Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00304806/01 (ZP.272.23.2022) Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023

Agnieszka Horoszko
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Wydział Komunikacji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 12-08-2022 14:33:00
Składania : 25-08-2022 12:00:00
Otwarcia : 25-08-2022 12:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 4414.28 2022-08-12 14:33:00 Postępowanie
Dział I - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 656.43 2022-08-12 14:33:00 Postępowanie
WYJASNIENIE TREŚCI I INFORMACJA O ZMIANIE SWZ.pdf pdf 828.61 2022-08-19 11:08:04 Publiczna wiadomość
Dział III (ZMIANA) - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.pdf pdf 284.63 2022-08-19 11:08:04 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA 19.08.2022 r..pdf pdf 35.6 2022-08-19 11:08:04 Publiczna wiadomość
DZIAL II ZMIANA - OFERTA Z ZAŁĄCZNIKAMI.pdf pdf 516.07 2022-08-19 13:20:42 Publiczna wiadomość
SWZ Dział II ZMIANAI - OFERTA Z ZAŁĄCZNIKAMI.doc doc 145 2022-08-19 13:20:42 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA.pdf pdf 774.54 2022-08-30 13:05:24 Publiczna wiadomość
INFORMCJA O KWOCIE.pdf pdf 1548.77 2022-08-25 12:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-30 13:05 Agnieszka Horoszko INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że postępowanie pn. Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023 zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, która błędnie została przekazana w formie niezaszyfrowanej za pośrednictwem modułu służącego do kontaktowania się z zamawiającym w tym. m in. zadawania pytań. W związku z tym, że oferta ta została przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami zamawiającego oraz niezapewniający jej poufności podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2021 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.):
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

INFORMACJA O UNIEWAŻ [...].pdf

2022-08-25 12:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 260.452,50 zł brutto.

INFORMCJA O KWOCIE.p [...].pdf

2022-08-19 13:20 Agnieszka Horoszko Zmiana formularza ofertowego - w związku ze zmianą SWZ

DZIAL II ZMIANA - OF [...].pdf

SWZ Dział II ZMIANAI [...].doc

2022-08-19 11:08 Agnieszka Horoszko WYJAŚNIENIE TREŚCI I INFORMACJA O ZMIANIE SWZ
Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 tejże ustawy pn.: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023, zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ:
Pytanie 1:
Proponujemy aby zamiast normy PN-86/C-84081/02, która jest nieaktualnym dokumentem wpisać następujące parametry soli drogowej:
Własności fizyczne:
Wygląd produkt krystaliczny
Kolor biały
Wilgoć (H2O) max.: 2 %
Części nierozpuszczalne w wodzie max.: 4 %
Skład chemiczny:
NaCl min.: 90 %
ANTYZBRYLACZ min.: 40 ppm
Granulacja :
powyżej 6,3 mm max.: 5 % ± 2%
poniżej 0,125 mm max.: 10 % ± 2%
Odpowiedź 1:
Zamawiający informuje, że dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w solarkach i piaskarkach. Sól drogowa powinna być sypka, dostarczona luzem i spełniać następujące parametry:
zawartość chlorku sodu (NaCl) - minimum 90%
zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – maksymalnie 8%
zawartość wody – maksymalnie 3%
zawartość żelazocyjanku potasu (antyzbrylacz) – minimum 20 mg/kg – maksymalnie 125mg/kg
ilość ziaren > 6,3 mm: maksymalnie 5% ±2% (3%-7%)
ilość ziaren <1 mm: 30%-50% ±2% (28%-52%).
W pozostałym zakresie sól powinna odpowiadać parametrom określonym w normie PN-C-84081-2:1998 - Sól (chlorek sodu) oraz być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Pytanie 2:
Prosimy o wydłużenie terminu dostawy do co najmniej 7 dni (kryterium "czas dostawy"), jest to spowodowane brakiem towaru, niskim zapasem w magazynach w kopalniach krajowych, brakiem dostaw soli z Ukrainy i Białorusi, dużym zapotrzebowaniem innych klientów.
Odpowiedź 2:
Zamawiający informuje, że ustala termin dostaw w przedziale 1-5 dni.
Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający dokonuje zmian treści SWZ w Dziale I – Instrukcja dla wykonawców,
1. pkt 3.2. ppkt 2, 1) otrzymuje brzmienie:
„1) Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w solarkach i piaskarkach. Sól drogowa powinna być sypka, dostarczona luzem i spełniać następujące parametry:
- zawartość chlorku sodu (NaCl) - minimum 90%
- zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – maksymalnie 8%
- zawartość wody – maksymalnie 3%
- zawartość żelazocyjanku potasu (antyzbrylacz) – minimum 20 mg/kg – maksymalnie 125mg/kg
- ilość ziaren > 6,3 mm: maksymalnie 5% ±2% (3%-7%)
- ilość ziaren <1 mm: 30%-50% ±2% (28%-52%).
W pozostałym zakresie sól powinna odpowiadać parametrom określonym w normie PN-C-84081-2:1998 - Sól (chlorek sodu) oraz być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
2. pkt 19.1 w zakresie kryterium czas dostawy otrzymuje brzmienie:
CZAS DOSTAWY (D) – 40% (liczony od momentu złożenia zamówienia, podany w dniach – maksymalnie 40 pkt.)
Minimalny czas dostawy – 1 dzień, maksymalny czas dostawy – 5 dni.
Sposób przyznawania punktacji w kryterium czas dostawy:
1 dzień – 40 pkt.
2 dni – 30 pkt.
3 dni – 20 pkt.
4 dni – 10 pkt.
5 dni – 0 pkt.
W przypadku zaproponowania innego niż w/w czas dostawy oferta zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ, natomiast w przypadku nie wskazania czasu dostawy Zamawiający przyjmie termin 5 dni i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy termin taki zostanie wpisany do umowy.
Zamawiający informuje, że zmianie ulega Dział III – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Skorygowany załącznik zamieszczono na stronie prowadzonego postępowania.
Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 25.08.2022 r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.2022 r. o godz. 12:10.
Powyższe zmiany treści SWZ prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

WYJASNIENIE TREŚCI I [...].pdf

Dział III (ZMIANA) - [...].pdf

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 640