Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa kontenerów otwartych typu KP-7

Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2022 09:14:00
Składania : 26-08-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający–Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 71-682 Szczecin, ul Golisza 10, wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP – 851-26-24-854, kapitał zakładowy – 222 334 500,00, kieruje do Państwa firmy zapytanie ofertowe na realizację poniższego zamówienia. 

Zamawiający informuje, iż powyższe postępowanie jest prowadzone w oparciu o Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora Generalnego ZWiK Spółka z o.o. w sprawie: Instrukcji udzielania zamówień sektorowych o wartości nie przekraczającej 130 000 zł netto dla dostaw realizowanych przez Dział Zaopatrzenia – z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.).Wyłączenia dokonano na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2 wspomnianej ustawy. 

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 935 ze zm.) oraz Załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str.1, z późn. zm.).

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- po modyfikacji:

Fabrycznie nowy uniwersalny kontener typu KP-7 przystosowany do współpracy z urządzeniami hakowymi- wysokość haka 1 200 mm oraz urządzeniami bramowymi wykonanymi zgodnie z normą DIN 30720 z drzwiami otwieranymi na boki zamykanymi w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie.

1. Wymiary wewnętrzne:
- długość: 3650mm +/- 200mm
- szerokość: 1700mm +/- 100mm
- wysokość: 1300mm +/- 150mm
- pojemność: 7m3
- waga: min. 820 kg do max. 1000 kg.
- ładowność: min. 9000 kg.
2. Zaczep haka fi36 na wysokości 1200mm.
3. Zaczepy boczne do samochodów z załadunkiem bramowym.
4. Kontener wykonany ze stali czarnej o grubości dna: min. 3mm oraz o grubości boków min. 2mm.
5. Przejście z podłogi w ściany boczne gięte na półokrągło lub gięte pod kątem 45°.

6. Zabezpieczenie antykorozyjne: farba podkładowa oraz farba nawierzchniowa w kolorze niebieskim z palety RAL do wyboru: RAL5012, RAL5015 lub RAL5017.
7. Przykrycie- siatka/plandeka rolowana na dłuższy bok.
8. Haczyki do siatki/plandeki po całym obwodzie kontenera.
9. Kontener wyposażony w rolki.
10. Wszystkie elementy ruchome (tulejki) oraz rolki wyposażone w smarowniczki.

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Termin płatności:  30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona płatności za dostarczony towar w mechanizmie podzielonej płatności
  2. Warunki dostawy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Oczyszczalnia Ścieków "Zdroje" ul. Wspólna 41-43 70-762 Szczecin.
  3. Termin dostawy preferowany przez zamawiającego: do 30 dni od daty złożenia zamówienia.
  4. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji drogą elektroniczną e-mail: m.lukaszewska@zwik.szczecin.pl
  5. Termin związania ofertą: 30 dni.
  6. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy OPEN NEXUS lub  w przypadku braku możliwości złożenia oferty na platformie w formie elektronicznej na adres: m.lukaszewska@zwik.szczecin.pl . Złożona oferta zostanie dodana przez zamawiającego pod warunkiem, że wpłynie do zmawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 
  7. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na  wszystkie lub wybrane przez siebie pozycje.
  8. Cena oferty ma być podana w polskich złotych lub w euro i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Koszty, których wykonawca nie ujął w ofercie, nie zostaną odrębnie opłacone przez zamawiającego i uważać się będzie, że zostały ujęte w ofercie cenowej przedmiotu zamówienia. Cena oferty winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
  9. Na potrzeby porównania i oceny ofert  cena netto podana w euro zostanie przeliczona przez  platformę OPEN NEXUS po aktualnie obowiązującym kursie. Cena netto za przedmiot zamówienia w złotych polskich otrzymana w wyniku powyższego przeliczenia stanowić będzie cenę netto, jaką zamawiający przyjmie na potrzeby porównania i oceny ofert. 
  10. W przypadku wykonawców, którzy złożyli ofertę w euro, rozliczenia będą prowadzone w polskich złotych (Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT w polskich złotych). Cena podana w euro ma zostać przeliczona na złote polskie według kursu średniego NBP dla wybranej waluty publikowanego w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wystawienia faktury VAT. Różnica pomiędzy kursem z dnia przeliczenia oferty, o którym mowa w pkt 9, a kursem z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury VAT stanowi ryzyko wykonawcy i zamawiającego.
  11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 
  12. Wszelkich informacji udziela p. Monika Łukaszewska tel. 91-44-26-313.
  13. Wykonawca nie musi użyć niniejszego formularza, ale musi w stworzonym przez siebie dokumencie zamieścić m.in. następujące informacje: nazwę przedmiotu zamówienia, cenę jednostkową netto, termin płatności, termin dostawy, termin związania ofertą- jeśli dotyczy.
  14. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych, to jest przewidujących odmienny niż określony w zapytaniu ofertowym sposób wykonania zamówienia. Oferty wariantowe nie będą rozpatrywane.
  15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  16. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie pozycje- jeśli dotyczy.
  17. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą pozycję z osobna- jeśli dotyczy.
  18. W przypadku problemów związanych z obsługą platformy zakupowej OPEN NEXUS należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00, tel. 22 101-02-02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 Kierownik Działu


