Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2022 13:44:00 |
Składania : | 21-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-07-2022 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Waliły – Stacja, 13.07.2022 r.
Znak: SA.270.25.2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3, 16-040 Gródek, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1.Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup rejestratorów na potrzeby pracy Nadleśnictwa Waliły zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
2.Termin realizacji zamówienia: do 05.08.2022 r.
3.Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4.Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5.Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6.Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia (na ofertę składają się wypełnione załączniki nr 1 i 2).
7.Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 21.07.2022 r. do godz.: 10:00, otwarcie ofert nastąpi: 21.07.2022 r. do godz.: 10:30.
8.Osobą do kontaktu z wykonawcami:
pod względem formalnym:Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl
pod względem merytorycznym:Bartosz Chrzanowski, 885 502 943, mail: bartosz.chrzanowski@bialystok.lasy.gov.pl
9.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10.Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 85 713 23 00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-25 14:54 | Piotr Dąbrowski | W załączeniu znajduje się protokół z wyboru wykonawcy |
Komunikaty