Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa urządzeń systemów alarmowych Integra i Perfecta firmy SATEL do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.

Jarosław Pluszyński
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2022 13:04:00
Składania : 12-08-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń systemów alarmowych Integra i Perfecta firmy SATEL

Wykaz  urządzeń systemów alarmowych objętych dostawą wskazano w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego/Badanie Rynku.                 

Zmiana dotyczy załącznika nr 2 pkt. 5 załącznika - typ akumulatora :

Jest "Akumulator 12V 7Ah (lub 7,2Ah) o deklarowanej żywotności minimum 6 lat" , a powinno być "Akumulator 12V 17Ah (lub 18Ah) o deklarowanej żywotności minimum 6 lat  " Załączam poprawiony załącznik nr 2

2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Minimalna gwarancja 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót bez wad.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

5. Zamawiający wymaga dołączenia do faktury VAT wystawionej za wykonany przedmiot zamówienia, osobnego potwierdzonego przez Wykonawcę zestawienia urządzeń ze wskazaniem: nazwy urządzenia/typ, model, numer seryjny.

6. Wszelkie koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a jednocześnie nieokreślonych w niniejszym zapytaniu powinny być wykonane i wycenione w ramach kwoty oferty.

7. nie dopuszcza się zmiany cen w okresie realizacji dostawy.

8. Zamawiający zastrzega prawo realizacji części zamówienia w zależności od potrzeb.

9. Zamawiający zastrzega sobie  realizację zamówienia w kilku częściach (dostawach).  

10. Asortyment musi być nowy, kompletny, nie odnawiany (nie ze zwrotów).Dostawca gwarantuje,   iż wszedł legalnie w posiadanie materiałów stanowiących przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem. Dostawca przy każdej dostawie zobowiązany jest przedłożyć dla każdego dostarczonego asortymentu atest, certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną                      na podstawie obowiązujących przepisów.

11. Miejsce dostawy:  KWP w Łodzi Wydział Inwestycji i Remontów 94-109 Łódź ul. Pienista 71   (dojazd od ul. Maratońskiej).

12. Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Pluszyński pod numerem telefonu 47 841 39 71     603 398 414                        

 

II. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy/ odebranie

zlecenia potwierdzonego przez Wykonawcę.

     

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

      Wykonawca powinien przedstawić ofertę na Formularzu ofertowymzałącznik nr 1 załączonym    do Zapytania ofertowego. Do zapytania ofertowego należy dołączyć wypełniony  załącznik nr 2, który należy złożyć w formie pliku pdf oraz wersję edytowalną (plik Excella).

IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być złożona na Platformie Zakupowej OPEN NEXUS.   

       do dnia 12.08.2022 r. do godziny 10:00.

VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO

Zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:

1.      Administratorem Danych Osobowych (ADO) będzie Komendant Wojewódzki Policji w  Łodzi  z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112, kod 91-048

2.      Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3.         Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b  RODO,                    w celu wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1.                       

4.    ADO będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email, które zostały pozyskane od potencjalnego Wykonawcy.

5.      Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji                w celu i zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówieni.

6.             W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

1)    dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest  Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;

2)    sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;

3)    ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli  kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu;

7.       W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.         

8.     Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty  i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania  określa  Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia  17 grudnia 2007 roku.

9.     Dane nie podlegają  zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.nr.1.Formularz.ofertowy.zakup.urządzeń.systemów.alarmowych.pdf pdf 420.05 2022-08-04 13:04:00 Postępowanie
zapytanie.ofertowe.zakup.urządzeń.systemów.alarmowych.pdf pdf 557.99 2022-08-04 13:04:00 Postępowanie
zał.nr.2.Zestawienie.urządzeń.systemów.alarmowych.poprawiony.xlsx xlsx 11.41 2022-08-05 13:52:36 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa urządzeń systemów alarmowych Integra i Perfecta firmy SATEL do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 30dni - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 7 dni roboczych - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460