Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-07-2022 13:44:00 |
Składania : | 28-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-07-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie uproszczonym zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
zadanie pn. „Dostawa mleka UHT”
Zamawiający:
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.,
ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka.
1. Zakres oferty i parametry.
1.
Mleko UHT w kartonowych opakowaniach o
pojemności - 1 litr
2. Zawartość tłuszczu - 2 %
3. Ilość mleka ok. - 10 000 litrów
4. Termin realizacji dostaw - 01.09.2022r. - 31.08.2023r.
5. Termin przydatności do spożycia: minimum 60 dni liczony od dnia dostawy.
Dostawa mleka do siedziby Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - jeden raz w miesiącu (w terminach i ilościach ustalonych co miesiąc przez Zamawiającego) w dni robocze do nw. obiektów:
- ul. Kurpiowska 21 - ok 560 - 600 litrów / 1 dostawę
ul. Chemiczna 2 - ok. 180 - 200 litrów / 1 dostawę
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2022r. do dnia 31.08.2023r.
Warunki płatności: Faktura za wykonaną dostawę winna być wystawiona przez Wykonawcę w złotych polskich po realizacji konkretnej dostawy (raz lub dwa razy w miesiącu). Zapłata za poszczególną dostawę mleka nastąpi w ciągu 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktur elektronicznych na adres email: efaktury@opwik.pl.
4.
Ofertę należy złożyć w formie zeskanowanych dokumentów do dnia 28.07.2022 r. godz. 10:00
5. Wykonawca winien sporządzić „OFERTĘ” (załącznik nr 1) oraz wypełnić elektroniczny formularz.. Sporządzenie oferty w innej formie spowoduje jej odrzucenie.
6. Wykonawca winien wypełnić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
7. Cena winna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w Zapytaniu Ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotowego zadania (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
Złożone oferty zostaną ocenione w oparciu o kryterium: cena – 100%.
9. INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ OPWIK SP. Z O.O.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO), Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kurpiowska 21;
2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: iodo@opwik.pl;
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa mleka UHT” prowadzonym w trybie uproszczonym;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6. podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w procesie udzielenia zamówienia, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
- na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Regulaminem przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty