Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00282631/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023.(TP/1/2022/P5)

Zamówienia P5
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 5 im. Krainy Bajek w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2022 15:00:00
Składania : 05-08-2022 09:00:00
Otwarcia : 05-08-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).

Zamawiający:

Przedszkole nr 5 w Mikołowie

ul. Ks. Górka 27,

43-196 Mikołów

NIP: 635-17-73-251

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_P5 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 347.82 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 SWZ-sig.pdf pdf 461.17 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 30.52 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 26.5 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 27.77 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 37.74 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 28.8 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 42.12 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.69 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 27.84 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 26.75 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 26.17 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 1.11 do SWZ.docx docx 27.66 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.86 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 366.18 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 354.16 2022-07-28 15:00:00 Postępowanie
TP_1_2022_P5 Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 281.78 2022-08-05 11:46:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_P5 Informacja o unieważnieniu cz. 1 i cz.11 na stronę-sig.pdf pdf 396.64 2022-08-11 12:02:18 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_P5 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 436.52 2022-08-26 10:44:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-26 10:44 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_P5 Informa [...].pdf

2022-08-11 12:02 Patrycja Godlewska Informacja o unieważnieniu cz. 1 i cz. 11.

TP_1_2022_P5 Informa [...].pdf

2022-08-05 11:46 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_P5 Informa [...].pdf

2022-08-05 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 143 111,85 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 14 166,40 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 15 165,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 30 287,50 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 29 899,80 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 3 707,00 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 13 161,65 zł brutto
Część 7: JAJA: 2 380,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 12 036,50 zł brutto
Część 9: RYBY: 9 671,20 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 180,00 zł brutto
Część 11: SOKI ZE ŚWIEŻYCH OWOCÓW: 12 456,80 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 453