1. Termin realizacji zamówienia: do 23.12.2016 r. do godz. 12:00.
2. Warunki płatności: płatność przelewem 21 dni od daty otrzymania faktury VAT.
3. Podana cena (netto) towaru musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5. Oferta może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do wyznaczonego dnia zakończenia postępowania (21.11.2016 r. do godz. 12:00).
6. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 61 646 00 24.
7. Wymagane dokumenty:
7.1.Gwarancja min.12 miesięcy
7.2.Atesty na obowiązujące elementy
8.Zleceniodawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd do zabudowy na własny koszt.
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty