Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Roboty Budowlane – Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj. oświetleniem, na terenie Oczyszczalni Ścieków w Lęborku.

Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2022 10:29:00
Składania : 10-08-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-08-2022 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do udziału w postępowaniu przeprowadzanego na podstawie: „Regulaminu udzielania zamówień przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych”.

Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej: https://bip.wodociagi.lebork.pl/mpwik-lebork-1/przetargi.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Roboty Budowlane –  Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą  towarzyszącą tj. oświetleniem, na terenie Oczyszczalni Ścieków w Lęborku.

TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.  

Termin składania ofert upływa dnia 10-08-2022 r. o godz. 12.00.  

Otwarcie ofert nastąpi 10-08-2022 r. o godz.12.15 w siedzibie Zamawiającego, pok.109.  

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.  

W sprawach merytorycznych: Dariusz Drwięga  , tel. (59) 863 47 71, 600 914 896,  

w sprawach proceduralnych: Adam Stenka, tel. (59) 863 47 80.

Zamawiający może unieważnić przetarg w każdym czasie, bez wskazywania przyczyny.  

W załącznikach do postępowania zamieszczono Specyfikację Przetargową oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
10 Druk - wykaz osób.pdf pdf 318.81 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
11 Druk - oświadczenie RODO.pdf pdf 323.42 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
4 STWiOR.pdf pdf 238.68 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
5 BIOZ.pdf pdf 211.18 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
2 Projekt budowlany.zip zip 9384.24 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
3 Projekt wykonawczy.zip zip 34332.17 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
0 Ogłoszenie.pdf pdf 325.53 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
1 Specyfikacja Przetargowa.pdf pdf 3811.47 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
6 Protokół odbioru częściowego ze sprawdzenia projektu budowlano‒wykonawczego.pdf pdf 1538.85 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
7 Przedmiar robót.pdf pdf 49.28 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
8 Druk - oferta.pdf pdf 394.96 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
9 Druk - oświadczenie.pdf pdf 391.18 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
12 Druk oświadczenie o terminie zapłaty.pdf pdf 391.62 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
13 Projekt umowy.pdf pdf 405.71 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
14 Klauzula RODO.pdf pdf 398.47 2022-07-15 10:29:00 Postępowanie
0 Modyfikacja Specyfikacji 1.pdf pdf 35.88 2022-07-22 14:07:36 Postępowanie
10 Druk - wykaz osób.pdf pdf 318.81 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
11 Druk - oświadczenie RODO.pdf pdf 323.42 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
8 Druk - oferta.pdf pdf 394.96 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
9 Druk - oświadczenie.pdf pdf 391.18 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
12 Druk oświadczenie o terminie zapłaty.pdf pdf 391.62 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
1 Specyfikacja Przetargowa.pdf pdf 3811.47 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
13 Projekt umowy.pdf pdf 405.71 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
14 Klauzula RODO.pdf pdf 398.47 2022-07-15 10:29:00 Kryterium
0 Modyfikacja Specyfikacji 1.pdf pdf 35.88 2022-07-22 14:09:59 Publiczna wiadomość
2022 07 26 Odpowiedż na pytania od Wykonawców.pdf pdf 314.7 2022-07-26 13:26:21 Publiczna wiadomość
2022 07 29 Odpowiedż na pytania od Wykonawców.pdf pdf 580.88 2022-07-29 13:55:16 Publiczna wiadomość
0 Modyfikacja Specyfikacji 2.pdf pdf 837.15 2022-07-29 14:00:20 Publiczna wiadomość
1 Specyfikacja Przetargowa 2.pdf pdf 667.08 2022-07-29 14:00:20 Publiczna wiadomość
13 Projekt umowy 1.pdf pdf 406.02 2022-07-29 14:00:20 Publiczna wiadomość
2022 08 01 1.1 Odpowiedż na pytania od Wykonawców.pdf pdf 51.86 2022-08-01 13:43:45 Publiczna wiadomość
2022 08 01 Odpowiedż na pytania od Wykonawców 2.1.pdf pdf 149.59 2022-08-01 13:45:06 Publiczna wiadomość
13 Projekt umowy 2.pdf pdf 407.14 2022-08-04 12:53:45 Publiczna wiadomość
0 Modyfikacja Specyfikacji 3.pdf pdf 58.01 2022-08-04 12:53:45 Publiczna wiadomość
2022 08 4 1 Odpowiedż na pytania od Wykonawców.pdf pdf 77.49 2022-08-04 12:54:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 197.93 2022-08-10 13:30:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu.pdf pdf 40.22 2022-08-12 13:09:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-12 13:09 Dział Zamówień
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku,
ul. Pionierów 2 informuje, iż na podstawie § 17 „Regulaminu udzielania zamówień
przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r.  Prawo zamówień publicznych”, unieważnia postępowanie na ww. zamówienie.

