Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2022/DBB7/2 Zakup nowego wózka widłowego czołowego o udźwigu 3500 kg i napędzie LPG

Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2022 07:54:00
Składania : 10-08-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-08-2022 12:30:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DOKUMENTACJA OFERTOWA

MTP/2022/DBB7/2

Zakup nowego wózka widłowego czołowego o udźwigu 3500 kg i napędzie LPG

 

Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp

 

INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.

 

Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

 

1.    ZAMAWIAJĄCY

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN

 

2.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego czołowego o udźwigu 3500 kg i napędzie LPG dla Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o., zgodnie z poniżej opisaną specyfikacją techniczną.

 

Oferowany pojazd powinien spełniać następujące wymagania:

-        zasilanie: silnik spalinowy z katalizatorem spalin zasilany LPG,

-        udźwig: 3500 kg,

-        długość wideł: 2400 mm lub 2200 mm,

-        opony: pełne białe z bieżnikiem,

-        wysokość podnoszenia: min  5800 mm (triplex),

-        pełna kabina z ogrzewaniem,

-        przesuw boczny wideł,

-        pełne oświetlenie: zgodne z przepisami Kodeksu Drogowego dla pojazdów mechanicznych poruszających się po drogach publicznych,

-        światło pomarańczowe, pulsujące umieszczone na dachu kabiny oraz sygnał cofania,

-        atestowany uchwyt do transportu dwóch butli zasilających z gazem LPG, ułożonych koło siebie.

 

Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja) w dniu dostawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu koszty serwisu (z uwzględnieniem standardowych materiałów wymienianych podczas serwisów, np. olej, filtry, itp.)

 

Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem umowy:

1)    dokumentację pojazdu potwierdzającą spełnianie wymogów technicznych dla tego rodzaju pojazdów, w tym decyzję zezwalającą na eksploatację wydaną przez terenowy Oddział UDT;

2)    książkę gwarancyjną (dokument gwarancyjny);

3)    książkę serwisową;

4)    instrukcję obsługi w języku polskim;

5)    niezbędne świadectwa jakości lub homologacji;

6)    inne dokumenty, niezbędne do eksploatacji wózka widłowego;

7)    katalog części zamiennych;

8)    certyfikat bezpieczeństwa.

 

Wykonawca zapewni obsługę serwisową gwarancyjną w miejscu użytkowania wózka tj. w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad lub usterek Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie 72 godzin; jeżeli okres ten będzie dłuższy niż 72 godziny, Wykonawca zapewni, na swój koszt, Zamawiającemu wózek zastępczy o podobnych parametrach. Wykonawca na własny koszt, w tym okresie, będzie miał obowiązek przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych, obejmujących koszty robocizny i wszystkich niezbędnych do wymiany materiałów eksploatacyjnych.

 

Wykonawca powinien w ofercie określić liczbę obowiązkowych przeglądów okresowych w czasie obowiązywania gwarancji. Wykonawca powinien określić koszt jednostkowy wykonania takiego przeglądu (przy czym Zamawiający dopuszcza podanie kosztu jednostkowego przeglądu okresowego oraz przeglądu gwarancyjnego).

 

Wykonawca przedkładając ofertę powinien wycenić wszystkie składniki niezbędne do wykonania zamówienia, w tym m.in. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

 

Wykonawca powinien w ofercie określić termin dostawy pojazdu, przy czym nie powinien on być dłuższy niż 90 dni od daty podpisania zamówienia zakupu, chyba że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego na dostawę w innym terminie.

 

 

3.    SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU

 

Środki własne Zamawiającego

 

4.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

4.1.  Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.

4.2.  Wykonawca może złożyć jedną ofertę  pod rygorem odrzucenia.

4.3.  Oferta powinna zawierać:

1)    wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,

2)    pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.

4.4.  Oferta powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu podpisem elektronicznym lub załączone w formie podpisanego skanu.

4.5.  Cena oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu 30-dniowego terminu płatności.

4.6.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.7.  Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

 

 

5.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

6.    WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1)    Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,

2)    Wykonawców, którzy na dzień składania oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych podmiotów),

3)    Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,

4)    Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,

5)    Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

 

7.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.

Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające wyceny powinny być zaszyfrowane, a hasło przesłane sms na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544.

Oferta musi zawierać:

1)    Całkowitą cenę ryczałtową netto i brutto,

2)    Aktualne dokumenty uwiarygadniające Wykonawcę – wypis z KRS lub CEIDG,

3)    Termin płatności (co najmniej 30 dni).

 

8.    KRYTERIA OCENY OFERT

 

Spośród ofert złożonych przez wykonawców Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tzn. takiej, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych zgodnie z poniższymi kryteriami:

 

1)    CENA BRUTTO - maksymalnie 80 pkt (znaczenie 80%)

 

Oferta z najniższą ceną, otrzyma 80 punktów w tym kryterium. Punkty pozostałym ofertom zostaną przyznane według następującej zasady:

 

P = (W N / W OB ) x 80

gdzie:

 

P – punkty oferty porównywanej

WN – najniższa zaoferowana cena brutto oferty

WOB – cena brutto oferty badanej

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

 

2)    DŁUGOŚĆ GWARANCJI – maksymalnie 20 pkt (znaczenie 20%)

 

Zamawiający przyzna w tym kryterium punkty według poniższej reguły:

-        za udzielony okres gwarancji na 24 miesiące Zamawiający przyzna 0 punktów (wymagany okres minimalny),

-        za udzielony okres gwarancji na 27 miesięcy Zamawiający przyzna 5 punktów,

-        za udzielony okres gwarancji na 30 miesięcy Zamawiający przyzna 10 punktów,

-        za udzielony okres gwarancji na 33 miesiące Zamawiający przyzna 15 punktów,

-        za udzielony okres gwarancji na 36 miesięcy i więcej Zamawiający przyzna 20 punktów.

 

Długość gwarancji należy podawać w pełnych miesiącach. Zamawiający odrzuci oferty, w których długość gwarancji będzie krótsza niż 24 miesiące oraz oferty, w których długość gwarancji zostanie podana niezgodnie z podaną wyżej regułą punktacji.

 

 

9.    TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

9.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 12:00 dnia 5 sierpnia 2022 r. Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

9.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

9.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel. 22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl

9.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

10. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.

 

11. OTWARCIE OFERT

11.1.  Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.

11.2.  Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.

11.3.  Oferty niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem, będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.

 

12. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.

 

13. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez podania przyczyny.

 

14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

Oferent w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć zamówienie zakupu zgodne z warunkami określonymi w ofercie.

Jeżeli Oferent nie dostarczy ww. zamówienia zakupu w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dokumentacja ofertowa_konkurs_2022_DBB7_wózek widłowy_formularz ofertowy.doc doc 46.5 2022-07-15 07:54:00 Postępowanie
Dokumentacja ofertowa_konkurs_2022_DBB7_wózek widłowy_formularz ofertowy.pdf pdf 260.61 2022-07-15 07:54:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja - 1 dostawa Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość gwarancji 20% przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 711