- Strona główna
- Postępowanie ID 637343
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Sprzedaż kompletnej linii do odwadniania osadów
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Krupa
-
Organizacja
-
OddziałOczyszczalnia ścieków
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-07-08 13:24:00
-
Składania2022-08-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY
1. Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ul. Kościańska 32; 62-065 Grodzisk Wlkp. wystawia na sprzedaż kompletną instalację do odwadniania komunalnych osadów ściekowych:
1) Prasa taśmowa Monobelt NP. 15 CK o wydajności hydraulicznej 5-15 m3/h.
2) Automatyczna stacja rozrabiania polielektrolitu z pompą emulsji
3) pompa polielektrolitu
4) pompa osadu
5) sprężarka
6) zespół odzysku wody
7) podajnik ślimakowy osadu odwodnionego
Instalacja pracuje na oczyszczalni ścieków w Grodzisku Wlkp.
Wszystkie urządzenia są sprawne i do końca sierpnia 2022 będą pracować na oczyszczalni.
Demontaż urządzeń przewiduje się na wrzesień 2022r.
2. Urządzenia objęte niniejszym postępowaniem są dostępne na Oczyszczalni Ścieków w Grodzisku Wlkp., ul. Kościańska 32. Ze stanem urządzeń można zapoznać się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oględzin.
Osoby do kontaktu:
– Pani Joanna Krupa (tel. 666 851 599)
- Pan Robert Dominiak (tel. 664 446 567)
3. Miejsce złożenia oferty:
Postępowanie przeprowadzane jest przy użyciu platformy zakupowej – Open Nexus, co oznacza że na platformie zakupowej:
1) GPK Sp. z o.o. będzie publikować wszelkie dokumenty i informacje dotyczące postępowania;
2) Oferenci będą składać oferty, wszystkie wymagane dokumenty w postaci skanów, wnosić zapytania lub prośby o wyjaśnienia kierowane do sprzedającego oraz składać wyjaśnienia i uzupełnienia złożonej oferty na wezwanie.
GPK Sprzedaje komplet urządzeń.
Nie ma możliwości złożenia oferty na poszczególne elementy instalacji.
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia
ofert.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 11 sierpnia 2022 r. o godz. 10:00.
5. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:
Oferta musi zawierać:
1) imię, nazwisko, adres lub nazwę
(firma) i siedzibę oferenta,
2) oferowaną cenę netto i brutto,
3) określenie i udokumentowanie
statusu podatnika (np. KRS w postaci załącznika w przypadku braku dostępu w
formie elektronicznej)
W postępowaniu może brać udział podmiot, który prowadzi działalność gospodarczą z wyłączeniem osób fizycznych, nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych.
6. Nabywcą zostaje oferent, który zaoferuje najwyższą cenę za komplet urządzeń.
7. W przypadku, gdy uczestnicy zaoferują taką samą cenę, sprzedającemu przysługuje prawo do żądania oferty dodatkowej na inną cenę.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z oferentami po przeanalizowaniu wszystkich złożonych ofert.
8. Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury przez sprzedającego.
9. Wydanie urządzeń nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia na podstawie faktury VAT.
10. Sprzedający nie udziela gwarancji na urządzenia objęte niniejszym postępowaniem oraz nie odpowiada za jakiekolwiek wady ukryte.
11. Sprzedający oświadcza, że urządzenia wystawione na sprzedaż stanowią jego własność, są wolne od wad prawnych oraz praw osób trzecich, że nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem są oferowane urządzenia oraz że nie stanowią one również przedmiotu zabezpieczenia.
12. W przypadku gdy oferta z najwyższą ceną będzie niższa niż szacowana wartość w/w urządzeń, złożoną ofertę uzna się za niewiążącą.
13. Wszelkiego rodzaju koszty np.: transportu, załadunku obciążają kupującego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel
– Pani Joanna Krupa (tel. 666 851 599)
- Pan Robert Dominiak (tel. 664 446 567)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem sprzedaży będzie podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?