Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2022 12:23:00 |
Składania : | 20-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-07-2022 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Mikołowie
ul. Katowicka 24
43-190 Mikołów
NIP: 635-16-57-556
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-09-02 14:51 | Anna Kwiatkowska | Informacja o wyborze oferty. |
2022-08-11 12:00 | Patrycja Godlewska | Informacja o unieważnieniu cz. 7. |
2022-08-08 13:22 | Aleksandra Hnida | Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7 - jaja. |
2022-07-20 11:48 | Anna Kwiatkowska | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-07-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
250
000,00
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 48 503,70 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 33 218,50 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 24 728,50 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 47 840,00 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 21 540,90 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 35 356,10 zł brutto Część 7: JAJA: 1 600,80 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 9 381,50 zł brutto Część 9: RYBY: 21 250,00 zł brutto Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 6 580,00 zł brutto |
Komunikaty