Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-08-2022 12:46:00 |
Składania : | 16-08-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 16-08-2022 13:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji
zadania pn.:
Wykonanie przeglądów dróg gminnych i obiektów mostowych wraz z aktualizacją
systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji dróg gminnych dla których
zarządcą drogi jest Wójt Gminy Giżycko.
Zakres przedmiotu zamówienia:
v Na szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
1.
Przeglądy dla dróg
gminnych i obiektów mostowych winny być przeprowadzone zgodnie z art. 62
ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 07 lipca
1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2021 r., poz. 2351 – ze
zmianami) oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami
wierzy technicznej i z należytą starannością.
Przeglądy winne być zakończone
opracowaniem protokołów z kontroli dla każdego obiektu, podpisanych przez
osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych
z przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej i elektronicznej oraz wprowadzone do oprogramowania
RoadMan.
2.
Przeglądy winne być
wykonane przy zastosowaniu metody oceny wizualnej SOSN (w Systemie Oceny
Stanu Nawierzchni) dla dróg gminnych o łącznej długości około 106 km oraz obiektów mostowych
tj. 2 wiaduktów i 6 przepustów.
3. Na podstawie przeglądów o których mowa w pkt. 1 – konfiguracja serwera mapowego współpracującego z bazą danych w oprogramowaniu RoadMan w zakresie obsługi warstw mapy interaktywnej.
v Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
1.
Aktualizacja
bazy danych systemu referencyjnego sieci dróg w zakresie zakodowania danych
dróg
w oprogramowaniu RoadMan, jako odcinków referencyjnych, opisanych numerem
drogi, numerem odcinka, nazwą ulicy, numerem punktu węzłowego początkowego i
końcowego, pikietażem lokalnym
i pikietażem globalnym, dla:
a) dróg gminnych o zmienionym przebiegu na podstawie podjętych uchwał:
- droga gminna nr 129007 N dr. wojew. nr 592 (Sterławki Małe)-Wronka-Szczybały Giżyckie,
- droga gminna nr 129019 N Spytkowo-Sulimy,
- droga gminna nr 129071 N ul. Szlacheckiej w m. Gajewo,
b) dróg gminnych – przebudowanych:
- droga gminna nr 129002 N Kamionki-Bogacko – odcinek w miejscowości Bogacko,
- droga gminna nr 129035 N Bogacko-Wrony – odcinek w miejscowości Bogacko,
c) nowej drogi gminnej zliczonej do kategorii dróg gminnych na podstawie podjętej uchwały:
- droga gminna nr 129083 N Wronka-Wilkasy (w części ul. Lipowa w m. Wilkasy),
2.
Aktualizacja
mapy sieci drogowej w formie elektronicznej interaktywnej (struktura
geoserwera)
w oprogramowaniu RoadMan i aplikacji LP-Portal.
3. Aktualizacja mapy sieci drogowej w plikach JPG, PDF – w skali przyjętej dla wydruków,
4.
Wydruk
map sieci drogowej w skali 1 : 25 000 (z powiększeniem dla obszarów z gęstą
siecią drogową
w skali 1 : 4 000 lub 1 : 10 000 dla miejscowości: Antonowo, Gajewo,
Wilkasy), na tle będącym mapą BDOT10k – 4 egzemplarze.
5. Aktualizacja fotorejestracji w oprogramowaniu RoadMan dla odcinków dróg wymienionych w pkt. 1 ppkt. a) – c), z co najmniej czterech kamer (pozwalającą na zobrazowanie pasa drogowego w przód, w tył, po stronie lewej i po stronie prawej pasa drogowego), w rozdzielczości min. 1920 x 1080, z interwałem rejestracji co 5 m.
1. Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:
· projekt umowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się:
· wykonać aktualizację systemu informatycznego – nie później niż do 01 listopada 2022 r.,
· wykonać aktualizację interaktywnej mapy sieci dróg gminnych – nie później niż do 01 listopada 2022 r.,
Zamawiający przewiduje możliwość:
na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %,
5. Sposób przygotowania ofert:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
6. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godziny 12.30.
7. Termin otwarcia ofert:
w dniu 16 sierpnia 2022 r. o godzinie 13.30.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
·
Wykonawca,
oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności
umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia,
jak również inne koszty w nich nie ujęte,
a bez których nie można wykonać zamówienia.
·
Wykonawca oświadcza że nie jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz.
U. z 2022 r., poz. 835).
12. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Kod CPV: 71631450-9: Usługi kontroli mostów.
13. Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.14.2022.2PZ
14. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty