Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2022 14:35:00 |
Składania : | 03-08-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 03-08-2022 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na: Naprawa układu klimatyzacji typu "Fujitsu" w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
Zakres zadania:
1. Dostawa oraz wymiana płyty inwerterowej w agregacie Fujitsu nr kat. 9705654013 - 1 szt.
2. Wymiana kondensatora nr kat. 9705387027 - 1 szt.
3. Dostawa i wymiana sprężarki inverterowej nr kat. 9374248018 - 1 szt.
4. Dostawa i wymiana sprężarki on-off - 1 szt.
5. Uzupełnienie czynnika R410a - 10 kg
6. Uruchomienie systemu oraz sprawdzenie prawidłowego działania.
7. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia uproszczonej dokumentacji powykonawczej (schemat instalacji i plan sytuacyjny rozmieszczenia urządzenia).
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia : do 20 sierpnia 2022 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2021 lub 2022 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
· Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca uwzględni w ofercie koszty dostarczonych i wymienianych w ramach gwarancji elementów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych zgodnie z załączonym grafikiem przeglądów. Podczas przeglądu wymagane jest czyszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, sprawdzenie parametrów pracy urządzeń, czyszczenie wymienników, sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, sprawdzenie pomp do skroplin i drożności układu ich odprowadzania do kanalizacji. Po wykonaniu przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stosowny protokół. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi i przeglądami ponosi wykonawca. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7 dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w terminie do 21 dni kalendarzowych.
· Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu na koszt wykonawcy innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych umowy.
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 12477
Komunikaty