Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00284537/01 18-ZP-RB-07-22-120 Remont myjni samochodowej i pomieszczeń zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Stargardzie.

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2022 13:58:00
Składania : 18-08-2022 08:00:00
Otwarcia : 18-08-2022 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

 Oferty częściowe.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania.

Oferty można składać na następujące części zamówienia:

 

Numer części

Nazwa części zamówienia

Część 1

Remont myjni samochodowej zlokalizowanej na terenie kompleksu wojskowego przy Al. Żołnierza  37 w Stargardzie. 

Część 2

Dostosowanie pomieszczeń do obowiązujących przepisów w budynku nr 25 zlokalizowanego przy Al. Żołnierza 37 w Stargardzie.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 114.46 2022-07-29 13:58:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 804.82 2022-07-29 13:58:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 2219.96 2022-07-29 13:58:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 203.31 2022-08-18 11:48:29 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu części 2 postępowania. .pdf pdf 612.42 2022-08-18 13:04:52 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1.pdf pdf 545.81 2022-08-29 10:05:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-29 10:05 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 1 postępowania.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-08-18 13:04 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja o unieważnieniu części 2 postępowania.

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-08-18 11:48 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-08-18 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) podaje informacje o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1 –93 471,54 zł brutto
Część 4 – 71 538,83 zł brutto
2022-08-04 11:55 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja dla Wykonawców: Zamawiający informuję, że na wniosek wykonawcy który wpłynął do Zamawiającego w terminie wskazanym, w pkt. 3 ppkt.3.20 SWZ, wyznacza się termin wizji lokalnej dla części 1 postępowania. Termin wizji lokalnej dla 1 części: ustala się na dzień 08.08.2022 r, godz. 9:00. Miejsce rozpoczęcia wizji lokalnej: Biuro przepustek kompleksu wojskowego przy Al. Żołnierza 37 w Stargardzie. Osobą upoważnioną do przeprowadzenia wizji lokalnej jest Kierownik SOI Stargard, tel. 261 451 751 lub osoba przez Kierownika upoważniona.
Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest wymogiem obligatoryjnym i nie skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Osoba wyznaczona do przeprowadzenia wizji lokalnej sporządzi protokół z wizji, który następnie zostanie przekazany pracownikowi SZP celem umieszczenia na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 695