Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 171/ZP/2022 KPP Maków Mazowiecki - remont/wymiana wykładzin w pomieszczeniach biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2022 15:37:00
Składania : 08-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-08-2022 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zaproszenie do złożenia oferty

dot. udzielenia zamówienia

wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.

- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019)


  1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

  2. Opis przedmiotu zamówienia:

KPP Maków Mazowiecki – remont/wymiana wykładziny w pomieszczeniach biurowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu posadzek, polegającego na zerwaniu istniejących posadzek, wyrównaniu podłoża, kładzeniu wykładziny wraz z wywinięciem na ścianę oraz zgrzewaniu połączeń zgodnie z załącznikiem nr 1 – Przedmiar robót.

  1. Termin realizacji zamówienia: 45 dni od dnia zawarcia umowy

  2. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Leszek Gut tel. (47) 701 23 53

  3. Kryteria wyboru ofert: cena 100%

  4. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *: odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe

  5. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: wzór umowy w załączeniu (załącznik nr 5)

  6. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: Wykonawca wniesie przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy i usuwania wad w okresie rękojmi za wady lub gwarancji w wysokości 10% ceny ofertowej (brutto) w formie pieniądz lub gwarancji ubezpieczeniowej

  7. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy) *: zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 5)

  8. Sposób przygotowania oferty:

- należy uzupełnić i załączyć formularz ofertowy (załączniki nr 2), a także oświadczenie (załącznik nr 3 i nr 4);

- podana kwota musi być kwotą brutto za wykonanie robót;

- zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert w postaci elektronicznej za pomocą Platformy Zakupowej, Dopuszcza się możliwość dodania przez Zamawiającego oferty na Platformie Zakupowej, która wpłynęła do Zamawiającego e-mail na adres: wir.kwp@ra.policja.gov.pl, fax: (047) 701 35 39, lub bezpośrednio do siedziby WIiR KWP zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37-59, 26-600 Radom, w terminie składania ofert tj. do dnia 08.08.2022r. godz. 10.00

- cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,

- podpisanie umowy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia ukazania się na Platformie Zakupowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty;

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

  1. Miejsce i termin złożenia ofert: Platforma Zakupowa, adres e-mail: wir.kwp@ra.policja.gov.pl , fax: (047) 701 35 39, lub w siedzibie WIiR KWP zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37-59, 26-600 Radom, do dnia 08.08.2022r. godz. 10.00.

  2. Termin otwarcia ofert**: 08.08.2022r. Godz. 10:30

  3. Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji
    w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.


Zamawiający zastrzega, że postępowanie może nie zakończyć się wyborem Wykonawcy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 Przedmiar robót (1).pdf pdf 198.24 2022-08-02 15:37:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 Formularz ofertowy (1).docx docx 10.38 2022-08-02 15:37:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswiadczenie nr 1.pdf pdf 250 2022-08-02 15:37:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświadczenie nr 2.pdf pdf 42.34 2022-08-02 15:37:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 Wzór umowy.pdf pdf 525.6 2022-08-02 15:37:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNK NR 6 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 393.33 2022-08-02 15:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 KPP Maków Mazowiecki - remont/wymiana wykładzin w pomieszczeniach biurowych KPP Maków Mazowiecki - remont/wymiana wykładzin w pomieszczeniach biurowych 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295