Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-08-2022 11:43:00 |
Składania : | 18-08-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 18-08-2022 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana klapy dymowej wraz z siłownikiem na 6 piętrze budynku dla klatki schodowej I w obiekcie SOP przy ul. Syreny 23 (wymiar klapy 100 x 100 cm). W ramach zamówienia należy dobrać wielkość siłownika i klapy do parametrów istniejącego otworu oraz istniejącego systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania (centrala firmy: D+H, model: RZN 4408-K). Podstawowe zasilanie klapy 230 V, zasilanie awaryjne 2 x 12V 3,6 Ah.
Wizja lokalna została wyznaczona na dzień 17 sierpnia 2022 r. na godzinę 10:00. Obiekt SOP przy ul. Syreny 23 w Warszawie. W celu chęci udziału w wizji lokalnej proszę o przesłanie danych osób, które będą brały udział w terminie do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00 na adres logistyka2@sop.gov.pl.
Na wizję lokalną prosi się o przybycie 15 min wcześniej w celu pobrania przepustki osobowej.
Przedmiot zamówienia zostanie zlecony na podstawie zlecenia przekazanego Wykonawcy na wskazany adres e-mail.
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego lub ustalenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym.
2. Roboty mogą być realizowane w dni powszednie w godzinach od 8:30 do 15:00.
3. Wszelkie reklamacje w zakresie udzielanej przez Wykonawcę rękojmi lub gwarancji będą zgłaszane przez Zamawiającego faksem, pisemnie lub pocztą elektroniczną najpóźniej do dnia upływu okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi.
4. W przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia tych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. W razie zwłoki w zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty kar z faktury VAT.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar, o których mowa w pkt. 5 na zasadach ogólnych zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
7. Z uwagi, że rozliczenie z Wykonawcą ma charakter ryczałtowy, Zamawiający nie wymaga załączania do oferty kosztorysu ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. /22/ 606 5709
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty