Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa środków techniki ochronnej

Marta Tanasiewicz
Służba Ochrony Państwa
Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2022 12:17:00
Składania : 21-07-2022 12:15:00
Otwarcia : 21-07-2022 12:20:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA.pdf pdf 258.71 2022-07-15 12:17:00 Postępowanie
JEDNOSTKI_CENTRALNE.pdf pdf 743.97 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
JEDNOSTKI_CENTRALNE.pdf pdf 743.97 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
JEDNOSTKI_CENTRALNE.pdf pdf 743.97 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
JEDNOSTKI_CENTRALNE.pdf pdf 743.97 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
JEDNOSTKI_CENTRALNE.pdf pdf 743.97 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
WIDEODOMOFONY.pdf pdf 236.06 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
WIDEODOMOFONY.pdf pdf 236.06 2022-07-15 12:17:00 Przedmiot zamówienia
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA.pdf pdf 258.71 2022-07-15 12:17:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I - Dostawa serwera dla systemu ,,BRAMKARZ" Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 1 postępowania w części I.

JEDNOSTKI_CENTRALNE. [...].pdf

1 szt. - (0)
2 Część I - Serwer dla systemu ,,Kantech" Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 2 postępowania w części I.

JEDNOSTKI_CENTRALNE. [...].pdf

2 szt. - (0)
3 Część I - Serwer logów i backupu typu NAS Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 3 postępowania w części I.

JEDNOSTKI_CENTRALNE. [...].pdf

1 szt. - (0)
4 Część I - Stacja poglądowa Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 4 postępowania w części I.

JEDNOSTKI_CENTRALNE. [...].pdf

4 szt. - (0)
5 Część I - Monitor 27 cali Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 5 postępowania w części I.

JEDNOSTKI_CENTRALNE. [...].pdf

4 szt. - (0)
6 Część II - Zestaw videodomofon analogowy: Monitor, Stacja bramowa (natynkowa), Zasilacz na szynę DIN Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 6 postępowania w części II

WIDEODOMOFONY.pdf

5 szt. - (0)
7 Część II - Zestaw videodomofon IP: Monitor, Stacja bramowa (natynkowa), Przełącznik sieciowy PoE4 LAN Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do pozycji nr 7 postępowania w części II.

WIDEODOMOFONY.pdf

6 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe informacje - Załącznik do pozycji zawiera projekt umowy.

ISTOTNE DLA STRON PO [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 402