Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2022 14:23:00 |
Składania : | 10-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający w drodze negocjacji z Wykonawcą, który
złożył najkorzystniejszą ofertę, zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu
zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby i przeznaczone na
realizację środki finansowe.
Rozpatrywane będą wyłącznie kompletne oferty na część I lub część II planowanego zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający informuje, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty netto 130 000,00.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
2022-08-11 12:28 | Joanna Generowicz |
Informujemy,
że
postępowanie
w
zakresie
I
części
-
dostawa
toreb
medycznych
oraz
apteczek
osobistych
zostało
unieważnione. Powyższe podyktowane jest niekompletnością ofert, a w przypadkach złożenia kompletnej oferty, kwotą przekraczającą środki finansowe przeznaczone przez zamawiającego na wskazany cel. Nadmieniam, że w dniu dzisiejszym na platformie zakupowej planowane jest umieszczenie nowego zapytania we wskazanym zakresie. |
2022-08-09 12:40 | Joanna Generowicz | W załączeniu treść odpowiedzi udzielonej w związku z zapytaniem do postępowania. |
2022-08-08 09:03 | Joanna Generowicz | W załączeniu przesyłam odpowiedzi udzielone w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym. |
2022-08-08 09:02 | Joanna Generowicz | W załączeniu przedstawiam odpowiedzi udzielone w związku z zamieszczonym zapytaniem ofertowym. |
2022-08-05 14:59 | Tomasz Nowak | Informuję, że termin składania ofert został wydłużony do dnia 10.08.2022 r. do godz. 12.00 |
2022-08-05 12:23 | Joanna Generowicz |
W
części
II
w
pkt.
7: jest: Plastry z opatrunkiem 2,5 cm x 5 cm winno być: Plaster bez opatrunku 2,5 cm x 5 m W części II pkt. 9: jest: Opaska dziana 10 cm x 5 m winno być: Opaska dziana 10 cm x 4 m |
Komunikaty