Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-08-2022 09:55:00 |
Składania : | 19-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Poznań, 11.08.2022
(miejscowość
i data)
Znak sprawy: PCD.OKBP.2262.211.2022
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia
ofert na:
Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostarczenie 100
000 sztuk blankietów biletowych do drukarek BOCA.
Specyfikacja
blankietów:
·
wymiary 2” x 6” (50,8 mm x 152,4 mm),
·
papier termiczny top coated o gramaturze
175g/m^2,
·
kolorystyka 1/1,
·
czarny pasek wydrukowany na termicznej stronie
(umieszczenie zgodne z grafiką zamieszczoną w załączniku nr 1),
·
grafika zamieszczona na stronie nie termicznej
(grafika zamieszczona w załączniku nr 3),
·
skonfekcjonowane w „składance",
·
z perforacją,
·
dostosowane do współpracy z systemem biletowym:
iKsoris,
·
dostosowane do współpracy z modelem drukarki:
BOCA Lemur z nożem,
·
pakowane w kartonach po 4000-5000 sztuk.
Ważne: Zamawiający
wymaga podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania.
1. Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia
podpisania przez Zamawiającego zaakceptowanego wzorca projektu biletu
dostarczonego mailowo w pliku PDF, w terminie 7 dni roboczych od przekazania Wykonawcy
prawidłowego i ostatecznego projektu graficznego biletu.
2. Kryteria oceny ofert z opisem:
cena=100%
3. Termin związania ofertą: 30 dni od
dnia rozstrzygnięcia.
4. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami:
1) Kamila Głąbiak, tel. 795-435-647, kamila.glabiak@pcd.poznan.pl,
2) Marcin Słomiński, tel. 531-250-800, marcin.slominski@pcd.poznan.pl
6. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne
ze specyfikacją.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zamówienia od Wykonawcy próbek, zaoferowanych przez Wykonawcę blankietów
biletowych, o takiej samej jakości materiału i kolorze, w celu weryfikacji ich
zgodności ze specyfikacją przed podpisaniem umowy.
8. Zamawiający dopuszcza unieważnienie
postępowania bez podania przyczyny.
9. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej
Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-08-18 11:22 | Łukasz Bartoszyński |
Zamawiający
informuje
iż
do
zapytania
wpłynęło
następujące
pytanie: Szanowni Państwo, standardowo termin realizacji wynosi do 6 tygodni od podpisania umowy, czy zgadzają się Państwo na wprowadzenie zmiany terminu dostawy? Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu dostawy na 6 tygodni. |
2022-08-18 11:20 | Łukasz Bartoszyński |
Szanowni
Państwo
w
zapytaniu
pkt
1
otrzymuje
brzmienie: Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania przez Zamawiającego zaakceptowanego wzorca projektu biletu dostarczonego mailowo w pliku PDF, w terminie 7 dni roboczych od przekazania Wykonawcy prawidłowego i ostatecznego projektu graficznego biletu. |
Komunikaty