Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-07-2022 22:58:00 |
Składania : | 10-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2022 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
MTP/2022/DBB7/4
Zakup
fabrycznie nowej okleiniarki krawędziowej
Postępowanie
prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią
komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej okleiniarki krawędziowej dla Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o., zgodnie ze specyfikacją opisaną poniżej:
Minimalne wyposażenie i parametry:
- grubość
obrzeża 0,4 – 3mm
- grubość oklejanych płyt 8 – 45mm
- minimalna długość oklejanych
płyt 170mm
- minimalna szerokość oklejanych płyt
90mm
- zastosowanie z obrzeżami z PCV, ABS
itp.
- wstępne podgrzewanie krawędzi płyty.
- frezowanie wstępne.
- obcinarka 2-piłkowa
- frezarka liniowa.
-
zarabianie naroży
-
cyklina promieniowa
-
agregat cykliny promieniowej
-
agregat polerujący
- posuw gąsiennicowy
-
autoryzowany
serwis dostępny w Polsce
Wykonawca zapewni
przeszkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja) w dniu dostawy
przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem umowy:
1)
książkę
gwarancyjną;
2)
książkę
serwisową;
3)
instrukcję
obsługi w języku polskim;
4)
niezbędne
świadectwa jakości lub homologacji;
5)
inne
dokumenty, niezbędne do eksploatacji urządzenia,
Wykonawca na własny koszt, w tym okresie, będzie miał obowiązek przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych, obejmujących koszty robocizny i wszystkich niezbędnych do wymiany materiałów eksploatacyjnych urządzenia.
Wykonawca
przedkładając ofertę powinien wycenić wszystkie składniki niezbędne do wykonania
zamówienia, w tym m.in. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby
Zamawiającego.
Wykonawca powinien w
ofercie określić termin dostawy okleiniarki, przy czym nie powinien on być
dłuższy niż 90 dni od daty podpisania zamówienia zakupu, chyba że uzyska
pisemną zgodę Zamawiającego na dostawę w innym terminie.
3. SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU
Środki własne Zamawiającego
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
4.1.
Ofertę
i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w
formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
4.2.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4.3.
Oferta
powinna zawierać:
1)
wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącego załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku
złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona
oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi
zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,
2)
pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
3)
określenie
kosztu przeglądów okresowych w okresie gwarancji
4)
określenie
liczby obowiązkowych przeglądów w okresie obowiązywania gwarancji
4.4.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub
inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone
przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu.
4.5.
Cena
oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu
30-dniowego terminu płatności.
4.6.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
4.7.
Nie
dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin
związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę
należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.
Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków
formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja.
Wszelkie pliki zawierające ceny powinny być zaszyfrowane, a hasło przesłane sms
na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana Piotra Krasińskiego –
nr tel. 609 297 544.
7. KRYTERIA OCENY OFERT
Spośród ofert
złożonych przez wykonawców Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej
tzn. takiej, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych wyłącznie na
podstawie kryterium ceny.
CENA OFERTY -
maksymalnie 100 pkt (znaczenie 100%)
Oferta z
najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium. Punkty
pozostałym ofertom zostaną przyznane według następującej zasady:
P
= (W N / W OB ) x 100
gdzie:
P – punkty oferty
porównywanej
WN – najniższa
zaoferowana cena brutto oferty
WOB – cena brutto
oferty badanej
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
8. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
8.1. Każdy
Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 12:00
dnia 5 sierpnia 2022 r. Oferent zadaje pytanie
za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
8.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu
Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania
źródła zapytania.
8.3. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
8.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
9. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty
na platformie zakupowej należy składać do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.
10. OTWARCIE OFERT
10.1.
Komisyjne
otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
10.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
10.3.
Oferty
niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem,
będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.
11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego
ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja
o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.
12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez
podania przyczyny.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do
14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć zamówienie
zakupu zgodne z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie
dostarczy ww. zamówienia zakupu w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, wybór
przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem,
że nie upłynął okres związania ofertą.
Komunikaty