Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00249990/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023.(TP/1/2022/SP5)

Zamówienia SP5
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2022 12:23:00
Składania : 20-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 20-07-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).


Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 5 w Mikołowie

ul. Katowicka 24

43-190 Mikołów

NIP: 635-16-57-556


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_SP5 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 332.4 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 SWZ.pdf pdf 946.97 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 31.28 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 29.49 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 32.2 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 34.99 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 33.19 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 47.46 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.8 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 30.52 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 29.62 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 29.77 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 29.66 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 753.68 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 618.72 2022-07-12 12:23:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP5 Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 386.44 2022-07-20 11:48:57 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP5 Informacja z otwarcia ofert dodatkowych-sig.pdf pdf 271.05 2022-08-08 13:22:30 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP5 Informacja o unieważnieniu cz. 7 na stronę-sig.pdf pdf 388.41 2022-08-11 12:00:02 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP5 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 981.99 2022-09-02 14:51:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-02 14:51 Anna Kwiatkowska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_SP5 Inform [...].pdf

2022-08-11 12:00 Patrycja Godlewska Informacja o unieważnieniu cz. 7.

TP_1_2022_SP5 Inform [...].pdf

2022-08-08 13:22 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7 - jaja.

TP_1_2022_SP5 Inform [...].pdf

2022-07-20 11:48 Anna Kwiatkowska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_SP5 Inform [...].pdf

2022-07-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 250 000,00 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 48 503,70 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 33 218,50 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 24 728,50 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 47 840,00 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 21 540,90 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 35 356,10 zł brutto
Część 7: JAJA: 1 600,80 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 9 381,50 zł brutto
Część 9: RYBY: 21 250,00 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 6 580,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522