Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa przeglądu piecyków grzewczych na paliwo płynne typu: KL-15 – 13 szt. i K-35 – 17 szt. i sporządzenie oceny stanu technicznego wraz z wykazem podzespołów wymagających wymiany

Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2022 12:31:00
Składania : 02-08-2022 12:24:00
Otwarcia : 02-08-2022 12:29:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji i zapraszamy do złożenia oferty.

 

1.       Zamawiający:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

82-300 Elbląg

ul. E. Kwiatkowskiego 15

Tel. 261 312 932

Poczta elektroniczna 21wog@ron.mil.pl

Godziny pracy:

poniedziałek – czwartek: 700-1530

piątek: 700-1300

2. Przedmiot zamówienia:

Usługa przeglądu piecyków grzewczych na paliwo płynne typu: KL-15 – 13 szt. i K-35 – 17 szt. i sporządzenie oceny stanu technicznego wraz z wykazem podzespołów wymagających wymiany

3. Miejsce realizacji zamówienia:    Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury:

- ul. Stefczyka 63, 14-500 Braniewo – 5 szt. piecyków

- ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg  – 25 szt. piecyków

6. Termin i sposób realizacji:

a) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia,

b) usługa winna być przeprowadzona w godzinach pracy 21WOG,

c) Zamawiający dokona odbioru usługi po jej realizacji w całości. Odbiór usługi potwierdzony jest „Protokołem Odbioru Wykonania Usługi” przygotowanym przez Wykonawcę co stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT,

d) Koszty dojazdu Wykonawca winien uwzględnić w wartości w ofercie cenowej

7. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do wystawienia faktury zgodnej z zamówieniem.

8. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury po zrealizowanej usłudze.

9. Wymagania dodatkowe:

a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej,

b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.

11. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.

12. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

13. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 17 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służąc ochronie bezpieczeństwa narodowego
z prowadzenia procedury wyklucza się:

1)       Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzenia 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)       Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem  rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2002 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)        Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (dz. U. z 20221 r. poz. 217, 2105, 21060, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taka jednostkę dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę lub będąc taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składaj swojej oferty.

 

·         KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu,
ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 
21wog@ron.mil.pl .

2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.pl .

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługa przeglądu piecyków grzewczych na paliwo płynne typu: KL-15 – 13 szt. i K-35 – 17 szt. i sporządzenie oceny stanu technicznego wraz z wykazem podzespołów wymagających wymiany.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego.

6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Pani/Panu:

1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,

3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1_zestawienie piecyków do przeglądu.docx docx 21.85 2022-07-29 12:31:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd piecyków Usługa przeglądu piecyków grzewczych na paliwo płynne typu: KL-15 – 13 szt. i K-35 – 17 szt. i sporządzenie oceny stanu technicznego wraz z wykazem podzespołów wymagających wymiany 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 743