Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BS.2611.28.2022 Dostawa urządzeń IT i materiałów

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2022 12:40:00
Składania : 05-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 05-08-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu BS.2611.28.2022.pdf pdf 194.14 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) BS.2611.28.2022.pdf pdf 748.93 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 1-5.pdf pdf 830.42 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
4. Załącznik 2.1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy - dot. części nr 1.pdf pdf 578 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
4. Załącznik 2.2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy - dot. części nr 2.pdf pdf 559.04 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
4. Załącznik 2.3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy - dot. części nr 3.pdf pdf 577.8 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
4. Załącznik 2.4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy - dot. części nr 4.pdf pdf 577.69 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
4. Załącznik 2.5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy - dot. części nr 5.pdf pdf 577.91 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz ofertowy.doc doc 82 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy.doc doc 71.5 2022-07-27 12:40:00 Postępowanie
7. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 45.65 2022-07-27 12:44:04 Postępowanie
8. Informacja z otwracia ofert.pdf pdf 817.88 2022-08-05 13:32:46 Publiczna wiadomość
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. 1 i 3 i unieważnieniu postępowania w cz. 2, 4 i 5.pdf pdf 2057.46 2022-08-17 16:11:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-17 16:11 Damian Sarna 9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. 1 i 3 i unieważnieniu postępowania w cz. 2, 4 i 5.

9. Informacja o wybo [...].pdf

2022-08-05 13:32 Damian Sarna 8. Informacja z otwarcia ofert

8. Informacja z otwr [...].pdf

2022-08-05 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć 70 000,00 zł brutto na sfinansowanie zamówienia. Poniżej określa kwoty jakie mają zostać przeznaczone na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:

Część 1. Dostawa zestawów komputerowych poleasingowych wraz z oprogramowaniem – 20 szt.:
49 500,00 zł brutto
Część 2. Dostawa materiałów oraz części do bieżącej konserwacji i instalacji sprzętu komputerowego: 2 500,00 zł brutto
Część 3. Dostawa nowego komputera z oprogramowaniem i 2 nowych monitorów: 5 500,00 zł brutto
Cześć 4. Dostawa 3 laptopów poleasingowych i 5 monitorów poleasingowych: 9 000,00 zł brutto
Część 5. Dostawa 2 nowych drukarek mobilnych atramentowych z akumulatorami: 3 500,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 405