Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-08-2022 11:24:00 |
Składania : | 10-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA
1. Niniejsze postępowanie objęte jest 5% stawką podatku VAT.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w załączonym projekcie umowy. Cena oferty musi zawierać również w szczególności: koszty składu i druku biuletynu, koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia wydrukowanego biuletynu, a także koszty przeniesienia autorskich praw majątkowych, zgodnie z zapisami projektu umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest podać w sekcji 1 - przedmiot zamówienia- cenę jednostkową brutto za jedno wydanie biuletynu w nakładzie 13 tys. egzemplarzy. Wartość oferty zostanie wyliczona automatycznie przez system i stanowić będzie iloczyn ceny jednostkowej brutto podanej przez Wykonawcę (uwzględniając 5% stawkę podatku VAT ) za jedno wydanie biuletynu w nakładzie 13 tys. egzemplarzy i szacowanych 6 wydań biuletynu.
2022-08-23 16:59 | Katarzyna Zagrodnik | Szanowni Państwo, w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Z poważaniem Katarzyna Zagrodnik |
2022-08-11 08:14 | Katarzyna Zagrodnik |
Zamawiający
informuje,
iż
do
dnia
upływu
terminu
składania
ofert
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęły
następujące
oferty
tj:
Oferta Nr 1 złożona przez Pracownia „C&C” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Porannej Bryzy 33, z wynagrodzeniem brutto w kwocie : 85.176,00 PLN; Oferta Nr 2 złożona przez TOP DRUK Sp. z o.o., Sp.kom., z siedzibą w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej 151a, z wynagrodzeniem brutto w kwocie: 59.220,00 PLN;. Oferta Nr 3 złożona przez Wydawnictwo Dragon Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. 11 listopada 60-62, z wynagrodzeniem brutto w kwocie : 81.900,00 PLN; Oferta Nr 4 złożona przez Pana Krzysztofa Jasińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn.: KOLUMB KRZYSZTOF JASIŃSKI z siedzibą w Katowicach przy al. Walentego Roździeńskiego nr 190B, z wynagrodzeniem brutto w kwocie : 61.614,00 PLN. Oferta Nr 5 złożona przez Pana Wojciecha Wicher prowadzącego działalność gospodarczą pn.: Wydawnictwo „TRIADA” z siedzibą w Wojkowicach przy ul. Plaka 34, z wynagrodzeniem brutto w kwocie : 80.784,90 PLN. Oferta Nr 6 złożona przez Pana Janusza Ciosek prowadzącego działalność gospodarczą pn.: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama z siedzibą w Wieluniu przy ul. o. im. Kard. S. Wyszyńskiego 28/16, z wynagrodzeniem brutto w kwocie: 229.950,00 PLN. Oferta Nr 7 złożona przez Pana Marcina Nowaka prowadzącego działalność gospodarczą pn.: Nowak-Jarocin Drukarnia Wydawnictwo Reklama z siedzibą w Jarocinie przy ul. Poznańskiej 33, z wynagrodzeniem brutto w kwocie : 58.760,10 PLN. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości: 81.000,00 PLN |
2022-08-10 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości 81.000,00 PLN |
2022-08-09 15:57 | Katarzyna Zagrodnik |
W
związku
z
zapytaniami,
jakie
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytań
oraz
odpowiedzi:
Pytanie Nr 1. jako drukarnia drukujemy gazety w nakładach większych niż 10 000szt, jednak nie wykonujemy do nich projektów (gminy posiadają własnych grafików u siebie). Drukujemy również gazety w nakładach poniżej 10 000szt, powyżej 10 str, do których wykonujemy projekty graficzne. Chcemy dowiedzieć się czy możemy przedstawić np. 4 pozycje w wykazie usług 2 obejmujące projekt i druk gazet powyżej 10 str oraz dwie pozycje obejmujące druk i dostawę gazet w nakładach powyżej 10 000szt. Czy przez pokazanie w ten sposób referencji będzie miało wpływ na wykluczenie nas z przetargu? Odpowiedź na pytanie Nr 1: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi (w ramach dwóch odrębnych umów) polegające na składzie graficznym i druku co najmniej 10-stronicowego czasopisma w nakładzie co najmniej 10 tys. egzemplarzy. W przypadku usług nadal wykonywanych ilość wykonanych egzemplarzy przed upływem terminu składania ofert nie może być mniejsza niż 10 tysięcy dla każdego wydania. Pytanie Nr 2. Ile stron posiada każde wydanie czasopisma? Odpowiedź na pytanie nr 2: Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w projekcie umowy. Zgodnie z §1 pkt. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące druku biuletynu: 1)Format druku A4 – pion (arkusz A3 składany w połowie), 2) Objętość biuletynu (dot. wydania miesięcznego i dwumiesięcznego) – 20 stron w tym okładka, 3)Papier offset 80 g (okładka i środek), 4) Kolorystyka stron – kolor 4+4, 5) Szycie zeszytowe w 2 miejscach, 6)Ilość nakładu każdego wydania – 13 tysięcy egzemplarzy każdorazowo, tj. 78 tysięcy egzemplarzy łącznie. |
Komunikaty