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2022-08-10 13:30 Dział Zamówień Zestawienie z otwarcia ofert w załączniku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-08-04 12:54 Dział Zamówień
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku przedstawia odpowiedzi na pytania, które do Zamawiającego skierowali Wykonawcy.



Pytanie nr 2

Prosimy o usunięcie z umowy zapisu par. 10, ust. 6. „w przypadku usunięcia przez WYKONAWCĘ istotnej wady lub wykonania wadliwej części robót budowlanych na nowo  termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili usunięcia wad lub wykonania robót budowlanych na nowo;” - Zapis ten nie jest możliwy do zrealizowania przez Wykonawcę, szczególnie w przypadku długoterminowych gwarancji (w nieniejszym postępowaniu do 10 lat). Tego typu zapis uniemożliwia wycenę usługi gwarancji i rękojmii instalacji, ponieważ nie jest możliwe określenie długości trwania gwarancji.


Odpowiedź:

Zamawiający dokonał modyfikacji treści „ Projektu umowy” .

• § 10 ust.4 pkt.6) , który otrzymuje brzmienie:
„w przypadku usunięcia przez WYKONAWCĘ istotnej wady lub wykonania istotnej naprawy wadliwie wykonanych robót budowlanych, nawet choćby ich części, na nowo  termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili usunięcia wad lub wykonania robót budowlanych na nowo;

• § 10 ust. 4 pkt 7) , który otrzymuje brzmienie:
„istotność wady zachodzi w razie niemożności użytkowania lub znacznego ograniczenia możliwości użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem ‒ więcej niż 50% produkcji mocy obiektu, a istotność naprawy zachodzi w razie wykonania robót budowlanych na nowo, nawet choćby ich części ‒ więcej niż 20% nakładów roboczogodzin poniesionych na wykonanie robót budowlanych;”

2022 08 4 1 Odpowied [...].pdf

2022-08-04 12:53 Dział Zamówień Zamawiający dokonuje modyfikacji „Projektu umowy”, polegającej na zmianie:



• § 10 ust.4 pkt.2) lit. b) , który otrzymuje brzmienie:
„w pozostałych przypadkach  w terminie uzgodnionym przez Strony, drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej lub w terminie uzgodnionym w protokole spisanym przy udziale obu Stron;”


• § 10 ust.4 pkt.6) , który otrzymuje brzmienie:
„w przypadku usunięcia przez WYKONAWCĘ istotnej wady lub wykonania istotnej naprawy wadliwie wykonanych robót budowlanych, nawet choćby ich części, na nowo  termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili usunięcia wad lub wykonania robót budowlanych na nowo;

• § 10 ust. 4 pkt 7) , który otrzymuje brzmienie:
„istotność wady zachodzi w razie niemożności użytkowania lub znacznego ograniczenia możliwości użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem ‒ więcej niż 50% produkcji mocy obiektu, a istotność naprawy zachodzi w razie wykonania robót budowlanych na nowo, nawet choćby ich części ‒ więcej niż 20% nakładów roboczogodzin poniesionych na wykonanie robót budowlanych;”

Zamawiający umieszcza tekst jednolity „Projektu umowy”.

