Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FOTEL PRACOWNICZY PEFRO III 213S

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2016 14:32:44
Składania : 14-11-2016 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Termin realizacji zamówienia maksymalnie do 24 listopada 2016 r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy
6. Wykonawca gwarantuje , że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
8. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu

W razie pytań proszę o kontakt
Izabela Wiktor
42 665 32 55
godz. 8:30 do 15:30
izabela.wiktor@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2016-11-10 13:26 Izabela Cytacka Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2016-11-09 15:07 Izabela Cytacka Dokonano edycji następujących elementów postępowania: opis pozycji numer 1
2016-11-09 14:36 Izabela Cytacka Dzień Dobry,

w załączniku przesyłam wymiary i przykładowe rozwiązanie dla fotela pracowniczego.

Pozdrawiam

wymiary.jpg

przykład.jpg

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 FOTEL PRACOWNICZY PEFRO III 213S charakterystyka oparcia fotela: a) oparcie fotela wykonane z elastycznej i przewiewnej membrany w postaci transparentnej siatki lub tkaniną o strukturze siatki, w kolorze czarnym, b) posiadające regulację wysokości podparcia lędźwiowego, c) konstrukcja oparcia wykonana z rury stalowej, - obrotowy, - wyposażony w regulowane podłokietniki z miękką nakładką np. poliuretanową, z regulacją w zakresie co najmniej 5 cm góra – dół oraz regulacji szerokości/głębokości w zakresie min. 4 cm; kolor stelaża podłokietnika czarny, - siedzisko wykonane ze sklejki drzewa liściastego, wyściełane integralną pianką, poliuretanową (PU), gwarantującą wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia, - musi być wyposażone w mechanizm ruchowy SYNCHRO umożliwiający płynną regulację siły odchylania w zakresie odchylania oparcia do - 30 stopni oraz z możliwością dostosowania sprężystości odchylania do ciężaru siedzącego, - posiadające podnośnik pneumatyczny umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska, - musi posiadać pięcioramienną podstawę jezdną, wykonaną z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym, - siedzisko tapicerowane tkaniną charakteryzującą się wytrzymałością na ścieranie na poziomie min. 150 000 cykli w skali Martindale oraz posiadającą atest trudnozapalności; dostępną w kolorze granatu z palety barw RAL 5003 lub równoważnym, Ogólne wymagania dotyczące asortymentu: 1. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, w kategorii „I” i sprawny technicznie. 2. Dostarczone meble oraz różnego rodzaju siedziska muszą spełniać wszystkie warunki techniczno-eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i winny być dopuszczone do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż, wniesienie i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 4. Asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome takie jak półki i szuflady muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. II. Gwarancja: 1. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. 2. W przypadku foteli i krzesał obrotowych Zamawiający wymaga dodatkowo aby Wykonawca udzielił co najmniej 4-letnią gwarancji na podnośniki pneumatyczne. Niezależnie od gwarancji udzielonej na całość produktu. 3. Gwarancja obejmuje wszelkie wady powstałe w przypadku uszkodzeń podczas transportu, występujących wad ukrytych lub innych uszkodzeń nie spowodowanych błędami w eksploatacji, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi. 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - maksymalnie do 24.11.2016r. (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 118