Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.2.19.2022 Wykonanie systemy sygnalizacji włamania i napadu dla Gminy Miejskiej Kościan, Al. Kościuszki 22 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku przy Al. Kościuszki 22 wraz z otoczeniem”.

Helena Wojciechowska
Urząd Miejski Kościana
Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2022 12:21:00
Składania : 22-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 22-07-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kościan,  dnia 13 lipca 2022r.

BZP.271.2.19.2022   

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Gminy Miejskiej Kościan, Al. Kościuszki 22 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku przy  Al. Kościuszki 22 wraz z otoczeniem”.

Zamawiający:     Burmistrz Miasta Kościana

Al. Kościuszki 22

64-000 Kościan

1.      Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy 8 tygodni.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:

1)       projekt techniczny – branża elektryczna i techniczna (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)

2)      specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

3)      przedmiar robót (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

3.      Zakres zadania obejmuje:

1)      wykonanie okablowania pomiędzy elementami systemu,

2)      montaż urządzeń t.j. centrala alarmowa, czujniki, manipulatory, sygnalizatory,

3)      podłączenie zasilania centrali oraz konfiguracje systemu.

4)      przeprowadzenie wymaganych prób, badań i pomiarów ze sporządzeniem protokołów kwalifikujących rozdzielnicę (prefabrykat) do eksploatacji

4.      Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia.

5.      Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy załącznik do zapytania ofertowego nr 4.

6.      Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.

7.      Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.

8.      Sposób obliczenia: cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym  do zapytania ofertowego określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

           Cenę  należy skalkulować na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru.

9.      Wymagane jest  załączenie wypełnionego kosztorysu ofertowego oraz oświadczenia

(załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

10.  Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 9  przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty.

11.  Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

§     akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

§     uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

§     gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

§     uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

§     wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

12.  Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

13.   Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

14.  Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)        administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)        inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22

Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Gminy Miejskiej Kościan, Al. Kościuszki 22 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku przy  Al. Kościuszki 22 wraz z otoczeniem”.  

3)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

4)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

5)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

6)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Załączniki:

1)       projekt techniczny – branża elektryczna i techniczna.

2)       specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych.

3)       przedmiar robót.

4)       projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku.

5)       Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

UWAGA:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy  z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. 2022 r poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dokumentacja projektowa.zip zip 799.67 2022-07-13 12:21:00 Postępowanie
E1-E14.zip zip 2302.73 2022-07-13 12:21:00 Postępowanie
Umowa_System_Sygnalizacji_Wlamania_i_Napadu.docx docx 20.92 2022-07-13 12:21:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 14.39 2022-07-13 12:21:00 Postępowanie
639078-protocol.xlsx xlsx 33.66 2022-07-26 09:07:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-26 09:07 Helena Wojciechowska Raport wyboru oferty

639078-protocol.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie systemy sygnalizacji włamania i napadu dla Gminy Miejskiej Kościan Prosimy o wpisanie pełnej kwoty brutto za całość wykonania zadania. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu ofertowego oraz oświadczenia nr 5 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 355