13 Projekt umowy 2.p [...].pdf

0 Modyfikacja Specyf [...].pdf

2022-08-01 13:45 Dział Zamówień
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku przedstawia odpowiedzi na pytania, które do Zamawiającego skierowali Wykonawcy.

Pytanie nr 1
Mając na uwadze niezastosowanie przez Zamawiającego zapisów wskazanych w ust 3 działu XXII. Specyfikacji Przetargowej do postępowania o numerze ID 604637 i jednoczesne skorzystanie z zapisów § 17 „Regulaminu udzielania zamówień (...)”, a następnie ponowną publikację tożsamego postępowania (ID 640227) ze zmianami (praktycznie) nieistotnymi, proszę o informację, czy Zamawiający dysponuje ograniczonym budżetem dla przedmiotowego postępowania i w przypadku udzielenia odpowiedzi twierdzącej wskazania jego wysokości.

Odpowiedź :
Zamawiający dysponuje odpowiednią kwotą na realizację zamówienia, lecz zgodnie z obowiązującymi regulacjami powszechnymi i wewnętrznymi, zamierza uzyskać, w ich świetle, najkorzystniejszą ofertę.

Pytanie nr 2
§9 ust. 2 wzoru umowy zawiera wskazanie załącznika do oferty, którego nie wskazano w dziale IX Specyfikacji do postępowania. Proszę o modyfikację i doprowadzenie do zgodności.

Odpowiedź:
Oferta Wykonawcy, w celu uznania jej formalnej poprawności zawiera dokumenty wskazane w pkt IX Specyfikacji Przetargowej (Specyfikacja) oraz dokumenty wymienione w tychże dokumentach.


Pytanie nr 4
Czy dopuszczają Państwo możliwość zastosowania zapisów art. 72 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. ‒ Kodeks cywilny w odniesieniu się niektórych zapisów umowy?

Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje negocjacji postanowień umownych, zawartych w projekcie umowy, stanowiący załącznik do Specyfikacji, na podstawie art. 72 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.).
Natomiast, zgodnie z postanowieniami „Regulaminu udzielania zamówień przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych” (Regulamin) oraz Specyfikacji, Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść Ogłoszenia i Specyfikacji na wniosek lub z „urzędu”.

Pytanie nr 5
Z doświadczenia wskazujemy, że ilość wniosków u opertora sieci nieżadko powoduje opuónienia w wykonywanych przez niego czynnościach. W celu uniknięcia odpowiedzialności za takie działania, czy dopuszczają Państwo odbiory częściowe skutkujące możliwością wystawiania faktur zaliczkowych? Czy kary wskazane w umowie mogą nie obejmować działań wynikających z opóźnień operatora, bądź wydawania przez niego zgód warunkowych/terminowych?

Odpowiedź:
Zamawiający w obecnej treści Specyfikacji nie przewiduje odbiorów częściowych i wystawiania faktur częściowych.
Kary przewidziane w § 14 ust. 1 i 2 projektu umowy dotyczą opóźnień w terminach związanych z: wykonaniem zamówienia i usunięciem wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi albo gwarancji jakości.
Termin wykonania zamówienia – do 20 dni roboczych od zakończenia uzgodnień oraz czynności przez ENERGA–OPERATOR jest terminem wykonania zamówienia po dokonaniu uzgodnień oraz czynności przez ENERGA–OPERATOR umożliwiających Zamawiającemu użytkowanie zamówienia, zgodnie z celem jakiemu ma służyć tj. wytwarzaniu energii elektrycznej w instalacji fotowoltaicznej i dostarczaniu jej do sieci ENERGA–OPERATOR.


Pytanie nr 6
Czy złożenie wraz z ofertą podpisanego załącznika nr 12 do przedmiotowego postępowania stanowi obligatoryjność dla uznania poprawności złożonej oferty?
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie nr 7
Czy mają Państwo zastrzeżenie do zastosowania przez Wykonawcę w przyszłości zapisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych i jednoczesne jego żądanie należnych odsetek ustawowych pomimo realizację przez Państwa płatności w 90 dniowym umownym terminie płatności?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje konieczności zapłaty odsetek w przypadku zastrzeżenia terminu zapłaty zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 893) w transakcjach handlowych.

