Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2022 09:30:00 |
Składania : | 22-07-2022 08:30:00 |
Otwarcia : | 22-07-2022 08:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy, która będzie określać opis przedmiotu zamówienia wraz z montażem itp.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Wymagania i specyfikacja:
1. Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla
przedmiotu zamówienia.
2. Wymagana jest należyta
staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia.
3. Ustalenia i decyzje
dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem Wykonawcy.
4. Określenie przez Wykonawcę
telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla
sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania
przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia ma
być dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt i ryzyko
oraz zainstalowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
7. Warunki płatności:
płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego,
po realizacji zamówienia.
8. Termin związania z przedstawioną
ofertą przez Wykonawcę 30 dni.
9. Naprawa gwarancyjna w/w
bramy w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia.
10. Wymagany okres gwarancji min.
24 miesięcy.
11. Z wybranym wykonawcą
zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania
zamawiającego oraz ofertę wykonawcy.
12. Wykonawca jest również
zobowiązany do przeszkolenia wskazanych pracowników zamawiającego z właściwego
użytkowania w/w bramy.
13. Zamawiający zwraca
szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu remontu bramy
przeciwpożarowej, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić w
dni pracy administracji w godz. 10.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu
terminu, pisząc na adres e-mail: as_grojec@sw.gov.pl.
Przy wyborze i ocenie ofert Zamawiający
będzie się kierował następującym kryterium:
- Dokonując porównania
i oceny złożonych ofert, zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
a) cena: 60 %,
b) gwarancja na
wszystkie prace i dostarczone materiały i urządzenia: 40%,
Zastosowane wzory do
obliczenia punktowego :
Kryterium cena:
cena brutto najtańszej
oferty
A= ( ------------------------------------------------
) x 60 pkt
cena brutto badanej
oferty
Kryterium gwarancja na
wszystkie prace, dostarczone materiały i urządzenia:
B:
gwarancja na wszystkie
prace, dostarczone materiały i urządzenia 5 lat – 40 pkt
gwarancja na wszystkie
prace, dostarczone materiały i urządzenia 4 lata– 30 pkt
gwarancja na wszystkie
prace, dostarczone materiały i urządzenia 3 lata – 20 pkt
gwarancja na wszystkie
prace, dostarczone materiały i urządzenia 2 lata – 10 pkt
Zamawiający określa minimalną
gwarancję na wszystkie prace, dostarczone materiały i urządzenia 2 lata.
Całkowitą ilość punktów
oferty wylicza się z poniższego wzoru:
P = A +
B
gdzie:
P – całkowita liczba
punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100),
A – liczba punktów
przyznana za kryterium „Cena” (maksymalnie 60),
B– liczba punktów
przyznana za kryterium maksymalnie ,,gwarancja na wszystkie prace i dostarczone materiały
i urządzenia” (40),
2022-08-01 14:25 | Katarzyna Pieniacha | Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na remont bramy nr 4 w Areszcie Śledczym w Grójcu. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: "BRAMAR" M.RACZYŃSKI, R.RACZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA, ul. KRÓLOWEJ JADWIGI, nr 1, lok. 26-600, RADOM. Wartość zamówienia wynosi 54.120,00 zł brutto, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
Komunikaty