Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZ_Zo_66_ 2022 ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZANIU DAŃ I DODATKÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ, PODCZAS INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2022/2023

Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2022 14:43:00
Składania : 29-07-2022 11:00:00
Otwarcia : 29-07-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Przedmiotem zamówienia jest :

ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZANIU DAŃ I DODATKÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ, PODCZAS INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2022/2023


Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ USŁUGI CATERINGOWE INAUGURACJA AWF KZ ZO 66 2022 .pdf pdf 208.57 2022-07-22 14:43:00 Postępowanie
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY USŁUGI CATERINGOWE Inauguracja 2022 USŁUGI CATERINGE INAUGURACJA AWF KZ_ZO 66 2022 .pdf pdf 385.63 2022-07-22 14:43:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-07-29 09:31 Aneta Baraniuk Szanowni Państwo,
w prowadzonym postępowaniu "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZANIU DAŃ I DODATKÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ, PODCZAS INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2022/2023" ID 640113 wpłynęło zapytanie od Wykonawcy .
Pytanie nr 1
Zamawiający udostępnił tylko opz i umowę, żadnych formularzy i oświadczeń
Czy w niniejszym postępowaniu wystarczy wpisać tylko ceny za osobodzień?
Bez formularza ofertowego?
Odpowiedź nr 1
Nie, aby złożyć ofertę należy wypełnić Formularz Ofertowy wraz załącznikami ( jeśli dotyczy) .
Wykonawca składa ofertę poprzez Formularz Elektroniczny na Platformie Zakupowej.
Formularz zawiera kryteria i warunki formalne określone przez Zamawiającego w Zapytaniu Ofertowym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZANIU DAŃ I DODATKÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ, PODCZAS INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2022/2023-zamówienie podstawowe Zamówienie podstawowe .Szacowana ilość osób biorących udział w wydarzeniu 150 osób. Cena za 1 osobę obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi zgodnie z warunkami zamówienia , w tym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy Uwaga.Należy podać cenę usługi cateringowej za 1 osobę. 150 szt. - (0)
2 USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZANIU DAŃ I DODATKÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ, PODCZAS INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2022/2023-zamówienie opcjonalne Zamówienie opcjonalne . 20% wartości zamówienia podstawowego. Cena za 1 osobę obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi zgodnie z warunkami zamówienia, w tym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy Uwaga.Należy podać cenę usługi cateringowej za 1 osobę. 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Uroczystośc Inauguracji odbędzie się 26 września 2022 Przewidywany czas – 2 godz. +/- 1 godz. . Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, obsługi, wyposażenia , inne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oswiadczenie Wykonawcy : 1.Lokal gastronomiczny 2.Transport posiłków 3.Potencjał osobowy - Niniejszym oświadczam/-y, że zakład/lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane posiłki, jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2.Niniejszym oświadczam/-y, że dysponuje minimum jednym środkiem transportu przeznaczonym do przewozu posiłków, który został dopuszczony do użytkowania przez Państwowego Inspektora Sanitarnego.3.Niniejszym oświadczam/-y, że dysponuję co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie obsługi kelnerskiej posiadających aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych uprawniającą do pracy przy żywności. Proszę potwierdzić wpisując " oświadczam ". (0)
6 Zaplecze gastronomiczne - Wykonawca powinien dysponować stałym, stacjonarnym zapleczem gastronomicznym, w którym będą przygotowywane zamawiane posiłki i posiadać aktualne pozwolenie wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną (sanepid). Zamawiający wymaga wskazania miejsca tego zaplecza gastronomicznego. Proszę podać nazwę oraz adres lokalu gastronomicznego............. (0)
7 Projektowane postanowienia umowy - Akceptuję treść projektowanych postanowień umowy. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
8 Przesłanki wykluczenia z Postępowania - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). W przypadku braku wykluczenia na podst.cytowanej ustawy proszę potwierdzić wpisując " Nie podlegam wykluczeniu ," (0)
9 Prawo Opcji 20 % zamówienia podstawowego - Zamawiający przewiduje w przypadku gdy zostanie zrealizowana cała wartość umowy w zakresie zamówienia podstawowego, możliwość uruchomienia prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na zwiększeniu zamówionych usług określonych umową. W takim przypadku Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia kwoty umowy łącznie o maksymalnie 20% w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 2. Realizacja opcji może obejmować tylko pozycje określone w zamówieniu podstawowym, w cenie jednostkowej zawartej w ofercie Wykonawcy. Uruchomienie opcji nie może skutkować zmianą usług jak również cen jednostkowych. 3. Realizacja opcji może obejmować zdarzenia inne niż realizowane w ramach wskazanego projektu, jeśli nie będzie to prowadziło do zmiany warunków realizacji umowy w szczególności zakresu świadczonych usług. 4. Zamówienia opcjonalne mogą polegać na: a) wznowieniu, zwiększeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilościowe zwiększenie zamówienia podstawowego polegającego na zleceniu usług wyszczególnionych w zamówieniu podstawowym. realizowanych w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. 6. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. 7. Okoliczności skorzystania z prawa opcji: a) Termin realizacji opcji nie może być dłuższy niż termin obowiązywania umowy –zgodnie z zasadami opisanymi w umowie, b) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych na realizację części zamówienia objętej opcją oraz poprawne, terminowe wykonywanie zamówienia podstawowego przez Wykonawcę. c) Zamawiający zaznacza, że prawo opcji jest prawem a nie obowiązkiem Zamawiającego. d) Zamawiający oświadcza, że niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego (maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, że może być ono uruchomione wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. e) Część zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona będzie oddzielną fakturą zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy poszczególnych pozycji). Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 502