2022 08 01 Odpowied [...].pdf

2022-08-01 13:43 Dział Zamówień
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku przedstawia odpowiedzi na pytania, które do Zamawiającego skierowali Wykonawcy.


Pytanie nr 1
Proszę o wyrażenie zgody na realizację zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Przedmiot zamówienia oferuje szereg prac (roboty ziemne, roboty elektryczne, automatykę, energetykę, fotowoltaikę), dlatego konieczne jest w niektórych przypadkach skorzystanie
z usług podwykonawcy, oczywiście po zaakceptowaniu umowy o podwykonawstwo przez Zamawiającego.

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza realizacji części zamówienia przez Podwykonawców, zgodnie ze Specyfikacją Przetargową. Natomiast, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Zamawiający dokonał modyfikacji treści Specyfikacji Przetargowej.


2022 08 01 1.1 Odpow [...].pdf

2022-07-29 14:00 Dział Zamówień MODYFIKACJA TREŚCI „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia na zadanie pn.: „Roboty Budowlane – Budowa instalacji fotowoltaicznej
o mocy 0,2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj. oświetleniem,
na terenie Oczyszczalni Ścieków w Lęborku”.


Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

• pkt II . ppkt.9, który otrzymuje brzmienie:

„Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wykonawca może skierować zapytanie w terminie do 04 sierpnia 2022r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców zadane po tym terminie. Treść zapytań, wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej oraz Platformie bez ujawniania źródła zapytania.

• pkt IX , który otrzymuje brzmienie:

1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony druk „OFERTA” – druk w załączeniu;
2) wypełniony druk „Oświadczenie” – druk w załączeniu;
3) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika;
4) pełnomocnictwo dla Przedstawiciela, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) potwierdzające posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów,
a w szczególności: koncesji, zezwolenia, wpisu, licencji itp.;
6) informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z właściwego rejestru albo wydruk
z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
7) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum), zawierającą w szczególności następujące postanowienia:
a) sposób współdziałania w wykonywaniu zamówienia,
b) wskazanie zawiązania konsorcjum, co najmniej na czas nie krótszy, niż czas trwania umowy,
c) zakres przedmiotu zamówienia powierzony do wykonania każdemu z nich,
d) zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia;
8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; do wykazu należy załączyć informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – druk w załączeniu;
9) opłaconej polisy, a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
10) wypełniony druk „Oświadczenie RODO” – druk w załączeniu, który Wykonawca składa w przypadku, gdy przekazuje dane osobowe innych osób niż bezpośrednio jego dotyczących;
11) wypełniony druk „Oświadczenie ‒ o terminie zapłaty” – druk w załączeniu.



• pkt XIII . ppkt.7, który otrzymuje brzmienie:

„Termin składania ofert upływa dnia 10-08-2022 r. o godz. 1200”


• pkt XIII . ppkt. 8, który otrzymuje brzmienie:

„Otwarcie ofert nastąpi 10-08-2022 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.


Zamawiający dokonuje modyfikacji „Projektu umowy”:

• § 8 ust. 3 pkt 1) , który otrzymuje brzmienie:
„WYKONAWCA zgłosi ZAMAWIAJĄCEMU pisemnie gotowość do odbioru końcowego; gotowość do odbioru końcowego WYKONAWCA zgłosi, na co najmniej
3 dni przed dniem wykonania zamówienia,”

• § 13 ust. 4 pkt 13) , który otrzymuje brzmienie:
„ZAMAWIAJĄCY wyznacza, po uzgodnieniu z WYKONAWCĄ, co najmniej raz w roku termin przeglądu obiektu w okresie rękojmi i gwarancji jakości; ”

Zamawiający umieszcza tekst jednolity „Specyfikacji Przetargowej” i „Projektu umowy”.

