Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-07-2022 07:54:00 |
Składania : | 10-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2022 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
MTP/2022/DBB7/2
Zakup
nowego wózka widłowego czołowego o udźwigu 3500 kg i napędzie LPG
Postępowanie
prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania
ofertowego.
Zamawiający nie podlega
przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity
Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią
komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego czołowego o udźwigu
3500 kg i napędzie LPG dla Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o.,
zgodnie z poniżej opisaną specyfikacją techniczną.
Oferowany pojazd
powinien spełniać następujące wymagania:
-
zasilanie:
silnik spalinowy z katalizatorem spalin zasilany LPG,
-
udźwig:
3500 kg,
-
długość
wideł: 2400 mm lub 2200 mm,
-
opony:
pełne białe z bieżnikiem,
-
wysokość
podnoszenia: min 5800 mm (triplex),
-
pełna
kabina z ogrzewaniem,
-
przesuw
boczny wideł,
-
pełne
oświetlenie: zgodne z przepisami Kodeksu Drogowego dla pojazdów mechanicznych
poruszających się po drogach publicznych,
-
światło
pomarańczowe, pulsujące umieszczone na dachu kabiny oraz sygnał cofania,
-
atestowany
uchwyt do transportu dwóch butli zasilających z gazem LPG, ułożonych koło
siebie.
Wykonawca zapewni
przeszkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja) w dniu dostawy
przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Wykonawca powinien
przedstawić Zamawiającemu koszty serwisu (z uwzględnieniem standardowych
materiałów wymienianych podczas serwisów, np. olej, filtry, itp.)
Wykonawca dostarczy
wraz z przedmiotem umowy:
1)
dokumentację
pojazdu potwierdzającą spełnianie wymogów technicznych dla tego rodzaju
pojazdów, w tym decyzję zezwalającą na eksploatację wydaną przez terenowy
Oddział UDT;
2)
książkę
gwarancyjną (dokument gwarancyjny);
3)
książkę
serwisową;
4)
instrukcję
obsługi w języku polskim;
5)
niezbędne
świadectwa jakości lub homologacji;
6)
inne
dokumenty, niezbędne do eksploatacji wózka widłowego;
7)
katalog
części zamiennych;
8)
certyfikat
bezpieczeństwa.
Wykonawca zapewni
obsługę serwisową gwarancyjną w miejscu użytkowania wózka tj. w siedzibie
Zamawiającego w Poznaniu. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad lub
usterek Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie o powstałych wadach, a
Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie 72 godzin; jeżeli okres
ten będzie dłuższy niż 72 godziny, Wykonawca zapewni, na swój koszt,
Zamawiającemu wózek zastępczy o podobnych parametrach. Wykonawca na własny
koszt, w tym okresie, będzie miał obowiązek przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych,
obejmujących koszty robocizny i wszystkich niezbędnych do wymiany materiałów
eksploatacyjnych.
Wykonawca powinien w
ofercie określić liczbę obowiązkowych przeglądów okresowych w czasie
obowiązywania gwarancji. Wykonawca powinien określić koszt jednostkowy
wykonania takiego przeglądu (przy czym Zamawiający dopuszcza podanie kosztu
jednostkowego przeglądu okresowego oraz przeglądu gwarancyjnego).
Wykonawca
przedkładając ofertę powinien wycenić wszystkie składniki niezbędne do wykonania
zamówienia, w tym m.in. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby
Zamawiającego.
Wykonawca powinien w
ofercie określić termin dostawy pojazdu, przy czym nie powinien on być dłuższy
niż 90 dni od daty podpisania zamówienia zakupu, chyba że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego
na dostawę w innym terminie.
3. SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU
Środki własne Zamawiającego
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
4.1.
Ofertę
i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w
formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
4.2.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę pod rygorem
odrzucenia.
4.3.
Oferta
powinna zawierać:
1)
wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącym załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku
złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona
oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi
zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,
2)
pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
4.4.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone przez
osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu podpisem elektronicznym lub
załączone w formie podpisanego skanu.
4.5.
Cena
oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu 30-dniowego
terminu płatności.
4.6.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.7.
Nie
dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin
związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)
Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich
trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub
wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,
2)
Wykonawców, którzy na dzień składania
oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze
dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych
podmiotów),
3)
Wykonawców, w stosunku do których
otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,
4)
Wykonawców, którzy wykonywali
czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w
celu sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych
czynności,
5)
Wykonawców, którzy złożyli
nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę
należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony
i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący
Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.
Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków
formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera
dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające wyceny powinny być zaszyfrowane, a
hasło przesłane sms na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana
Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544.
Oferta
musi zawierać:
1)
Całkowitą
cenę ryczałtową netto i brutto,
2)
Aktualne
dokumenty uwiarygadniające Wykonawcę – wypis z KRS lub CEIDG,
3)
Termin
płatności (co najmniej 30 dni).
8. KRYTERIA OCENY OFERT
Spośród ofert
złożonych przez wykonawców Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej
tzn. takiej, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych zgodnie z
poniższymi kryteriami:
1)
CENA
BRUTTO - maksymalnie 80 pkt (znaczenie 80%)
Oferta z
najniższą ceną, otrzyma 80 punktów w tym kryterium. Punkty pozostałym ofertom
zostaną przyznane według następującej zasady:
P
= (W N / W OB ) x 80
gdzie:
P – punkty oferty
porównywanej
WN – najniższa
zaoferowana cena brutto oferty
WOB – cena brutto
oferty badanej
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
2)
DŁUGOŚĆ GWARANCJI – maksymalnie 20 pkt
(znaczenie 20%)
Zamawiający
przyzna w tym kryterium punkty według poniższej reguły:
-
za udzielony okres gwarancji na 24
miesiące Zamawiający przyzna 0 punktów (wymagany okres minimalny),
-
za udzielony okres gwarancji na 27
miesięcy Zamawiający przyzna 5 punktów,
-
za udzielony okres gwarancji na 30
miesięcy Zamawiający przyzna 10 punktów,
-
za udzielony okres gwarancji na 33
miesiące Zamawiający przyzna 15 punktów,
-
za udzielony okres gwarancji na 36
miesięcy i więcej Zamawiający przyzna 20 punktów.
Długość
gwarancji należy podawać w pełnych miesiącach. Zamawiający odrzuci oferty,
w których długość gwarancji będzie krótsza niż 24 miesiące oraz oferty, w
których długość gwarancji zostanie podana niezgodnie z podaną wyżej regułą
punktacji.
9. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
9.1. Każdy
Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 12:00
dnia 5 sierpnia 2022 r. Oferent zadaje pytanie
za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
9.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu
Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania
źródła zapytania.
9.3. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
9.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
10. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty
na platformie zakupowej można składać do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.
11. OTWARCIE OFERT
11.1.
Komisyjne
otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
11.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
11.3.
Oferty
niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem,
będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.
12. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego
ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja
o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.
13. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez
podania przyczyny.
14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do
14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć zamówienie
zakupu zgodne z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie
dostarczy ww. zamówienia zakupu w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, wybór
przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem,
że nie upłynął okres związania ofertą.
Komunikaty