Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2022 14:07:00 |
Składania : | 08-08-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 08-08-2022 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
Przedszkole nr 6 w Mikołowie
ul. Gliwicka 367
43-190 Mikołów
NIP: 635-177-05-31
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54;
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-09-06 10:54 | Anna Kwiatkowska | Informacja o wyborze oferty - część 3, 4 i 6. |
2022-08-26 14:42 | Anna Kwiatkowska | Informacja o wyborze oferty w części 2, 5, 7 i 9 oraz unieważnieniu postępowania w części 1 i 8. |
2022-08-08 11:30 | Aleksandra Hnida | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-08-08 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
221
869,75
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 44 963,50 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 24 713,50 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 21 326,30 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 35 256,50 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 23 709,70 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 33 412,25 zł brutto Część 7: JAJA: 5 320,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 16 244,90 zł brutto Część 9: RYBY: 16 923,10 zł brutto |
Komunikaty