0 Modyfikacja Specyf [...].pdf

1 Specyfikacja Przet [...].pdf

13 Projekt umowy 1.p [...].pdf

2022-07-29 13:55 Dział Zamówień
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku przedstawia odpowiedzi na pytania, które do Zamawiającego skierowali Wykonawcy.

2022 07 29 Odpowied [...].pdf

2022-07-26 13:26 Dział Zamówień Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku przedstawia odpowiedzi na pytania, które do Zamawiającego skierowali Wykonawcy.

Pytanie nr 1
W związku z ograniczoną dostępnością na rynku paneli o wymiarach i wadze podanych w STWiOR, czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie paneli o większej ramie i wadze oraz mocy? Czy i w jakim zakresie Zamawiający dopuszcza odchylenia mocy instalacji wobec opisu przedmiotu zamówienia? Czy Zamawiający wymaga podania wszystkich nazw producentów czy też głównych/ najbardziej znaczących materiałów (pomijając opaski kablowe, śruby, uchwyty)?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na montaż paneli o innych parametrach niż podanych
w STWiOR. Zmiana na inne urządzenia wiąże się z wydaniem nowych warunków przyłączenia, co jest procesem długotrwałym i może trwać nawet do 180 dni.
Zamawiający wymaga podania nazwy urządzenia oraz producenta dla kluczowych elementów instalacji fotowoltaicznej.

2022 07 26 Odpowied [...].pdf

2022-07-22 14:09 Dział Zamówień Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:
• pkt. XIII . ppkt.7, który otrzymuje brzmienie:
„Termin składania ofert upływa dnia 02-08-2022 r. o godz. 1200”
• pkt. XIII . ppkt. 8, który otrzymuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi 02-08-2022 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.

0 Modyfikacja Specyf [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Roboty Budowlane – Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj. oświetleniem, na terenie Oczyszczalni Ścieków w Lęborku. - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

8 Druk - oferta.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji jakości na zamówienie 20% Minimalny okres gwarancji jakości na zamówienie wynosi 5 lat, Wykonawca może podać od 5 do 10 lat. Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację: - 5 lat - 0 punkt, - 6 lat - 1 punkt, - 7 lat – 2 punkty, - 8 lat – 3 punkty, - 9 lat – 4 punkty, - 10 lat - 5 punktów. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 5 (0)
3 Kosztorys ofertowy - Proszę załączyć wypełniony dokument, jako skan w formacie pdf (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczenie. - Proszę załączyć dokument, jako skan w formacie pdf (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

9 Druk - oświadczeni [...].pdf

(0)
5 Pełnomocnictwo. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, proszę załączyć dokument, jako skan w formacie pdf., określający zakres pełnomocnictwa (pełnomocnictwo rodzajowe). (0)
6 Kierownik budowy. - Proszę załączyć dokument uprawnień, wskazanej osoby wraz z przynależnością do właściwej izby, jako pliki w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Kierownik robót - Proszę załączyć dokument uprawnień, wskazanej osoby wraz z przynależnością do właściwej izby, jako pliki w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z właściwego rejestru albo wydruk z systemu komputerowego CEIDG - Proszę załączyć dokument pobrany z rejestru, jako plik w formacie pdf (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie o terminie zapłaty. - Proszę załączyć dokumenty, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

12 Druk oświadczenie [...].pdf

(0)
10 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - Proszę załączyć dokument, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

10 Druk - wykaz osób [...].pdf

(0)
11 Opłacone polisy, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Proszę załączyć dokumenty, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Oświadczenie RODO. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

11 Druk - oświadczen [...].pdf

(0)
13 Zapoznałem się ze Specyfikacją i akceptuję warunki w niej zawarte. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

1 Specyfikacja Przet [...].pdf

(0)
14 Zapoznałem się z Regulaminem. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. (0)
15 Zapoznałem się z klauzulą RODO. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

14 Klauzula RODO.pdf

(0)
16 Uzyskałem konieczne informacje do przygotowania oferty. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. (0)
17 Akceptuję postanowienia załączonego do Specyfikacji projektu umowy. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

13 Projekt umowy.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1184