Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa materiałowych środków medycznych do magazynu Zamawiającego.

Termin:
Zamieszczenia : 14-07-2022 09:05:00
Składania : 15-07-2022 12:00:00
Otwarcia : 15-07-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

1.       Zamawiający:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

82-300 Elbląg

ul. E. Kwiatkowskiego 15

Tel. 261 313 015

Fax;261 313 304

Poczta elektroniczna 21wog@ron.mil.pl

Godziny pracy:

poniedziałek – czwartek: 700-1530

piątek: 700-1300

2. Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa materiałowych środków medycznych  do magazynu Zamawiającego.

3. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem
do magazynu 21 WOG na własny koszt.

4. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do wystawienia faktury zgodnej z zamówieniem.

5. Termin realizacji: do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

6. Warunki płatności: przelew do 30 dni od daty wystawienia faktury po zrealizowanej dostawie.

7. Okres gwarancji: zgodnie z ustaleniami producenta nie krócej niż 18 miesiące.

8. Wymagania dodatkowe:

a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,

b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,

c) w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,

d) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.

11. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.

12. W przypadku zaoferowania zamiennika, konieczne jest by oferowany produkt był równoważny( takie same właściwości, wymiar, pojemność, ilość tabletek itp.). W takim przypadku w komentarzu należy podać dokładny opis oferowanego produktu zamiennego (nazwę handlową, dawkę, pojemność, ilość tabletek, rodzaj opakowania, itp.). Zamienniki będą brane pod uwagę tylko na etapie ofertowania.

13. Nie akceptujemy zamienników na etapie realizacji zamówienia. Przysłanie towaru niezgodnego z zamówieniem może skutkować jego zwrotem na koszt dostawcy.

14. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

15. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

16. Zamawiający informuj, iż na podstawie art. 17 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służąc ochronie bezpieczeństwa narodowego z prowadzenia procedury wyklucza się:

1)      Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzenia 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)      Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem  rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2002 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)       Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (dz. U. z 20221 r. poz. 217, 2105, 21060, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taka jednostkę dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę lub będąc taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składaj swojej oferty.

KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl .

2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.pl .

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na: Zakup i dostawa  materiałowych środków medycznych  do magazynu Zamawiającego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego.

6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Pani/Panu:

1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,

3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 




 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zestaw rurek nosowo-gardłowych W skład zestawu wchodzą: rurka 60 ml, rurka 50 ml, 70 ml, rurka 80 ml, rurka 90 ml, rurka 100 ml 6 komplet 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Kwiatkowskiego 15
82-300, Elbląg
(0)
2 Filtr przeciwbakteryjny jed. użytku do worka AMBU - 5 szt. - (0)
3 Maska do tlenoterapii dla dorosłych - 4 szt. - (0)
4 Maska tlenowa jed. użytku rozmiar M - 1 szt. - (0)
5 Maska tlenowa jed. użytku rozmiar L - 1 szt. - (0)
6 Kołnierz ortopedyczny uniw. dla dorosłych - 1 szt. - (0)
7 Kołnierz ortopedyczny dla dzieci i niemowląt - 1 szt. - (0)
8 Opatrunek indywidualny typ A - 2 szt. - (0)
9 Kompres jałowy wym. 9x9 cm - 10 szt. - (0)
10 Gaza jałowa opatrunkowa 1m2 - 10 szt. - (0)
11 Opaska dziana wym. 5 cmx4 m - 12 szt. - (0)
12 chusta trójkątna flizelinowa - 4 szt. - (0)
13 Opasak elastyczna z zapinka wym. 12 cmx 5 m - 10 szt. - (0)
14 Elastyczna siatka elastyczna opatrunkowa CODOFIX nr 1 - 2 szt. - (0)
15 Elastyczna siatka elastyczna opatrunkowa CODOFIX nr 2 - 2 szt. - (0)
16 Elastyczna siatka elastyczna opatrunkowa CODOFIX nr 3 - 2 szt. - (0)
17 Elastyczna siatka elastyczna opatrunkowa CODOFIX nr 6 - 2 szt. - (0)
18 Opatrunek WATER JEL na twarz 30x40 cm - 4 szt. - (0)
19 Opatrunek hydrożelowy AQUA-GEL 20x20 cmcm - 4 szt. - (0)
20 Opatrunek hydrożelowy 10x40 cm - 4 szt. - (0)
21 Opatrunek hydrożelowy 20x40 cm - 2 szt. - (0)
22 Hydrożel przeciwoparzeniowy w butelce 125 ml - 1 szt. - (0)
23 Aparat do płukania oka - 1 szt. - (0)
24 Worek na odpady medyczne czerwony 30 l - 5 szt. - (0)
25 Koc izotermiczny wym. 160x200 cm - 10 szt. - (0)
26 Worek na zwłoki - 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 W przypadku zaoferowania zamiennika, konieczne jest by oferowany produkt był równoważny( takie same właściwości, wymiar, pojemność, ilość tabletek itp.). W takim przypadku w komentarzu należy podać dokładny opis oferowanego produktu zamiennego (nazwę handlową, dawkę, pojemność, ilość tabletek, rodzaj opakowania, itp.). Zamienniki będą brane pod uwagę tylko na etapie ofertowania. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Nie akceptujemy zamienników na etapie realizacji zamówienia. Przysłanie towaru niezgodnego z zamówieniem może skutkować jego zwrotem na koszt dostawcy. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 259