Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 175/ZP/2022 "Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" z podziałem na zadanie 1, 2, 3, 4 i 5.

Termin:
Zamieszczenia : 05-08-2022 15:03:00
Składania : 12-08-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ”Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego(z podziałem na zadanie 1,2,3,4 i 5) 175/ZP/2022 (Rej. 54/L/2022) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 72400000-4

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

     1)      Termin uruchomienia i okres świadczenia usługi dla zadań: 1, 2, 3, 4 i 5 – Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty 15.09.2022r. tj. uruchomienia łączy i rozpoczęcia świadczenia usługi po pozytywnym zakończeniu testów z ich działania potwierdzonego dla każdego z zadań podpisanym bez zastrzeżeń protokołem uruchomienia i odbioru łącza internetowego przez przedstawicieli każdej ze stron.

2)      Kryteria wyboru ofert dla każdego z zadań: cena łącznie brutto - 100 %.

3)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

      4)      Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie/a.

      5)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     6)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    7)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

      wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
           •      regulamin świadczenia usług Wykonawcy.

•      pełnomocnictwo/ w przypadku jeśli dotyczy.

Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności związane z uruchomieniem i bieżącym serwisem były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające z zakresu prac określonego w OPZ – załącznika nr 2.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Marek Gajewski tel.: 47 701 34 27;

e-mail: marek.gajewski@ra.policja.gov.pl

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umnowy + Wzór protokołu uruchomienia i odbioru łączy.pdf pdf 402.07 2022-08-05 15:03:00 Kryterium
NOWY Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Zalącznik nr 2.pdf pdf 130.26 2022-08-08 15:59:45 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.pdf pdf 323.16 2022-08-09 11:28:12 Kryterium

Komunikaty

2022-08-16 13:07 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 4 oferty.
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
dla zadania nr 1:
EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa
za cenę brutto: 11.808,00 zł /słownie: jedenaście tysięcy osiemset osiem złotych;

dla zadania nr 2:
EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa
za cenę brutto: 11.808,00 zł /słownie: jedenaście tysięcy osiemset osiem złotych;

dla zadania nr 3:
EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa
za cenę brutto: 11.808,00 zł /słownie: jedenaście tysięcy osiemset osiem złotych.

Wybrana oferta nr 2 firmy EXATEL S.A., z siedzibą przy ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa w zakresie zadania nr 1, 2 i 3 spełnia wymagania Zamawiającego określone w OPZ i w związku z tym, iż w oparciu o przyjęte do oceny kryterium wyboru jakim była cena 100% okazała się najkorzystniejszą cenowo ofertą spośród złożonych ważnych ofert na przedmiotowe w/w zadania Zamawiający dokonał jej wyboru jako najkorzystniejszej na w/w zadania.

Zaś w zakresie zadania nr 4 i 5 Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postepowania (zakończenia zapytania ofertowego bez wyboru najkorzystniejszej oferty) z powodu iż:
- w zakresie zadania nr 4 złożona cena ofertowa znacznie przewyższała środki finansowe jakie zostały przeznaczone na jego realizację, zatem Zamawiający nie mógł jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty;
- w zakresie zadnia nr 5 nie złożono żadnej oferty.

Zamawiający planuje w najbliższym czasie powtórzyć zapytanie ofertowe w zakresie przedmiotowego zadania nr 4 i 5 poprzez ponowne zamieszczenie zapytania ofertowego na Platformie zakupowej Open Nexus użytkowanej przez Zamawiającego.
2022-08-09 11:56 Sławomir Majkusiak Uwaga:
W związku z zaistniałą sytuacją wywierającą wpływ na przepisy prawa o zakazie udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych Zamawiający zmodyfikował treść formularza ofertowego dodając w nim punkt w formie oświadczenia:

Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

W związku z powyższym przy składaniu oferty prosimy o wykorzystanie zmodyfikowanej treści formularza ofertowego zawierającego w/w oświadczenie.
2022-08-08 16:04 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo

UWAGA!!!
W związku z otrzymanym pytaniem od Oferenta:
W OPZ i umowie jak również formularzu oferty pojawiają się różne daty dostarczenia usługi. Proszę o potwierdzenie że umowa obowiązuje od dnia 15.09.2022 z maksymalnym dostarczeniem łączy do dnia 15.11.2022 jak sugerują to dokumenty załączone do ogłoszenia.

Zamawiający udziela następujących odpowiedzi w formie wyjaśnień:
Umowa zgodnie z jej treścią jak też treścią formularza ofertowego będzie zawarta na okres 24 miesięcy licząc od daty 15.09.2022r. tj. uruchomienia łącza internetowego i rozpoczęcia świadczenia usługi po pozytywnym zakończeniu testów z jej działania potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem uruchomienia i odbioru łącza internetowego przez przedstawicieli każdej ze stron.
W jednym z miejsc Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) pojawiła się omyłka pisarka w dacie dlatego też Zamawiający dotychczasowy Opis przedmiotu Zamówienia zastępuje NOWYM Opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 2 z naniesioną poprawką w kwestii daty uruchomienia łączy internetowych i rozpoczęcia świadczenia usługi tj. 15.09.2022r. dla zadań 1, 2, 3, 4 i 5.

Mając na uwadze powyższe proszę o uwzględnienie niniejszych wyjaśnień w treści składanej oferty. Pozostałe zapisy bez zmian.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 1 1 usługa - (0)
2 Zadanie nr 2 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 2 1 usługa - (0)
3 Zadanie nr 3 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 3 1 usługa - (0)
4 Zadanie nr 4 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 4 1 usługa - (0)
5 Zadanie nr 5 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 5 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, wzór umowy - Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umnowy + Wzór p [...].pdf

(0)
3 Termin uruchomienia i realizacji usługi dla zadań: 1, 2, 3, 4 i 5 - Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty 15.09.2022r. tj. uruchomienia i rozpoczęcia świadczenia usługi Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy/ Oferta cenowa - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie formularza ofertowego zał. nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
5 Regulamin świdczenia usług Wykonawcy - Proszę o załączenie regulaminu świadczenia usług Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu umowy określonego w OPZ - zał. nr 2 dla Zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5. - Oświadczam że zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i wzorze umowy. Proszę o potwierdzenie poprzez wpisanie "Akceptuje"

NOWY Opis przedmiotu [...].pdf

(0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 410