 


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-09-05 10:51 Edyta Kupińska Dział Zaopatrzenia informuje, że najkorzystniejszą ofertę na dostawę kontenerów otwartych typu KP-7 złożyła firma ZPUH JK MIŁOSZ KIEDROWSKI, 89-510 BYSŁAW, ul. Przemysłowa 8 na łączną kwotę netto: 46 500,00zł.
Dziękujemy za udział w przeprowadzonym przez nas postępowaniu.
2022-08-25 13:49 Edyta Kupińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. informuje iż w postępowaniu na dostawę fabrycznie nowych kontenerów otwartych typu KP-7 wpłynęło pytanie na które zamawiający udzielił niniejszej odpowiedzi.

Pytanie nr 1.

1. „Czy Państwa wymóg co do spodu giętego na półokrągło do boków jest konieczny?. Robimy w wersji gięcie 45° i 90°".

Odpowiedź nr 1: Zamawiający informuje, iż dopuszcza przejście z podłogi w ściany boczne gięte na półokrągło lub gięte pod kątem 45°.

W związku z powyższym ulega modyfikacji opis przedmiotu zamówienia w pkt. 5, który otrzymuje następujące brzmienie:
„Przejście z podłogi w ściany boczne gięte na półokrągło lub gięte pod kątem 45°”.
Prosimy o uwzględnienie wprowadzonych zmian w składanych ofertach. Zmiany są wiążące dla wszystkich stron postępowania.

Jednocześnie informujemy iż termin składania ofert nie ulega zmianie

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kontener otwarty typu KP-7 Fabrycznie nowy uniwersalny kontener typu KP-7 przystosowany do współpracy z urządzeniami hakowymi- wysokość haka 1 200 mm oraz urządzeniami bramowymi wykonanymi zgodnie z normą DIN 30720 z drzwiami otwieranymi na boki zamykanymi w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie. 1. Wymiary wewnętrzne: - długość: 3650mm +/- 200mm - szerokość: 1700mm +/- 100mm - wysokość: 1300mm +/- 150mm - pojemność: 7m3 - waga: min. 820 kg do max. 1000 kg. - ładowność: min. 9000 kg. 2. Zaczep haka fi36 na wysokości 1200mm. 3. Zaczepy boczne do samochodów z załadunkiem bramowym (DIN 30720-1). 4. Kontener wykonany ze stali czarnej o grubości dna: min. 3mm oraz o grubości boków min. 2mm. 5. Przejście z podłogi w ściany boczne gięte na półokrągło lub gięte pod kątem 45°. 6. Zabezpieczenie antykorozyjne: farba podkładowa oraz farba nawierzchniowa w kolorze niebieskim z palety RAL do wyboru: 5012, 5015 lub 5017. 7. Przykrycie- siatka/plandeka rolowana na dłuższy bok. 8. Haczyki do siatki/plandeki po całym obwodzie kontenera. 9. Kontener wyposażony w rolki. 10. Wszystkie elementy ruchome (tulejki) oraz rolki wyposażone w smarowniczki. 6 szt. Magazyn Główny
ul. 1-go maja 37
71-627, Szczecin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - preferowany przez Zamawiającego: do 30 dni od daty złożenia zamówienia. Proszę wpisać realny termin realizacji zamówienia. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie nr 1 - Oświadczamy, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania zmierzającego do udzielenia ww. zamówienia z powodów, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciw działania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r poz. 835).Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
6 Oświadczenie nr 2 - Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera/(właściwe napisać) informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach (0)
7 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia sektorowego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
8 Karta katalogowa - Załączyć kartę katalogową zaoferowanego kontenera. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 CEiDG/KRS - Załączyć odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy), lub wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (CEiDG), wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - załączyć pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik- jeśli dotyczy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 517