Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPS.ZP.26.08.2022 Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków 2 Części

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2022 14:09:00
Składania : 14-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 14-07-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający

Gmina Myszków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Pułaskiego 7, 42-300 Myszków

Tel. -  034 313 -50-20, Tel/Faks -  034 313-56-30

Strona internetowa (BIP) :  http://www.mops.miastomyszkow.pl

e-mail: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

NIP – 577-10-22-605,  REGON – 150028261

Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego klasycznego na usługi społeczne o wartości poniżej kwoty 750000,00 euro, prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt. 2 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych pod nazwą:

„Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków” 2 Części


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówueniu.pdf pdf 158.59 2022-07-06 14:09:00 Postępowanie
OPZ CZĘŚĆ I .doc doc 53 2022-07-06 14:09:00 Postępowanie
OPZ CZęść II.doc doc 49.5 2022-07-06 14:09:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 866.61 2022-07-06 14:09:00 Postępowanie
Załączniki do postepowania.zip zip 634.46 2022-07-06 14:09:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 140.45 2022-07-14 09:57:55 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 188.56 2022-07-25 14:01:26 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej.pdf pdf 179.29 2022-07-14 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-25 14:01 Renata Spik Szanowni Państwo W załączeniu przesyłam Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
Z poważaniem Renata Spik

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-07-14 09:57 Renata Spik Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam Informację z otwarcia ofert.
Z poważaniem Renata Spik

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-07-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 599 204,00 PLN brutto, w tym
w zakresie Części I -334 500,00 PLN brutto
w zakresie Części II – 264 704,00 PLN brutto

Informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 594