Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie instalacji teleinformatycznej dla budynku administracyjnego Wydziału Kanalizacji wraz z garażami przy ul. Hallera 79.

Justyna Kończyńska
Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. Oddział: GPP Grupa Zakupowa
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2022 12:13:00
Składania : 03-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 03-08-2022 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, informuje o wszczęciu postępowania, którego wartość nie przekracza wartości 130 000 złotych, pn. Wykonanie instalacji teleinformatycznej dla budynku administracyjnego Wydziału Kanalizacji wraz z garażami przy ul. Hallera 79.

Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego,
tj. Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z o.o. z dnia 1 marca 2021 roku zmienione Aneksem nr 1 z dnia 4 lipca 2022 roku), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)]

Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu na rzecz Zamawiającego instalacji teleinformatycznej w budynku administracyjnym Wydziału Kanalizacji wraz z garażami przy ul. Hallera 79 wraz z dostosowaniem okablowania strukturalnego, celem uzyskania przesyłu danych z bardzo dużą szybkością do 10Gb/s Ethernet w paśmie do 500MHz oraz uzyskaniem certyfikatu i uruchomieniem instalacji.

Wymagania dotyczące wadium

Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset i 00/100).

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 45 dni roboczych licząc od dnia przekazania placu budowy.

Wskazany powyżej termin jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zaproponować w ofercie krótszy termin wykonania zamówienia.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Zamawiający oceni oferty w oparciu o następujące kryteria:

1) cena – waga 70%

2) termin wykonania – waga 30%

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

-      w sprawach formalno – prawnych: Marta Buczkowska, tel. 56 450 48 78

-      w sprawach merytorycznych: Marek Sankiewicz, tel. 795 162 735

Informacji dotyczących postępowania udziela się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 – 15:00.

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do:

03.08.2022 r. godz. 10:00.

Szczegółowy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Instalacja teleinformatyczna Wykonanie instalacji teleinformatycznej zgodnie z załącznikami dołączonymi do niniejszego postępowania 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 30% Wykonawca podaje termin realizacji zgodnie z rozdziałem X zapytania ofertowego. (0)
3 Formularz ofertowy oraz dokumenty - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 oraz wszystkie wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 350