i wymiana wykładziny elastycznej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) demontaż istniejących wykładzin elastycznych podłogowych oraz ich utylizacja, 2) położenie nowych wykładzin 3) wykończenie prac pod względem estetycznym 50 m^2 - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin płatności - 14 dni od daty otrzymania faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki realizacji - Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym. 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną. 3) Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone ustawą Prawo budowlane, muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych. 4) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zakresu prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac związanych z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego bez jakichkolwiek zakłóceń. Do Wykonawcy należeć będzie właściwa, zgodna z przepisami prawa organizacja i zagospodarowanie, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót. 7) Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego. 8) W ramach dostawy Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek drzwi i wykładzin do Oddziału Wydziału Inspekcji w Miedzyrzecu Podlaskim, ul. Radzyńska 11, 21-560 Międzyrzec Podlaski 9) Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami, transportem, wyładunkiem, demontażem, montażem przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego, ubezpieczeniem transportu, gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 10)Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego Zamawiający ustali z Wykonawcą, jednak nie później niż do dnia 30.11.2022r. 11)Zamawiający wymaga, aby na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił 24 miesięcy gwarancji (0)
4 Miejsce realizacji - Oddział Wydziału Inspekcji w Miedzyrzecu Podlaski, ul. Radzyńska 11, 21-560 Miedzyrzec Podlaski (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 280