Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-2630-24/2022 Dostawa różnych mebli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2022 08:05:00
Składania : 21-07-2022 08:30:00
Otwarcia : 21-07-2022 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - BZP-2630-24-2022.pdf pdf 823.46 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ - OPZ - plik aktywny.xls xls 6292 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ - OPZ.pdf pdf 680.92 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ- Formularz Oferty.doc doc 272.5 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
załącznik nr 2a do SWZ- formularz opisu technicznego.doc doc 154.5 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (4).pdf pdf 829.79 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
załącznik nr 4 oświadczenie dot. wykluczenia.doc doc 80.5 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie nr 2022 BZP 00251685 01 z dnia 2022-07-13.pdf pdf 308.4 2022-07-13 08:05:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 205.05 2022-07-21 10:45:45 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 920.34 2022-08-04 15:33:41 Publiczna wiadomość
informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie.pdf pdf 210.06 2022-07-21 08:30:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-04 15:33 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późniejszymi zmianami) - informacja w załączeniu.

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-07-21 10:45 Anna Dąbkowska Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zmianami), Zamawiający przekazuje informacje z otwarcia ofert dokonanego w postępowaniu prowadzonym pn.: Dostawa różnych mebli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - nr referencyjny postępowania: BZP-2630-24/2022

informacja z otwarci [...].pdf

2022-07-21 08:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 w zw. z art. 266 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami), informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 22 701,78 PLN brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące siedemset jeden złotych 78/100 groszy),w tym:
w części pierwszej – 6 864,67 złotych brutto
w części drugiej – 10 279,11 złotych brutto
w części trzeciej – 558,00 złotych brutto
w części czwartej – 1 500,00 złotych brutto
w części piątej – 1 500,00 złotych brutto
w części szóstej – 850,00 złotych brutto
w części siódmej – 750,00 złotych brutto
w części ósmej – 400,00 złotych brutto

informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 603