Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 130/ZP/2022 Zakup wraz z dostarczeniem specjalistycznych słuchawek taktycznych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2022 14:11:00
Składania : 04-07-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowejw zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup wraz z dostarczeniem specjalistycznych słuchawek taktycznych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego 130/ZP/2022  (Rej.45/L/2022) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 32342100-3

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)     Termin realizacji  –– maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2022 r.

2)      Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

 

3)   Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

 

4)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

     5)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     7)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    8)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

• wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1;

• oświadczenie o statusie podatnika Vat – Załącznik nr 4;
pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.

 

 

 

Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski).

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Paweł Krupiński tel.: 47 701 34 18;

e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05

e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.


 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,  ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

 


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1.pdf pdf 535.53 2022-06-30 10:12:04 Postępowanie
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 23.47 2022-06-30 10:12:35 Postępowanie
Zmodyfikowany Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1.pdf pdf 535.55 2022-06-30 10:10:11 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy.pdf pdf 462.7 2022-06-28 14:11:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o statusie podatnika VAT.docx docx 18.11 2022-06-28 14:11:00 Kryterium
Zmodyfikowany Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 23.73 2022-06-30 10:13:06 Kryterium

Komunikaty

2022-06-30 10:07 Paweł Łyżwiński W związku z pytaniem wykonawcy odnośnie obniżenia czasu gwarancji do 12 miesięcy, ponieważ wydłużenie gwarancji dodatkowej do 48 miesięcy niesie za sobą podniesienie ceny przedmiotu zamówienia o 40%.
Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji po przez zmianę minimalnego okresu gwarancji na 12 miesięcy w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 oraz Formularzu ofertowym- Załącznik nr 2.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Słuchawki taktyczne Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1

Zmodyfikowany Opis p [...].pdf

10 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, Projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

(0)
3 Termin realizacji - Maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 31.10.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego- Załącznik nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zmodyfikowany Formul [...].docx

(0)
6 Oświadczenie o statusie podatnika Vat - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego oświadczenia o statusie podatnika Vat - Załącznik nr 4. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 269