Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2022/DBB7/4 Zakup okleiniarki krawędziowej

Termin:
Zamieszczenia : 14-07-2022 22:58:00
Składania : 10-08-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-08-2022 12:30:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DOKUMENTACJA OFERTOWA

MTP/2022/DBB7/4

Zakup fabrycznie nowej okleiniarki krawędziowej

 

Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp

 

INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.

Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

 

1.    ZAMAWIAJĄCY

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN

 

2.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej okleiniarki krawędziowej dla Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o., zgodnie ze specyfikacją opisaną poniżej:

 Minimalne wyposażenie i parametry:

-     grubość obrzeża 0,4 – 3mm

-     grubość oklejanych płyt 8 – 45mm

-    minimalna długość oklejanych płyt    170mm

-    minimalna szerokość oklejanych płyt 90mm

-    zastosowanie z obrzeżami z PCV, ABS itp.

-    wstępne podgrzewanie krawędzi płyty.

-    frezowanie wstępne.

-    obcinarka 2-piłkowa

-     frezarka liniowa.

-      zarabianie naroży

-      cyklina promieniowa

-      agregat cykliny promieniowej

-      agregat polerujący

-     posuw gąsiennicowy

-      autoryzowany serwis dostępny w Polsce

 

Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja) w dniu dostawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

 Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem umowy:

1)     książkę gwarancyjną;

2)     książkę serwisową;

3)     instrukcję obsługi w języku polskim;

4)     niezbędne świadectwa jakości lub homologacji;

5)     inne dokumenty, niezbędne do eksploatacji urządzenia,

 Wykonawca na własny koszt, w tym okresie, będzie miał obowiązek przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych, obejmujących koszty robocizny i wszystkich niezbędnych do wymiany materiałów eksploatacyjnych urządzenia.

 

Wykonawca przedkładając ofertę powinien wycenić wszystkie składniki niezbędne do wykonania zamówienia, w tym m.in. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

 

Wykonawca powinien w ofercie określić termin dostawy okleiniarki, przy czym nie powinien on być dłuższy niż 90 dni od daty podpisania zamówienia zakupu, chyba że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego na dostawę w innym terminie.

 

 3.    SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU

 

Środki własne Zamawiającego

 

4.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

4.1.  Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.

4.2.  Wykonawca może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.

4.3.  Oferta powinna zawierać:

1)     wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,

2)     pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.

3)     określenie kosztu przeglądów okresowych w okresie gwarancji

4)     określenie liczby obowiązkowych przeglądów w okresie obowiązywania gwarancji

4.4.  Oferta powinna być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu.

4.5.  Cena oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu
30-dniowego terminu płatności.

4.6.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

4.7.  Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

 

 

 

 

 

5.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

6.    MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.

Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające ceny powinny być zaszyfrowane, a hasło przesłane sms na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544.

 

7.    KRYTERIA OCENY OFERT

 

Spośród ofert złożonych przez wykonawców Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tzn. takiej, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych wyłącznie na podstawie kryterium ceny.

 

CENA OFERTY - maksymalnie 100 pkt (znaczenie 100%)

 

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium. Punkty pozostałym ofertom zostaną przyznane według następującej zasady:

 

P = (W N / W OB ) x 100

gdzie:

 

P – punkty oferty porównywanej

WN – najniższa zaoferowana cena brutto oferty

WOB – cena brutto oferty badanej

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

 

8.    TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

8.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 12:00 dnia 5 sierpnia 2022 r. Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

8.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

8.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel. 22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl

8.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

9.    TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty na platformie zakupowej należy składać do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.

 

10. OTWARCIE OFERT

10.1.  Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.

10.2.  Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.

10.3.  Oferty niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem, będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.

 

11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.

 

12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez podania przyczyny.

 

13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

Oferent w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć zamówienie zakupu zgodne z warunkami określonymi w ofercie.

Jeżeli Oferent nie dostarczy ww. zamówienia zakupu w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta Zakup okleiniarki 1 szt. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 568