Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CRZP/222/009/D/22. Dostawa sprzętu informatycznego, peryferyjnego i multimedialnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Agnieszka Parzewska
Politechnika Gdańska
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2022 09:07:00
Składania : 02-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 02-09-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie nr 2022BZP 0031140001 z dnia 2022-08-19.pdf pdf 266.64 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 751.4 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
Załacznik nr 2I-VIII do SWZ formularz rzeczowo-cenowy.zip zip 1076.59 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ ppu cz. 1, 7, 8.pdf pdf 502.78 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ ppu cz. 2-6.pdf pdf 501.95 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 654.15 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
Załączniki nr 1, 3 do SWZ.zip zip 226.88 2022-08-19 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia zmiana.pdf pdf 651.22 2022-08-24 13:11:17 Publiczna wiadomość
zapytania i odpowiedzi oraz zmiana tresci SWZ-1.pdf pdf 425.87 2022-08-24 13:11:17 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 08da873d-42fa-b03d-195c-0b00100b0b58.pdf pdf 37.17 2022-08-26 11:44:23 Publiczna wiadomość
zapytania i odpowiedzi oraz zmiana tresci SWZ-2.pdf pdf 427.65 2022-08-26 11:44:23 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia zmiana 2.pdf pdf 655.23 2022-08-26 11:44:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 266.95 2022-09-02 11:50:10 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postepowania cz. 5, cz. 6.pdf pdf 481.42 2022-09-02 12:42:57 Publiczna wiadomość
unieważnienie platforma cz. 8.pdf pdf 483.91 2022-09-05 12:43:27 Publiczna wiadomość
platforma wybor oferty cz 7.pdf pdf 486.2 2022-09-06 10:44:57 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na realizację sprostowanie.pdf pdf 224 2022-09-06 11:25:16 Publiczna wiadomość
platforma wybor oferty cz 4.pdf pdf 488.25 2022-09-08 08:24:32 Publiczna wiadomość
platforma wybor oferty cz 3.pdf pdf 486.8 2022-09-08 08:47:08 Publiczna wiadomość
unieważnienie platforma cz. 2.pdf pdf 480.35 2022-09-08 08:59:41 Publiczna wiadomość
platforma wybor oferty cz 1.pdf pdf 489.02 2022-09-08 09:43:38 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na realizację.pdf pdf 225.77 2022-09-02 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-08 09:43 Agnieszka Parzewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 1.

platforma wybor ofer [...].pdf

2022-09-08 08:59 Agnieszka Parzewska Informacja o unieważnieniu postępowania część 2.

unieważnienie platfo [...].pdf

2022-09-08 08:47 Agnieszka Parzewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 3.

platforma wybor ofer [...].pdf

2022-09-08 08:24 Agnieszka Parzewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 4.

platforma wybor ofer [...].pdf

2022-09-06 11:25 Agnieszka Parzewska Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia - sprostowanie z dn. 06.09.2022r.

Kwota przeznaczona n [...].pdf

2022-09-06 10:44 Agnieszka Parzewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 7.

platforma wybor ofer [...].pdf

2022-09-05 12:43 Agnieszka Parzewska Informacja o unieważnieniu postępowania część 8.

unieważnienie platfo [...].pdf

2022-09-02 12:42 Agnieszka Parzewska Informacja o unieważnieniu postępowania część 5 i część 6.

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-09-02 11:50 Agnieszka Parzewska Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.09.2022 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-02 10:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE
JAKĄ ZAMAWIAJACY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA


Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1), w związku z art. 30 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź. zm.) pn. „Dostawa sprzętu informatycznego, peryferyjnego i multimedialnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej” CRZP/222/009/D/22, ZP/52/WETI/22.

Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:

Część 1: Sprzęt komputerowy do realizacji projektu IDUB Argentum – 28 000,00 PLN.
Część 2: Kamera stereo do realizacji projektu IDUB Argentum – 8 000,00 PLN.
Część 3: Aktywna kamera głębi do realizacji projektu IDUB Argentum – 8 000,00 PLN.
Część 4: Zintegrowany system generowania chmury punktów do realizacji projektu IDUB Argentum – 70 000,00 PLN.
Część 5: Urządzenie wielofunkcyjne dla KSDR – 4 500,00 PLN.
Część 6: Urządzenie wielofunkcyjne dla KSME – 5 000,00 PLN.
Część 7: Zestawy komputerowe – 10 000,00 PLN.
Część 8: Serwery obliczeniowe – 40 000,00 PLN.

Kwota przeznaczona n [...].pdf

2022-08-26 11:44 Olga Warszewska Zapytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26.08.222

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zapytania i odpowied [...].pdf

Załącznik nr 1 do SW [...].pdf

2022-08-24 13:11 Agnieszka Parzewska Zapytania i odpowiedzi oraz zmiana treści SWZ.

Załącznik nr 1 do SW [...].pdf

zapytania i odpowied [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 644