Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-108/2022 Usługa serwisu technicznego pomp infuzyjnych i stołów operacyjnych

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2022 11:13:00
Składania : 15-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 15-07-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnych serwisów technicznych pomp infuzyjnych oraz stołów operacyjnych zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przeglądy techniczne sprzętu medycznego mają odbywać się wg. zaleceń producenta obejmując przegląd urządzenia i ewentualną wymianę zalecanych przez producenta części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w: 1) Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ, 2) Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących Załączniki 1.1 -1.15, 3) Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 i 8A do SWZ.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_108_PDF.pdf pdf 6196.08 2022-07-05 11:13:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 227.05 2022-07-05 11:13:00 Postępowanie
SWZ_108.doc doc 301 2022-07-05 11:13:00 Postępowanie
Załączniki edytowalne.zip zip 250.86 2022-07-05 11:13:00 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 59.5 2022-07-12 13:32:48 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 1304.07 2022-07-12 13:32:48 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 60.5 2022-07-15 13:32:34 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 469.17 2022-07-15 13:32:34 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 212 2022-08-24 12:54:48 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 949.67 2022-08-24 12:54:48 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania II Zadanie nr 6.doc doc 207.5 2022-08-30 10:26:34 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania II Zadanie nr 6.pdf pdf 666.64 2022-08-30 10:26:34 Publiczna wiadomość
unieważnienie wyboru i postepowania w pakiecie 10.pdf pdf 205.93 2022-09-15 10:05:28 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru pak 10.doc doc 135.5 2022-09-15 10:05:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 157.19 2022-09-28 15:02:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-28 15:02 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-09-15 10:05 Anna Lis Unieważnienie wyboru w zakresie zadania nr 10 oraz unieważnienie postepowania w zakresie zadania nr 10

unieważnienie wyboru [...].pdf

Unieważnienie wyboru [...].doc

2022-08-30 10:26 Monika Wojciechowska Wyniki postępowania w zakresie Zadania nr 6

Wyniki postępowania [...].doc

Wyniki postępowania [...].pdf

2022-08-24 12:54 Monika Wojciechowska Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].doc

Wyniki postępowania. [...].pdf

2022-07-15 13:32 Monika Wojciechowska Zestawienie ofert z otwarcia

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2022-07-15 09:00 Komunikat Zamawiającego Stosowanie do wymogu art. 221 ust. 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn.: „Usługa serwisu technicznego pomp infuzyjnych i stołów operacyjnych”, przeznaczył kwotę 143 109,08 zł brutto w tym:

Lp. Wartość brutto
1 3 888,00 zł
2 18 040,32 zł
3 2 994,30 zł
4 5 248,80 zł
5 16 524,00 zł
6 774,90 zł
7 813,60 zł
8 45 295,20 zł
9 8 048,16 zł
10 15 049,48 zł
11 15 230,27 zł
12 2 754,81 zł
13 3 015,90 zł
14 4 490,64 zł
15 940,71 zł

2022-07-12 13:32 Monika Wojciechowska Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 809