Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2022 14:33:00 |
Składania : | 25-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-08-2022 12:10:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-30 13:05 | Agnieszka Horoszko |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że postępowanie pn. Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023 zostało unieważnione. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, która błędnie została przekazana w formie niezaszyfrowanej za pośrednictwem modułu służącego do kontaktowania się z zamawiającym w tym. m in. zadawania pytań. W związku z tym, że oferta ta została przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami zamawiającego oraz niezapewniający jej poufności podlegała odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2021 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. |
2022-08-25 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 260.452,50 zł brutto. |
2022-08-19 13:20 | Agnieszka Horoszko | Zmiana formularza ofertowego - w związku ze zmianą SWZ |
2022-08-19 11:08 | Agnieszka Horoszko |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
I
INFORMACJA
O
ZMIANIE
SWZ Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 tejże ustawy pn.: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023, zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ: Pytanie 1: Proponujemy aby zamiast normy PN-86/C-84081/02, która jest nieaktualnym dokumentem wpisać następujące parametry soli drogowej: Własności fizyczne: Wygląd produkt krystaliczny Kolor biały Wilgoć (H2O) max.: 2 % Części nierozpuszczalne w wodzie max.: 4 % Skład chemiczny: NaCl min.: 90 % ANTYZBRYLACZ min.: 40 ppm Granulacja : powyżej 6,3 mm max.: 5 % ± 2% poniżej 0,125 mm max.: 10 % ± 2% Odpowiedź 1: Zamawiający informuje, że dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w solarkach i piaskarkach. Sól drogowa powinna być sypka, dostarczona luzem i spełniać następujące parametry: zawartość chlorku sodu (NaCl) - minimum 90% zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – maksymalnie 8% zawartość wody – maksymalnie 3% zawartość żelazocyjanku potasu (antyzbrylacz) – minimum 20 mg/kg – maksymalnie 125mg/kg ilość ziaren > 6,3 mm: maksymalnie 5% ±2% (3%-7%) ilość ziaren <1 mm: 30%-50% ±2% (28%-52%). W pozostałym zakresie sól powinna odpowiadać parametrom określonym w normie PN-C-84081-2:1998 - Sól (chlorek sodu) oraz być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Z 2005 r. nr 230, poz. 1960). Pytanie 2: Prosimy o wydłużenie terminu dostawy do co najmniej 7 dni (kryterium "czas dostawy"), jest to spowodowane brakiem towaru, niskim zapasem w magazynach w kopalniach krajowych, brakiem dostaw soli z Ukrainy i Białorusi, dużym zapotrzebowaniem innych klientów. Odpowiedź 2: Zamawiający informuje, że ustala termin dostaw w przedziale 1-5 dni. Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający dokonuje zmian treści SWZ w Dziale I – Instrukcja dla wykonawców, 1. pkt 3.2. ppkt 2, 1) otrzymuje brzmienie: „1) Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w solarkach i piaskarkach. Sól drogowa powinna być sypka, dostarczona luzem i spełniać następujące parametry: - zawartość chlorku sodu (NaCl) - minimum 90% - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – maksymalnie 8% - zawartość wody – maksymalnie 3% - zawartość żelazocyjanku potasu (antyzbrylacz) – minimum 20 mg/kg – maksymalnie 125mg/kg - ilość ziaren > 6,3 mm: maksymalnie 5% ±2% (3%-7%) - ilość ziaren <1 mm: 30%-50% ±2% (28%-52%). W pozostałym zakresie sól powinna odpowiadać parametrom określonym w normie PN-C-84081-2:1998 - Sól (chlorek sodu) oraz być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Z 2005 r. nr 230, poz. 1960). 2. pkt 19.1 w zakresie kryterium czas dostawy otrzymuje brzmienie: CZAS DOSTAWY (D) – 40% (liczony od momentu złożenia zamówienia, podany w dniach – maksymalnie 40 pkt.) Minimalny czas dostawy – 1 dzień, maksymalny czas dostawy – 5 dni. Sposób przyznawania punktacji w kryterium czas dostawy: 1 dzień – 40 pkt. 2 dni – 30 pkt. 3 dni – 20 pkt. 4 dni – 10 pkt. 5 dni – 0 pkt. W przypadku zaproponowania innego niż w/w czas dostawy oferta zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ, natomiast w przypadku nie wskazania czasu dostawy Zamawiający przyjmie termin 5 dni i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy termin taki zostanie wpisany do umowy. Zamawiający informuje, że zmianie ulega Dział III – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Skorygowany załącznik zamieszczono na stronie prowadzonego postępowania. Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 25.08.2022 r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.2022 r. o godz. 12:10. Powyższe zmiany treści SWZ prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. WYJASNIENIE TREŚCI I [...].pdf |
Komunikaty