Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ROPS.VIII.2205.30.2022 Zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) mebli na potrzeby wyposażenia punktu Centrum Integracji Cudzoziemców w Lesznie, Pile i Koninie w związku z realizacją projektu „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców” współfinansowanego ze środków Programu Krajowego na lata 2014-2020 Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Deadlines:
Published : 22-07-2022 13:36:00
Placing offers : 04-08-2022 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8 567 311

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe - meble4.pdf pdf 569.94 2022-07-22 13:36:00 Proceeding
meble4 protokół wyboru.pdf pdf 198.61 2022-08-11 09:06:31 Public message
wybór sprostowanie.pdf pdf 220.81 2022-08-24 10:25:59 Public message

Announcements

2022-08-24 10:25 Kajetan Walczak W związku z wycofaniem się jednego z Wykonawców z realizacji zamówienia, Zamawiający publikuje sprostowanie do wyboru wykonawcy, udzielając zamówienia kolejnym najkorzystniejszym wg. kryteriów oceny Wykonawcom.

wybór sprostowanie.p [...].pdf

2022-08-11 09:06 Kajetan Walczak Zamawiający publikuje protokół z przeprowadzonego Zapytania Ofertowego będący protokołem wyboru Wykonawców.

meble4 protokół wybo [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie częściowe nr 1 - Regał narożny na książki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 1 pc. - (0)
2 Zadanie częściowe nr 2 - składane stoły Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 2 pc. - (0)
3 Zadanie częściowe nr 3 - krzesła kenferencyjne typu SAMBA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 12 pc. - (0)
4 Zadanie częściowe nr 4- stolik do poczekalni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 1 pc. - (0)
5 Zadanie częściowe nr 5 - okrągły rozkładany stolik do poczekalni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 1 pc. - (0)
6 Zadanie częściowe nr 6 - biurko z kontenerem podbiurkowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 3 set - (0)
7 Zadanie częściowe nr 7 - biurko z kontenerem podbiurkowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 1 set - (0)
8 Zadanie częściowe nr 8 - krzesła składane czarne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Zapytanie ofertowe 6 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6850 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - maksymalny wymagany termin dostawy to 29.09.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia, odbioru w przypadku reklamacji po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału - Warunki udziału określa załącznik Zapytanie ofertowe w pkt. VIII, dodatkowo Wykonawca oświadcza że nie podlega wykluczeniu na podstawie tzw ustawy sankcyjnej. Na potwierdzenie proszę wpisać "Spełniam wszystkie warunki" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 497