Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa mleka UHT

Przetargi OPWIK
Miasto Ostrołęka Oddział: Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2022 13:44:00
Składania : 28-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 28-07-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie uproszczonym zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


zadanie pn. „Dostawa mleka UHT”


Zamawiający:

Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.,

ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka.

1.   Zakres oferty i parametry.

  1.       Mleko UHT w kartonowych opakowaniach o pojemności - 1 litr  

  2.       Zawartość tłuszczu      -    2 %

  3.       Ilość mleka ok.              -    10 000 litrów

  4.       Termin realizacji dostaw - 01.09.2022r. - 31.08.2023r.

  5.       Termin przydatności do spożycia: minimum 60 dni liczony od dnia dostawy.

Dostawa mleka do siedziby Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - jeden raz w miesiącu (w terminach i ilościach ustalonych co miesiąc przez Zamawiającego) w dni robocze do nw. obiektów:

-                    ul. Kurpiowska 21  - ok 560 - 600 litrów / 1 dostawę

  ul. Chemiczna 2      - ok. 180 - 200 litrów / 1 dostawę

2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2022r. do dnia 31.08.2023r.

Warunki płatności: Faktura za wykonaną dostawę winna być wystawiona przez Wykonawcę w złotych polskich po realizacji konkretnej dostawy (raz lub dwa razy w miesiącu). Zapłata za poszczególną dostawę mleka nastąpi w ciągu 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktur elektronicznych na adres email: efaktury@opwik.pl.

4. Ofertę należy złożyć w formie zeskanowanych dokumentów do dnia 28.07.2022 r. godz. 10:00

5. Wykonawca winien sporządzić „OFERTĘ” (załącznik nr 1) oraz wypełnić elektroniczny formularz.. Sporządzenie oferty w innej formie spowoduje jej odrzucenie.

6. Wykonawca winien wypełnić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.

7. Cena winna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w Zapytaniu Ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.

8. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotowego zadania (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).

Złożone oferty zostaną ocenione w oparciu o kryterium: cena – 100%.

9. INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ OPWIK SP. Z O.O.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO), Zamawiający informuje, że:

1.    administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kurpiowska 21;

2.    kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: iodo@opwik.pl;

3.    dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa mleka UHT prowadzonym w trybie uproszczonym;

4.    odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;

5.    dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

6.    podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w procesie udzielenia zamówienia, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7.    w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8.    Wykonawca posiada:

-        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

-        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy *;

-        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

-        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

-        na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Regulaminem przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe mleko.pdf pdf 110.24 2022-07-21 13:44:00 Postępowanie
Załączniki 1,2.doc doc 46.5 2022-07-21 13:44:00 Postępowanie
projekt umowy - 2022.docx docx 23.45 2022-07-21 13:44:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 MLEKO UHT mleko UHT 2% 10000 l - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz oferty i Oświadczenie - Proszę dołączyć podpisane skany załączników 1 i 2 (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 186