Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZPiZI.261/02/D/21 „Sukcesywny zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy”

Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2022 13:42:00
Składania : 20-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 20-07-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

Ofertę należy złożyć za pomocą formularzy przygotowanych prze Zamawiającego za pośrednictwem platformy. Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
F.asortymentowe-zał.2-92021 — po modyfikacji.xls xls 124.5 2022-07-07 13:42:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 295.47 2022-07-07 13:42:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 620.32 2022-07-07 13:42:00 Postępowanie
SWZ.RTF RTF 989.37 2022-07-07 13:42:00 Postępowanie
odpowiedzi 1 .pdf pdf 290.47 2022-07-11 13:36:06 Publiczna wiadomość
załącznik 5 po modyfikacji.xlsx xlsx 12.62 2022-07-13 09:37:00 Publiczna wiadomość
odpowiedzi 2.pdf pdf 257.45 2022-07-13 09:37:00 Publiczna wiadomość
załącznik 5 po modyfikacji.xlsx xlsx 12.66 2022-07-13 12:27:56 Publiczna wiadomość
zał 6 po modyfikacji.xlsx xlsx 11.28 2022-07-13 12:27:56 Publiczna wiadomość
odpowiedzi 3.pdf pdf 227.3 2022-07-13 12:27:56 Publiczna wiadomość
SWZ — po modyfikacji.pdf pdf 620.7 2022-07-13 12:27:56 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia BZP.pdf pdf 37.15 2022-07-13 12:27:56 Publiczna wiadomość
inf. z otwarcia ofert.pdf pdf 225.72 2022-07-20 13:01:30 Publiczna wiadomość
ogł.o wyborze STRONA INERNETOWA.pdf pdf 333.65 2022-08-02 13:18:35 Publiczna wiadomość
inf.o unieważnieniu czynności wyboru i dokonanie ponownego wyboru.pdf pdf 310.68 2022-08-05 10:59:19 Publiczna wiadomość
2-inf.o unieważnieniu czynności wyboru i unieważnienie postępowania.pdf pdf 298.6 2022-08-11 11:43:41 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku.pdf pdf 160.99 2022-08-22 10:14:03 Publiczna wiadomość
cz 4 wykonanie Paramedica.pdf pdf 53.77 2023-09-05 13:16:10 Publiczna wiadomość
wykonanie cz 5 bobimix.pdf pdf 54.01 2023-09-05 13:16:10 Publiczna wiadomość
wykonanie cz2 bialmed.pdf pdf 54.88 2023-09-05 13:16:10 Publiczna wiadomość
wykonanie neo plus cz 6.pdf pdf 53.49 2023-09-05 13:16:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 13:16 Katarzyna Szewczyńska ogłoszenie o wykonaniu

cz 4 wykonanie Param [...].pdf

wykonanie cz 5 bobim [...].pdf

wykonanie cz2 bialme [...].pdf

wykonanie neo plus c [...].pdf

2022-08-22 10:14 Katarzyna Szewczyńska W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania
z poważaniem Szewczyńska Katarzyna

ogłoszenie o wyniku. [...].pdf

2022-08-11 11:43 Justyna Rybska Szanowni Państwo,
W załączeniu informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej oraz unieważnieniu postępowania w części 1 zamówienia "Zakup sprzętu jednorazowego użytku".
Z poważaniem Justyna Rybska

2-inf.o unieważnieni [...].pdf

2022-08-05 10:59 Justyna Rybska Szanowni Państwo,
W załączeniu informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej oraz ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 1 zamówienia "Zakup sprzętu jednorazowego użytku".
Z poważaniem Justyna Rybska

inf.o unieważnieniu [...].pdf

2022-08-02 13:18 Justyna Rybska Szanowni Państwo,
W załączeniu informacja o wyborze ofert najkorzystniejszej.
Z poważaniem Justyna Rybska

ogł.o wyborze STRONA [...].pdf

2022-07-20 13:01 Katarzyna Szewczyńska Szanowni Państwo w załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert
z poważaniem Szewczyńska Katarzyna

inf. z otwarcia ofer [...].pdf

2022-07-20 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę 388.000,00 zł brutto, z czego na:
• Części 1 zamówienia „Zakup sprzętu jednorazowego użytku” – 170.000,00 zł brutto;
• Część 2 zamówienia „Zakup elektrod EKG” – 23.000,00 zł brutto;
• Część 3 zamówienia „Zakup rękawic jednorazowych i chirurgicznych” – 66.000,00 zł brutto;
• Część 4 zamówienia „–Zakup sprzętu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac - 40.000,00 zł brutto;
• Część 5 zamówienia „Zakup sprzętu do defibrylatora marki LifePak i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej marki Lukas” – 77.000,00 zł brutto;
• Część 6 zamówienia „Zakup sprzętu do karetki neonatologicznej” – 12.000,00 zł brutto;
2022-07-13 12:27 Katarzyna Szewczyńska Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane pytania oraz zmianę terminu składania ofert

załącznik 5 po modyf [...].xlsx

zał 6 po modyfikacji [...].xlsx

odpowiedzi 3.pdf

SWZ — po modyfikacji [...].pdf

zmiana ogłoszenia BZ [...].pdf

2022-07-13 12:22 Katarzyna Szewczyńska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-07-13 09:37 Katarzyna Szewczyńska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję odpowiedzi na zadane pytania oraz zmodyfikowany załącznik nr 5 dla części 4
z poważaniem Szewczyńska Katarzyna

załącznik 5 po modyf [...].xlsx

odpowiedzi 2.pdf

2022-07-11 13:36 Katarzyna Szewczyńska Szanowni Państwo w załączeniu odpowiedzi na zadane pytania
z poważaniem Szewczyńska Katarzyna

odpowiedzi 1 .pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1183