Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-08-2022 13:04:00 |
Składania : | 12-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń systemów alarmowych Integra i Perfecta firmy SATEL
Wykaz urządzeń systemów alarmowych objętych dostawą wskazano w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego/Badanie Rynku.
Zmiana dotyczy załącznika nr 2 pkt. 5 załącznika - typ akumulatora :
2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Minimalna gwarancja 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót bez wad.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga dołączenia do faktury VAT wystawionej za wykonany przedmiot zamówienia, osobnego potwierdzonego przez Wykonawcę zestawienia urządzeń ze wskazaniem: nazwy urządzenia/typ, model, numer seryjny.
6. Wszelkie koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a jednocześnie nieokreślonych w niniejszym zapytaniu powinny być wykonane i wycenione w ramach kwoty oferty.
7. nie dopuszcza się zmiany cen w okresie realizacji dostawy.
8. Zamawiający zastrzega prawo realizacji części zamówienia w zależności od potrzeb.
9. Zamawiający zastrzega sobie realizację zamówienia w kilku częściach (dostawach).
10. Asortyment musi być nowy, kompletny, nie odnawiany (nie ze zwrotów).Dostawca gwarantuje, iż wszedł legalnie w posiadanie materiałów stanowiących przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem. Dostawca przy każdej dostawie zobowiązany jest przedłożyć dla każdego dostarczonego asortymentu atest, certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną na podstawie obowiązujących przepisów.
11. Miejsce dostawy: KWP w Łodzi Wydział Inwestycji i Remontów 94-109 Łódź ul. Pienista 71 (dojazd od ul. Maratońskiej).
12. Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Pluszyński pod numerem telefonu 47 841 39 71 603 398 414
II. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy/ odebranie
zlecenia potwierdzonego przez Wykonawcę.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien przedstawić ofertę na Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 załączonym do Zapytania ofertowego. Do zapytania ofertowego należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2, który należy złożyć w formie pliku pdf oraz wersję edytowalną (plik Excella).
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być złożona na Platformie Zakupowej OPEN NEXUS.
do dnia 12.08.2022 r. do godziny 10:00.
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO
Zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) będzie Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112, kod 91-048
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1.
4. ADO będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email, które zostały pozyskane od potencjalnego Wykonawcy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówieni.
6. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
2) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
3) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu;
7. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Komunikaty